Stránka 1 z 2
Jak je to s korozí?
Napsal: ned pro 09, 2007 16:12
od Jirka2
Chtěl bych se zeptat jek je na tom rover s ochranou proti korozi.Nikde sem se zatím nic nedočetl.
Napsal: ned pro 09, 2007 17:09
od AnderN
Mozna to bude tim, ze obecne Rover na korozi moc netrpi (teda pokud je rec o radach 200/400/600 od r.v. cca 95 a novejsich modelech). Koroze se samozrejme objevit muze, ale vetsinou je to dusledek predchozi havarie a nasledne opravy.
Napsal: ned pro 09, 2007 17:41
od Jirka2
AnderN píše:Mozna to bude tim, ze obecne Rover na korozi moc netrpi (teda pokud je rec o radach 200/400/600 od r.v. cca 95 a novejsich modelech). Koroze se samozrejme objevit muze, ale vetsinou je to dusledek predchozi havarie a nasledne opravy.
Díky,myslel sem si to,že to mají u roveru na dobré úrovni.
Napsal: ned pro 09, 2007 21:44
od Roman620ti
Jirka2 píše:
Díky,myslel sem si to,že to mají u roveru na dobré úrovni.
No, ale šestistovkám dost hnijou zadní lemy. Co jsem koukal na ebay, tak polovina prodávaných kousků ma lemy schnilé a některé mají dokonce i díry jak na stodváce

Napsal: pon pro 10, 2007 18:14
od Eny45
Chce to hlídat, a před zimou důkladně obejít auto, a barvou opravit všechny škrábance, a tukance od kamínků. protože jak se do těch drobnejch direk dostane v zimě sůl, tak nepomůže ani ta pozinkovaná kastle. A hlavně už se to nekontrolovatelně šíří,a nejde to zastavit...
To je zkušenost kamaráda s roverem 400.
Napsal: úte pro 11, 2007 15:46
od Roman620ti
Eny45 píše:Chce to hlídat, a před zimou důkladně obejít auto, a barvou opravit všechny škrábance, a tukance od kamínků. protože jak se do těch drobnejch direk dostane v zimě sůl, tak nepomůže ani ta pozinkovaná kastle. A hlavně už se to nekontrolovatelně šíří,a nejde to zastavit...
To je zkušenost kamaráda s roverem 400.
Nejhorší je, že většinou ta rez vzniká uvnitř, v nějaké dutině a zvenčí majitel nic nezjistí a až tam uvidí první bublinu, tak je pozdě. Svině plech

KOROZIA
Napsal: čtv pro 20, 2007 15:10
od best rover
jedine miesto ktore je treba osetryt je pod lystami ROVER na prednych prahoch inak nejak nekoroduje
Napsal: sob led 05, 2008 11:48
od Tommi_82
Mám 214Si /1996 v provozu od 1997 a jediný co mi trochu koroduje je pant u pátých dveří respektive jeho sváry a samozřejmě výfuk

Rozhodně oproti autům jako je třeba VW POLO je to k neporovnání.
Napsal: sob led 05, 2008 13:34
od Roman620ti
Tommi_82 píše:Mám 214Si /1996 v provozu od 1997 a jediný co mi trochu koroduje je pant u pátých dveří respektive jeho sváry a samozřejmě výfuk

Rozhodně oproti autům jako je třeba VW POLO je to k neporovnání.
Nejlepší je Škoda Felicia, ta hnije snad všude, kde je to možné

Napsal: sob led 05, 2008 13:57
od max80
.
Napsal: stř led 30, 2008 21:25
od jufko
ja mám rover 400, 2,0 tdi, rok 98. jedinú závadu na kasni som mal - malinká bublinka cca 5 mm pri zadnom ľavom svetle. kamoš v lakovni mi to opravil, zatial to drží.

Napsal: čtv led 31, 2008 8:57
od Tommi_82
Máš tam motor z koncernovýho VW?

Napsal: ned úno 10, 2008 19:44
od jufko
ako to myslíš ?
Napsal: pon úno 11, 2008 7:40
od Roman620ti
jufko píše:ako to myslíš ?
TDi může používaj jen VW. Rover má sdi. Tak proto

Napsal: pon úno 11, 2008 16:06
od jufko
kukol som sa a pardon, zle som to napísal, je tam td. ospravedlnujem sa.
