Stránka 1 z 1
Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: stř úno 17, 2010 12:20
od radonzo
Zdravím všechny, Rovera mám jako služební auto na nákup dílů a tak. Měnil sem žhavičky a všiml sem si že to má mechanické čerpadlo Bosch, myslel sem že když to má váhu vzduchu a řídící vstřik tak tam bude elektronicky řízené, je to originál nebo už to někdo přemastil? Mimochodem když odpojím ten vstřik i váhu tak se nic neděje a auto jede furt jako drak. Je to 63 kw. Dík za odpovědi
Re: Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: stř úno 17, 2010 12:59
od Tommi_82
Dělal se ve dvou provedeních jak mechanický tak elektronický. Vycházím z rimmerbros katalogu. Takže žádný bastlení, určitě to tak máš od výroby.
Re: Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: stř úno 17, 2010 16:54
od rOMAN007
SD - mechanicke
SDI- elektronicke
alespon tak si to teda myslim

Re: Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: stř úno 17, 2010 17:10
od AnderN
Tim bych si nebyl tak jist ... SD a SDi se lisi hlavne v tom, ze SD nema mezichladic stlaceneho vzduchu. Cerpadla se mohou lisit klidne podle roku vyroby a nikoliv podle toho, zda to je SD nebo SDi. Je tady nekdo, kdo to vi urcite?
Re: Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: stř úno 17, 2010 18:59
od rOMAN007
Tim se taky lisi, ale tady nabizel tuning box
http://tuning-diesels.com/Lseries/2545.htm jen na SDI a pak 25-75(ZR-ZS) z duvodu ze naji elek, cerpadlo a ze na SD to nejde pac ho nema.
Ale jak rikas klidne asi muzou mit nejaky SD elektricke.
BTW kdyz jsem narazil na to zvysovani vykonu tak na forech lidi co maji dieseli ZR, ZS tak montujou vstriky z SDI prej pak maji vice koniku

Re: Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: čtv úno 18, 2010 10:19
od AnderN
Jen jestli by nemelo uplne stejny efekt, kdyby jen namontovali nove vstrikovace urcene pro ZR/ZS namisto starych opotrebovanych?

Re: Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: pát úno 19, 2010 1:10
od rOMAN007
joo to nevim

jak jsem nakoupil tak prodavam

Following quite a few posts asking about SDi injectors, thought i would resolve a few questions.
Q What car are they from?
A They are found in all SDi/SD models from the following cars:
Rover 400
Rover 200
Rover 600
Q What cars can SDi/SD injectors fit?
A They will be a direct replacement into the following cars:
Rover 45
Rover 25
MGZSTD
MGZRTD
Q What are the approximate power increase after fitting them?
A Without a re-map, approx 130bhp, 200ftlb of torque (depending on additional mods to the car at the time).
With a re-map, approx 150bhp, and 240ftlb of torque (depending on additional mods to the carat the time).
When replacing injectors, always changed the copper sealing washers for new ones. These can be bought cheaply from places such as RimmerBros, or your local Xpart dealer.
Hope this clears things up.
Re: Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: pát úno 19, 2010 5:26
od radonzo
Ale furt nechápu naco tam je ta váha vzduchu a řídící vstřik, to sou věci za několik tisíc a bez elektro. čerpadla sou tam zbytečné, přece to auto neosadili elektronikou a v poslední chvíli se rozhodli že to bude slabší verze s mech. čerpadlem a už to nechaj tak

Re: Rover 200 SD origo vstřik. čerpadlo?
Napsal: pát úno 19, 2010 6:29
od Tommi_82
Nechce se mi to ani říkat nahlas, protože bližší konstrukci motoru L neznám. U některých takových aut bývá váha vzduchu třeba i jen kvůli řízení EGR ventilu...