Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Odpovědět
pernicek88
Příspěvky: 35
Registrován: úte úno 10, 2009 22:19
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od pernicek88 » sob úno 12, 2011 17:13

Pánové případně i dámy,

mám takový docela zvláštní problém s brzdama. Když brzdím pravou nohou(což je obvyklé) tak auto trochu zpomalí,ale pedál se dál propadá skoro až k podlaze(jakoby byly zavzdušněné brzdy), ovšem když sešlápnu brzdu levou nohou(i s citem), tak to brzdí tak jak má(málem si vybiju zuby o volant :-D ). Mechanik mi řekl, že to je špatný hlavní brzdový válec, tak sem ho koupil nový, nechal namontovat a situace stále ta samá. Všude mám kotouče a ABS...jestli to má nějaký informativní vliv:-D

Ještě k tomu jak sem přišel na tu levou nohu.
Před časem mi to začalo nějak kuckat a chcípat(potřeboval sem tedy občas na křižovatce trochu držet otáčky a přitom brzdit a levou nohou to zabrzdilo na fleku).
Při rozjezdu se to jakoby dusí a celé to škube, když to potom pustím přes spojku s více plynem, tak se to nějak rozjede a tak od 3tis to pak téměř nedělá. Na volnoběh to ovšem hapruje a docela často to chcípá...je to nepříjemné hlavně teda na křižovatkách, kde pak chvíli trvá než to zase naskočí. Svíčky jsou měněné cca před 5měs(5000 km) stejně jako paliv. filtr. Zapalovací kabely jsou asi rok staré NGK.
Kdyby někdo věděl co s tím...tak se nebojte napsat.
Jinak je to 1.6 16V
Rover 216Si 16V 82 kW r.v 97( nově motor z Rover 25)
Rover 75 2.0 V6 110kW r.v.99
Rover 75 2.0 CDT 85kW r.v.01

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od kptHergot » sob úno 12, 2011 17:21

a únik brzdovky nemáš?? a co ABS, je odvzdušněné taky?? . . . pokud je systém odvzdušněn a není únik kapaliny tak se pedál nemá kam propadat
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od Zakar » sob úno 12, 2011 17:22

Odkud jsi ? Přivez mi to ukázat.Řeknu ti co tomu je.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

pernicek88
Příspěvky: 35
Registrován: úte úno 10, 2009 22:19
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od pernicek88 » sob úno 12, 2011 17:24

Kapalina se neztrácí, ale jestli je odvzdušněné ABS to nevím...na to sem se mechanika neptal...jak se to dělá?! Hlavně mi ale příjde zvláštní, že pravá noha se propadá a levá brzdí na místě!!!
Rover 216Si 16V 82 kW r.v 97( nově motor z Rover 25)
Rover 75 2.0 V6 110kW r.v.99
Rover 75 2.0 CDT 85kW r.v.01

pernicek88
Příspěvky: 35
Registrován: úte úno 10, 2009 22:19
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od pernicek88 » sob úno 12, 2011 17:25

jsem trochu z ruky...jsem z ostravy
Rover 216Si 16V 82 kW r.v 97( nově motor z Rover 25)
Rover 75 2.0 V6 110kW r.v.99
Rover 75 2.0 CDT 85kW r.v.01

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od Hombre » sob úno 12, 2011 20:03

A co hadice od sání k posilovači brzd je v pořádku? Kdyby byla děravá, nebo odpojená, vysvětlovalo by to i ty špatné brzdy (v levé noze nemáš cit a zvyk a brzdíš větší silou, jako bys sešlapoval spojku, takže ti ani nepřijde, že musíš překonat sílu pružiny v posilovači) a i to chcípání na volnoběh - přisávání vzduchu přes vadnou hadici posilovače. A pokud jsou hadice na sacím potrubí v pořádku, mohla by to být přímo manžeta v posilovači, to vyloučíš tak, že ho odpojíš a tu hadici ucpeš, pokud se chod motoru na volnoběh zlepší, bude to ta manžeta. Ale to jen tak tipuju :wink:
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od Roman620ti » sob úno 12, 2011 20:11

