Zimni starty 214 si 76kw

Stryker
Příspěvky: 5
Registrován: sob led 08, 2011 6:36

Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Stryker » sob led 08, 2011 6:48

Zdravicko vsem fandum. Koncem leta sem si poridil rovera 214 si r.v. 98 . Byl sem z toho auticka uplne unesenej tak je fakt z formana do rovera :D . Uz pri koupi sem vedel ze sou veskere oleje a naplne doplneny a dokonce pripraven na zimu. No ale po te co prisly prvni mrazy zacal sem mit delsi starty. Postupem casu sem prisel na to ze jakmile nenastartuju na prvni otoceni klicku tak se s tim minimalne na par hodin muzu rozloucit. Mam ted v planu opravu ale chtel sem pred tim diagnostiku at nevyhazuju penize oknem. Baterka OK , strater OK ,Benzin OK :D tak jedine co me napadlo ze bud svicky nebo podavaci cerpadlo (jestli tam je) . Kdyby mel nekdo nejakou radu pripominku ci zkusenost dekuji za odpoved Dawe

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Tommi_82 » sob led 08, 2011 7:49

Popiš co znamená nenastartuju.. Točí a nechytá?

Jinak osobně bych se na diagnostiku vyprdl. Prvně vyřeš ty kalsický věci jako je vyčistit rozdělovač, zkontrolovat svíčky, vyměnit palivovej filtr(ve kterým teď v zimě může zamrzat bordel) atd.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Keksin » sob led 08, 2011 8:42

Stejnej problém jsem měl s feldou na Šumavě. Jak hodně zapršelo, tak byla vlhkost v rozdělovači a nenastartoval jsem ani kdybych se zbláznil. stupo:
Vysušilo se to a pak to naskočilo na "brnk". drive: car::

Stryker
Příspěvky: 5
Registrován: sob led 08, 2011 6:36

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Stryker » sob led 08, 2011 12:10

Tommi_82 píše:Popiš co znamená nenastartuju.. Točí a nechytá?

Jinak osobně bych se na diagnostiku vyprdl. Prvně vyřeš ty kalsický věci jako je vyčistit rozdělovač, zkontrolovat svíčky, vyměnit palivovej filtr(ve kterým teď v zimě může zamrzat bordel) atd.
No dejme tomu ze toci a sem tam skytne vetsinou ted prvni podrzeni klicku trva cca 5 sec nekdy i vic v zavislosti na tom jestli sem doma nebo chci domu z prace :D

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Tommi_82 » sob led 08, 2011 12:59

Jaký dejme tomu že točí? To musí točit jak kulomet. :-D

Řekl bych že tam asi nebude moc co diagnostikovat, krom toho co už jsme napsali tak ještě možná cívka. Každopádně žádná finančně náročná oprava.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

weisss
Příspěvky: 7
Registrován: pon zář 27, 2010 18:01
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od weisss » sob led 08, 2011 17:08

Zdravím Jak již bylo napsáno na úvod tak mám stejný problém jak nenastartuju na první otočení klíčkem i za teplot nad nulou ,tak se mužu jen modlit abych vubec nastartoval. Baterka ok startér ok benzín taky. A když tedy nastartuju tak zas než se motor pořádně ohřeje tak strašně houpe na volnoběh v rozmezí 1200-1000otáček po ohřátí se to zklidní,Takže po výplatě zkusím vyměnit svíčky a palivový filtr mezitím zkusím vyčistit ještě rozdělovač a uvidí se :?

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od AnderN » sob led 08, 2011 19:10

Přesně jak píšete ... šel bych cestou: svíčky -> rozdělovač -> kabely ke svíčkám.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Stryker
Příspěvky: 5
Registrován: sob led 08, 2011 6:36

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Stryker » sob led 08, 2011 20:28

No sem rad ze v tom nejsem sam dekuji vsem za rady napady a zkusenosti do tydne to bude Komplet po renovaci co sem se dival po svickach tak pocitam cca 400-500 za kus coze neni tak hrozne. Diky vsem jeste jednou Dawe

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Tommi_82 » sob led 08, 2011 21:38

neblbni, svíčky co tam patřej a jsou skutečně ozkoušený stojej asi 110 kč za kus. http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-bkr6e-11/
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od KDB » ned led 09, 2011 9:33

A dokonce mám vyzkoušené (230.000km) obyč Brisky 30,-/ks. Měním je po 20-30.000km preventivně kvůli plynu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od J0hny » ned led 09, 2011 23:30

Koukám, že svíčky jsou dobrý podle toho čemu věříš, podle rady pana Maredy jsem jednou koupil brisky, nějaký ty nejdražší který dělaj, po asi 1 000 km, to už nechytalo jako dřív, prostě to občas chytlo tak, že se to muselo rozškytat třeba ze 400ot/min a pak už dobrý, vzal jsem na zkoušku starý ngk co jsem vyndal už z nějakýho motoru preventivně a hurá motor chytal jako dřív :lol: Nikdy víc
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Austin » ned led 09, 2011 23:33

Tommi_82 píše:neblbni, svíčky co tam patřej a jsou skutečně ozkoušený stojej asi 110 kč za kus. http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-bkr6e-11/
Pokud osadíte NGK nemůžou být problémy. Doporučuji nelaborovat a dávat NGK.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Feri
Příspěvky: 169
Registrován: pát pro 10, 2010 19:05
Bydliště: Chynorany Slovakia

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Feri » úte led 11, 2011 19:26

Zaujímalo by ma ake presne maju označenie tie zapalovacie sviečky NGK a čo dalej?

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte led 11, 2011 19:30

Je to napsané v odkazu:

NGK BKR6E

To jen pro přehlednost. Nic proti.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Hombre » úte led 11, 2011 20:15

Jen bych chtěl upřesnit, že by to měly být BKR6E, BKR6E-11 jsou pro vozy s automatickou převodovkou.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět