Stránka 1 z 1
motorové díly
Napsal: úte pro 21, 2010 17:59
od sajfi
ahoj,nevíte kde se dají sehnat tuningové díly na motor k-series 1,4 76kw za nějaké slušné peníze?vim jenom o ats.
chci dostat nějakého poníka navíc.
Re: motorové díly
Napsal: úte pro 21, 2010 19:17
od Tommi_82
Prodej 214 a kup si ZR 160, tohle auto není folcágen golf.
Re: motorové díly
Napsal: úte pro 21, 2010 20:44
od sajfi
golfy a tyhle auta nesnášim,já myslel díly jako výfuk a svody,blbě sem to napsal.jinak to chci zachovat v originálu,max. nějaký kola a folie na skla.takhle hezký auto bych nechtěl ničit.zr 160 bude až budou peníze navíc
Re: motorové díly
Napsal: úte pro 21, 2010 21:25
od Tommi_82
jj jasan, tady s těma dílama to bude asi složitější. Bohužel asi není místo kde by vedli nějak víc dílů, že bys zadal R 214 a mohl si vybírat. Já bohužel moc neporadím.
Re: motorové díly
Napsal: úte pro 21, 2010 21:32
od AnderN
Osobně si myslím, že lepší výfuk prakticky na výkonu ani nepoznáš. Kup raději laděnou koncovku nebo zadní tlumič, aby to mělo lepší zvuk. Ale výkon 103 koní z objemu 1,4 není vůbec špatný a není moc levných možností, jak ho zvýšit tak, aby to bylo při jízdě poznat. Musel bys řešit věci jako ostrou vačku, kované písty, změnu dat v řídicí jednotce atd. atp. Vzít to zkrátka z gruntu. U přeplňovaných motorů (vznětových i zážehových) se dá např. chiptuningem ECU dosáhnout zajímavých výsledků, ale u atmosférických to není tak snadné. Přikláním se k řešení, jaké navrhnul Tommi

Re: motorové díly
Napsal: úte pro 21, 2010 21:41
od Trunda
No ja mam reseni... podivat se po dilech v UK.... ale bude to asi to same jako maji v ATS... mimochodem v ATS maji s 1.4kou velke zkusenosti v jejich Metru... nebo je to 1.6ka?

Lepsi svody neco udelaji, ale asi ne nic extra ve standartnim naladeni motoru.... kazdopadne vyladeni Kacka tak, jak to udelali ATS mam muj obdiv... jen to neni zalezitost pro bezny provoz....
Re: motorové díly
Napsal: úte pro 21, 2010 22:07
od AnderN
Mno jo, jenže sajfimu už vyjde fakt levněji koupit to ZR

Re: motorové díly
Napsal: úte pro 21, 2010 22:26
od Trunda
Toz to ja

Za tyhle upravy by v dnesni dobe byly min. dve 160ky

Ale je fakt, ze s takovou upravou by si u mne ocko udelal

Re: motorové díly
Napsal: stř pro 22, 2010 14:52
od sajfi
ona i ta série jede dobře na ten obsah.mě de o to,že když dam laděný svody a od svodů místo katu a střed. tlumiče trubku a na konec laděný koncový tlumič tak to pude líp do otáček.sem si řek,že když mam udělaný sání,tak udělam i výfuk.o chuptuningu sem přemejšlel,ale nesehnal sem nikoho kdo by mi to udělal.slyšel sem r214 s ladákem a má úžasný zvuk. já bych věděl kde sehnat výfuk a svody,ale musel bych je upravovat aby šli použít na auto a proto je jednoduší,když seženu přímo na tehle model/motor.
Re: motorové díly
Napsal: stř pro 22, 2010 15:00
od sajfi
v létě sem zkoušel maximálku a podle tacha 200.na ten motor si nemůzu ztěžovat jede hezky a nežere.ale chtěl bych aby šel trochu líp do otáček,protože do těch 3000rpm se mu moc nechce a nad 3000 to zase letí,chtěl bych aby šel víc od spodu.když sem udělal to sání (zatim větší klapka a filtr) tak to jede od nízkejch trošku líp,ale ten výfuk by to chtělo když už mam sání.