To s těma nohama nic neznamená. :-D Vždyť ta levá noha je zvyklá na spojku jenom dupat, tak když to uděláš na brzdě, dáš si pomalu hlavičku :lol:
2x Rover 620ti

pernicek88
Příspěvky: 35
Registrován: úte úno 10, 2009 22:19
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od pernicek88 » sob úno 12, 2011 20:24

Já vím, že jsem zvyklý levou nohou dupat na spojku, ale právě že i když na to šlápnu velmi jemně(dával sem si bacha) tak to brzdí a hlavně se nedostane ten pedál tak nízko a už vůbec se dál nepropadá...btw. když na to dupnu pravou, tak to skoro nebrzdí a pedál je téměr na podlaze a je takový "měkký"
Rover 216Si 16V 82 kW r.v 97( nově motor z Rover 25)
Rover 75 2.0 V6 110kW r.v.99
Rover 75 2.0 CDT 85kW r.v.01

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od Roman620ti » sob úno 12, 2011 22:28

Tak pak jedině zkontrolovat stav hydrauliky v pravé noze a nebo brzdit levou msm: hi:
2x Rover 620ti

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od J0hny » sob úno 12, 2011 22:48

Roman620ti píše:Tak pak jedině zkontrolovat stav hydrauliky v pravé noze a nebo brzdit levou msm: hi:
Přimlouvám se k Romanovo diagnóze :lol: :lol: :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

pernicek88
Příspěvky: 35
Registrován: úte úno 10, 2009 22:19
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od pernicek88 » ned úno 13, 2011 18:22

Dík hoši, asi zkontroluju hydrauliku v noze :D

Díval jsem se na tu hadici od posilovače a v sání se mi zdá, že to nějak netěsní..hadice se zdá být jinak v pořádku, akorát to co je přímo v sání je nějaké volné.
Rover 216Si 16V 82 kW r.v 97( nově motor z Rover 25)
Rover 75 2.0 V6 110kW r.v.99
Rover 75 2.0 CDT 85kW r.v.01

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od J0hny » ned úno 13, 2011 20:55

Záleží na tom jak volné, zrovna na pevno to tam bejt nemá a stačí ten červenej kroužek podržet proti vytažení ze sání a hadice de bezproblémů vysunout, je tam podtlak takže si jí to přisaje k sobě a nevypadne, kdyby to tam někde podsávalo určitě by to bylo dost slyšet když přidáš plyn necháš roztočit a pak uplně pustíš, udělá se v sání větší podtlak, nejlepší by bylo přímo u brzd. posilovače změřit podtlak a kouknout kolik ma bejt :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od roverix » ned úno 13, 2011 21:07

Tož perníčku, já když tě naposled viděl tak jsi šel úplně normálně. Pokud se nic nezměnilo, hydrauliku v nohách máš v pořádku.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

stefan
Příspěvky: 12
Registrován: pon úno 18, 2008 20:37
Bydliště: SLOVENSKO-NR

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od stefan » ned úno 20, 2011 21:26

Ked brzdis lavou,mas pravu este na plyne? Cim tazsia je prava na plyne,tym je vacsi podtlak na posilovaci a potrebujes mensiu silu na brzdovom pedaly. 8)

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy-pravou až na zem, levou stojím na fleku

Příspěvek od J0hny » ned úno 20, 2011 22:41

stefan píše:Ked brzdis lavou,mas pravu este na plyne? Cim tazsia je prava na plyne,tym je vacsi podtlak na posilovaci a potrebujes mensiu silu na brzdovom pedaly. 8)
Je to přesně naopak :D čím víc plynu tím menší podtlak mir:
posilovač má ale dost podtlaku na nějaký 3 - 4 šlápnutí na brzdu, takže v pohodě :idea:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět