Stránka 1 z 2

Jak je to s korozí?

Napsal: ned pro 09, 2007 16:12
od Jirka2
Chtěl bych se zeptat jek je na tom rover s ochranou proti korozi.Nikde sem se zatím nic nedočetl.

Napsal: ned pro 09, 2007 17:09
od AnderN
Mozna to bude tim, ze obecne Rover na korozi moc netrpi (teda pokud je rec o radach 200/400/600 od r.v. cca 95 a novejsich modelech). Koroze se samozrejme objevit muze, ale vetsinou je to dusledek predchozi havarie a nasledne opravy.

Napsal: ned pro 09, 2007 17:41
od Jirka2
AnderN píše:Mozna to bude tim, ze obecne Rover na korozi moc netrpi (teda pokud je rec o radach 200/400/600 od r.v. cca 95 a novejsich modelech). Koroze se samozrejme objevit muze, ale vetsinou je to dusledek predchozi havarie a nasledne opravy.
Díky,myslel sem si to,že to mají u roveru na dobré úrovni.

Napsal: ned pro 09, 2007 21:44
od Roman620ti
Jirka2 píše: Díky,myslel sem si to,že to mají u roveru na dobré úrovni.
No, ale šestistovkám dost hnijou zadní lemy. Co jsem koukal na ebay, tak polovina prodávaných kousků ma lemy schnilé a některé mají dokonce i díry jak na stodváce :(

Napsal: pon pro 10, 2007 18:14
od Eny45
Chce to hlídat, a před zimou důkladně obejít auto, a barvou opravit všechny škrábance, a tukance od kamínků. protože jak se do těch drobnejch direk dostane v zimě sůl, tak nepomůže ani ta pozinkovaná kastle. A hlavně už se to nekontrolovatelně šíří,a nejde to zastavit...
To je zkušenost kamaráda s roverem 400.

Napsal: úte pro 11, 2007 15:46
od Roman620ti
Eny45 píše:Chce to hlídat, a před zimou důkladně obejít auto, a barvou opravit všechny škrábance, a tukance od kamínků. protože jak se do těch drobnejch direk dostane v zimě sůl, tak nepomůže ani ta pozinkovaná kastle. A hlavně už se to nekontrolovatelně šíří,a nejde to zastavit...
To je zkušenost kamaráda s roverem 400.
Nejhorší je, že většinou ta rez vzniká uvnitř, v nějaké dutině a zvenčí majitel nic nezjistí a až tam uvidí první bublinu, tak je pozdě. Svině plech :evil:

KOROZIA

Napsal: čtv pro 20, 2007 15:10
od best rover
jedine miesto ktore je treba osetryt je pod lystami ROVER na prednych prahoch inak nejak nekoroduje

Napsal: sob led 05, 2008 11:48
od Tommi_82
Mám 214Si /1996 v provozu od 1997 a jediný co mi trochu koroduje je pant u pátých dveří respektive jeho sváry a samozřejmě výfuk :-) Rozhodně oproti autům jako je třeba VW POLO je to k neporovnání.

Napsal: sob led 05, 2008 13:34
od Roman620ti
Tommi_82 píše:Mám 214Si /1996 v provozu od 1997 a jediný co mi trochu koroduje je pant u pátých dveří respektive jeho sváry a samozřejmě výfuk :-) Rozhodně oproti autům jako je třeba VW POLO je to k neporovnání.
Nejlepší je Škoda Felicia, ta hnije snad všude, kde je to možné :lol:

Napsal: sob led 05, 2008 13:57
od max80
.

Napsal: stř led 30, 2008 21:25
od jufko
ja mám rover 400, 2,0 tdi, rok 98. jedinú závadu na kasni som mal - malinká bublinka cca 5 mm pri zadnom ľavom svetle. kamoš v lakovni mi to opravil, zatial to drží. 8)

Napsal: čtv led 31, 2008 8:57
od Tommi_82
Máš tam motor z koncernovýho VW? :lol:

Napsal: ned úno 10, 2008 19:44
od jufko
ako to myslíš ?

Napsal: pon úno 11, 2008 7:40
od Roman620ti
jufko píše:ako to myslíš ?
TDi může používaj jen VW. Rover má sdi. Tak proto :lol:

Napsal: pon úno 11, 2008 16:06
od jufko
kukol som sa a pardon, zle som to napísal, je tam td. ospravedlnujem sa. :oops: