Stránka 1 z 1

Napsal: stř led 09, 2008 12:55
od AnderN
A co je to SDI a co je TDI? Mechanik zrejme nezna nic jineho nez koncern VW a kazdy turbodiesel je pro nej TDI. U VW (vc. Audi, Skoda, Seat) je zvykem TDI oznacovat vznetove agregaty preplnovane turbodmychadlem, kdezto oznaceni SDI se pak vztahuje na atmosfericke diesely. Dluzno ale podotknout, ze to, co je u VW oznaceno TDI, je napr. u Peugeotu a Citroenu oznaceno HDi, u Forda tomu rikaji TDCi, u Mercedesu CDI a treba u BMW je to jednoduse d.

Pokud je mi znamo, tak Rover montoval do rady 200 vznetove motory pouze s preplnovanim turbodmychadlem o zdvihovem objemu 2.0 l, a to ve dvou vykonovych variantach - 63 a 77 kW, jejichz konstrukce se od sebe lisi tim, ze ten silnejsi je vybaveny mezichladicem stlaceneho vzduchu. Slabsi byval oznacen Di a silnejsi (ten Vas) je SDi. Tedy ano, mate motor s turbem, kteremu Vas mechanik nerekne jinak nez "TeDeIcko". Rovera ale doporucuji servisovat tam, kde uz ho alespon z dalky videli.

Napsal: stř led 09, 2008 13:51
od Zakar
AnderN píše:A co je to SDI a co je TDI? Mechanik zrejme nezna nic jineho nez koncern VW a kazdy turbodiesel je pro nej TDI. U VW (vc. Audi, Skoda, Seat) je zvykem TDI oznacovat vznetove agregaty preplnovane turbodmychadlem, kdezto oznaceni SDI se pak vztahuje na atmosfericke diesely. Dluzno ale podotknout, ze to, co je u VW oznaceno TDI, je napr. u Peugeotu a Citroenu oznaceno HDi, u Forda tomu rikaji TDCi, u Mercedesu CDI a treba u BMW je to jednoduse d.

Pokud je mi znamo, tak Rover montoval do rady 200 vznetove motory pouze s preplnovanim turbodmychadlem o zdvihovem objemu 2.0 l, a to ve dvou vykonovych variantach - 63 a 77 kW, jejichz konstrukce se od sebe lisi tim, ze ten silnejsi je vybaveny mezichladicem stlaceneho vzduchu. Slabsi byval oznacen Di a silnejsi (ten Vas) je SDi. Tedy ano, mate motor s turbem, kteremu Vas mechanik nerekne jinak nez "TeDeIcko". Rovera ale doporucuji servisovat tam, kde uz ho alespon z dalky videli.
Moje řeč ! :D

Napsal: pát led 25, 2008 6:55
od Adiss
AnderN píše:A co je to SDI a co je TDI? Mechanik zrejme nezna nic jineho nez koncern VW a kazdy turbodiesel je pro nej TDI. U VW (vc. Audi, Skoda, Seat) je zvykem TDI oznacovat vznetove agregaty preplnovane turbodmychadlem, kdezto oznaceni SDI se pak vztahuje na atmosfericke diesely. Dluzno ale podotknout, ze to, co je u VW oznaceno TDI, je napr. u Peugeotu a Citroenu oznaceno HDi, u Forda tomu rikaji TDCi, u Mercedesu CDI a treba u BMW je to jednoduse d.

Pokud je mi znamo, tak Rover montoval do rady 200 vznetove motory pouze s preplnovanim turbodmychadlem o zdvihovem objemu 2.0 l, a to ve dvou vykonovych variantach - 63 a 77 kW, jejichz konstrukce se od sebe lisi tim, ze ten silnejsi je vybaveny mezichladicem stlaceneho vzduchu. Slabsi byval oznacen Di a silnejsi (ten Vas) je SDi. Tedy ano, mate motor s turbem, kteremu Vas mechanik nerekne jinak nez "TeDeIcko". Rovera ale doporucuji servisovat tam, kde uz ho alespon z dalky videli.
pěkný stručný.. :-) aj ja to pochopil :-)

Re: rover 200 sdi nebo tdi

Napsal: čtv pro 04, 2008 21:03
od comax
zdar, také mám naftového rovera a v techničáku mám označení tdi. rover 200 rv99

Re: rover 200 sdi nebo tdi

Napsal: čtv pro 04, 2008 21:34
od Zakar
To jenom potvrzuje můj názor,že databáze s technickými daty automobilů kterou používají stanice STK a dopravní úřady není úplná a píší se tam různé nesmysly. :evil:

Re: rover 200 sdi nebo tdi

Napsal: čtv pro 04, 2008 23:18
od comax
tdi bylo už psáno v původním německým

Re: rover 200 sdi nebo tdi

Napsal: pát pro 05, 2008 13:19
od AnderN
To jenom potvrzuje, ze i v nemecku se najdou lemplove, kteri v kazdem dieselu vidi TDI a o realnem stavu veci, nerku-li presnem oznacni, nemaji vubec zadny Ahnung.