Stránka 1 z 1

Teče olej přes výfuk

Napsal: stř říj 14, 2009 19:47
od Kamart
Brácha si koupil r214i, týden jezdil bez problému, ale pak přestal táhnout,měl divný zvuk, byl cítít zápach něčeho spáleného. Při pohledu pod kapotu je vidět,že z motoru vytéká olej na výfukovoé potrubí - na svody. Má stím někdo zkušenost? čím to může být? auto ma najeté cca 140t km, je po výměně těsnění pod hlavou i rozvodů.

Re: Teče olej přes výfuk

Napsal: čtv říj 15, 2009 21:30
od AnderN
No urcite to nekde netesni ... prohlidni motor, odkud to tece a zkontroloval bych znova to tesneni pod hlavou, taky tesneni pod vikem ventilu, mozna nejake dalsi. Chce to servis, ale to ti asi nemusim rikat ;)

Re: Teče olej přes výfuk

Napsal: pát říj 16, 2009 6:34
od Kamart
jo jasně, šlo mi spíš oto jestli se to už někomu nestalo :wink:

Re: Teče olej přes výfuk

Napsal: pát říj 16, 2009 21:00
od AnderN
Olej ne ... na R25 (1.4 16V / 76 kW) nam utikala chladici kapalina, taky kapala nekam na svody a smrdelo to do ventilace.

Re: Teče olej přes výfuk

Napsal: stř říj 28, 2009 13:05
od Kamart
Tak sem se posunl dal, těsnění pod hlavou by mělo být ok,žádná emluze ani nic ji podobné,svíčky vyměněny,kabely také, jiskru to hážel, auto stále jede na 3 válce, po odpojení kabelu je chod motoru stejný a válec nespaluje,Měřil jsem tlaky avšechny byli stejné, podezření padá na vstřik, tudíž se chci zeptat jak se dá zjistit zda je ok nebo ne?

Re: Teče olej přes výfuk

Napsal: stř říj 28, 2009 19:04
od RRROVER
K tomu oleji...může to být to těsnění pod hlavou-tlak z některého válce tlačí olej ven,při té výměně těsnění ti vyměnili i šrouby?
Pokud ne,tak to budete dříve nebo později dělat znovu.

Re: Teče olej přes výfuk

Napsal: sob lis 07, 2009 11:43
od Kamart
Tak problém je vyřešen, bylo to vadným vstřikem, po výměně je vše OK :-D

Re: Teče olej přes výfuk

Napsal: stř pro 09, 2009 22:32
od Nio
hlavně dodám pro ostatní-Nikdy prosím vás nenechávejte nastartováno!!! V takovém případě není jisté jestli nepálí svíčka nebo je to vstřikem.Vylučovací metoda: po vypnutí motoru postupně vyšroubujete všechny svíčky-když je jedna z nich moc mokrá,tak ta svíčka nepálí. A vadný vstřik: všechny svíčky jdou cítit spáleninou a benzínem-vadná nikoli!!! Je to jednoduchý a funguje to ať máte Rovera či MB AMG :wink: