Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)

Harry
Příspěvky: 20
Registrován: čtv říj 04, 2007 18:30
Bydliště: Zlín

Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ

Příspěvek od Harry » čtv říj 04, 2007 18:38

To s tím škubaním bude asi pravda, mam vlastni zkušenost (216si/1997). Jakým zpusobem se daji vyčistit ty výfukové ventily? Da se třeba použít nějaka zazračná čistící směs? (protože protahovat to pořad ve vysokych otačkach asi neni nejlepší zpusob) Díky

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Příspěvek od Eny45 » pát říj 05, 2007 12:54

Ono těch příčin škubání tam je více. Od kabelů, přez vadnou klapku na sání až po svíčky nebo fitry.
Mě to škube taky, zpravidla za studena, a to když pustím plyn nebo ho z nulové polohy pomalu sešlápnu. Větčinou to odstranuju spojkou, nebo extrémně pomalou prací s plynem.
Ty výfukové kanálky mě taky zajímaj, ale moc nevěřím že je to příčina.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » sob říj 06, 2007 19:43

Poté co jsem Rouvíka koupil mi to škubalo taky, dokonce mi to zdechalo při rozjezdu, pomohlo naštěstí jen vyměnit svíčky. Ohledně toho protahování si myslím že to právě je ideální řešení. Dělá mi to obrovskou radost ho občas pořádně protáhnout, hlavně v kopcích. Najezdím s ním za týden zhruba 500 km a příležitost ho "vyvenčit" se vždycky najde.

Harry
Příspěvky: 20
Registrován: čtv říj 04, 2007 18:30
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Harry » pon říj 08, 2007 12:28

no myslel sem to tak že nevim v jakem stavu sou ty výfukové ventily a vzhledem k najetym kilometrum bych musel jezdit ve vysokych otačkach asi pořad. Jestli to jednou vytočiš do červeneho nebo jedeš nějaky kratky usek, tak to podle mě je k ničemu a nic nevyčistíš a akorat to trápíš. Ale nevím, je to jen nazor.

čolek
Příspěvky: 2
Registrován: ned pro 30, 2007 19:12

Příspěvek od čolek » ned pro 30, 2007 19:35

Zdravím všechny. přečetl jsem si odpověď na Rover 200. Já bych chtěl koupit 200 v naftě. Zajímalo by mě jak jste s ním , vy co ho máte spokojení. Je to pro manželku, která nejezdí žádné dlouhé trasy.
Snad Rover.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

beneli vs. nafta

Příspěvek od Austin » ned pro 30, 2007 22:05

Sám si odporujete - nejezdí žádné dlouhé trasy - no tak proč diesela??, a to brzy bude benzín o 2 kč levnější než nafta.

Diesel potřebuje 8-12 km na rozehřátí, do té doby žere 10na100 nejmíň.
-------------------------------------------------------------------------
Pokud nechápete rozpor mezi benzínem a dieselem, v ČR/SR je enormní podíl dieselů ale rafinerie umí stále stejný podíl nafty benzínu a olejů, tj. při nedostatku půjde výše cena nafty, ne benzínu.

Uživatelský avatar
assa
Příspěvky: 83
Registrován: stř zář 19, 2007 21:27
Bydliště: MO,CV

Re: beneli vs. nafta

Příspěvek od assa » ned pro 30, 2007 22:13

Austin píše:Sám si odporujete - nejezdí žádné dlouhé trasy - no tak proč diesela??, a to brzy bude benzín o 2 kč levnější než nafta.

Diesel potřebuje 8-12 km na rozehřátí, do té doby žere 10na100 nejmíň.
-------------------------------------------------------------------------
Pokud nechápete rozpor mezi benzínem a dieselem, v ČR/SR je enormní podíl dieselů ale rafinerie umí stále stejný podíl nafty benzínu a olejů, tj. při nedostatku půjde výše cena nafty, ne benzínu.
Třeba bere naftu s STS za 18,-

čolek
Příspěvky: 2
Registrován: ned pro 30, 2007 19:12

Příspěvek od čolek » pon pro 31, 2007 9:30

Já osobně už jednoho nafťáka mám a druhé auto je benzín, kreré má spotřebu 4.5 l. na 100 km. Ale teď v zimě žere 9.5, protože má aut. sytič závislý na teplotě vody. Je to Daewoo Tico. Bezpečnost je v něm nulová, tak to je taky jeden z důvodů proč musí z domu. Samozřejmě chápu výhody či nevýhody naftového auta, ale jsem jejich příznivcem. No a cena nafty je sice vysoká, ale pořád je kde ji sehnat za levnější peníz. Chtěl jsem znát názor majitelů, protože čtení je o tom dost. :)
Snad Rover.

svrco
Příspěvky: 13
Registrován: pon říj 29, 2007 15:25
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od svrco » čtv led 03, 2008 11:12

No diesel je fajn, ale pokial to chces fakt len na kratke vzdialenosti(v ramci mesta), tak to ber radsej benzin. Ja mam 220sdi, slape uplne v pohode... tyzdenne najazdim cca 350km, priemernu spotrebu mam okolo 5,5 litra. Za benzin by som zatial urcite nemenil.

Woden
Příspěvky: 11
Registrován: pon bře 24, 2008 14:04

Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)

Příspěvek od Woden » pon bře 24, 2008 17:08

nenasiel som spomenute v ziadnej debate motor 1.2i. objem ma 1190 a asi to bude ten 1.1. ma 49kw co je uz celkom v pohode. Viacej ako felda napr.
Ma niekto nejake skusenosti? rocnik auta je 1999.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)

Příspěvek od AnderN » pon bře 24, 2008 21:21

Prijde na to ... Felda 1.3 se vyrabela v provedenich 40kW a 50kW (nejcastejsi), s motorem 1.6 mela 55 kW. Prakticky s jakymkoliv motorem je to lenoch. Ta 1.1 v Roverech 200/25 ma 44kW a Rovery jsou o par metraku tezsi. Na druhou stranu ten motor bude oproti Felde o neco pruznejsi a urcite bude ve meste mene zrat.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Woden
Příspěvky: 11
Registrován: pon bře 24, 2008 14:04

Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)

Příspěvek od Woden » úte bře 25, 2008 14:19

Este jedna vec. Vybral som si z ponuky tieto dva:
http://rover-200.autobazar.eu/card.php?id=460600

http://rover-214.autobazar.eu/card.php?id=478401

cena je rovnaka (ta 1.2i este nieje prihlasena takze cena bude 90 000 asi).

Ta 1.4 masilnejsi motor ale je len trojdverova. Otazka je ze ci tie trojdverove verzie su kratsie alebo mensie vo vnutry? Vacsinu budem jazdit po meste sam. Cize 1.2i by stacila ale ked za rovnaku cenu je 1.4 s ovela vacsim vykonom. Len to ze nema tie dvere....

popr. som este toto nasiel:
http://rover-214.autobazar.eu/card.php?id=443204

ak by mi vedel niekto poradit bol by som rad. popr. ak ma niekto na predaj svojho rovera :-).

Ospravedlnujem sa za zle zaradenie ak to vadi tak by som poprosil modderatorov o presunutie inde.

dik.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)

Příspěvek od Tommi_82 » úte bře 25, 2008 15:10

Ta 1.2 má nějak moc ochmatanej volant a odřenou koženku na páce, kolik má najeto? Tu bych já osobně nebral. Jinak já bych stejně výkonově nešel pod 76kW = 214 Si (spotřeba stejně nebude o moc rozdílná oproti 1.2i = zastávám názor že jsetli jezdíš za 6 nebo za 7.5 tak je to jedno) a bral bych spíš 5 dveřák, ale záleželo by na konkrétním kousku. Takhle nejde moc poradit to chce vidět osobně. A hlavně se v tom projet.
Co se týče spotřeby, při běžné jízdě do 3000 otáček na tom budeš o něco hůř než s Felícií, ale nijak podstatně. Jedinej rozdíl je v tom že dojedeš všude dřív s Roverem než Felícií. Dlouhodobou (myšleno celoroční průměr na ujetých zhruba 15 000 km)spotřebu mám s mou 214 Si asi 7.3 litrů. Mám možnost jezdit v Roveru 214Si r.v.1996 a Felicii 1.3MPi r.v. 2000 a jízdně je to teda rozdíl jak blázen, felicie je rezavější a o poznání lenošnější než Rover. A hůř se s ní jezdí. Plyn má u Felicie podle mýho subjektivního pocitu jen dvě polohy (volnoběh a plnej plyn). Felicii bych si nekoupil nikdy!!! Ani přesto že jsou na ni NĚKTERÉ náhradní díly za hubičku a umí ji opravit kdejakej Venca.
Co se týče rozdílu mezi 3 a 5 dveř. tak mi jedinej rozdíl přijde že 3 dveřák má sporotvnější vzhled, každopádně mému oku více lahodí když to auto má i zadní dveře. Velikostně si myslím že tam rozdíl není, co se týče vnitřního uspořádání tak tam bude rozdíl, ale ne velkej.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek


Woden
Příspěvky: 11
Registrován: pon bře 24, 2008 14:04

Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)

Příspěvek od Woden » úte bře 25, 2008 16:59

dakujem. toto som potreboval. ten pedal som si ani nevsimol. no tak mozem hladat od zaciatku....

Odpovědět