Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ
To s tím škubaním bude asi pravda, mam vlastni zkušenost (216si/1997). Jakým zpusobem se daji vyčistit ty výfukové ventily? Da se třeba použít nějaka zazračná čistící směs? (protože protahovat to pořad ve vysokych otačkach asi neni nejlepší zpusob) Díky
Ono těch příčin škubání tam je více. Od kabelů, přez vadnou klapku na sání až po svíčky nebo fitry.
Mě to škube taky, zpravidla za studena, a to když pustím plyn nebo ho z nulové polohy pomalu sešlápnu. Větčinou to odstranuju spojkou, nebo extrémně pomalou prací s plynem.
Ty výfukové kanálky mě taky zajímaj, ale moc nevěřím že je to příčina.
Mě to škube taky, zpravidla za studena, a to když pustím plyn nebo ho z nulové polohy pomalu sešlápnu. Větčinou to odstranuju spojkou, nebo extrémně pomalou prací s plynem.
Ty výfukové kanálky mě taky zajímaj, ale moc nevěřím že je to příčina.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Poté co jsem Rouvíka koupil mi to škubalo taky, dokonce mi to zdechalo při rozjezdu, pomohlo naštěstí jen vyměnit svíčky. Ohledně toho protahování si myslím že to právě je ideální řešení. Dělá mi to obrovskou radost ho občas pořádně protáhnout, hlavně v kopcích. Najezdím s ním za týden zhruba 500 km a příležitost ho "vyvenčit" se vždycky najde.
no myslel sem to tak že nevim v jakem stavu sou ty výfukové ventily a vzhledem k najetym kilometrum bych musel jezdit ve vysokych otačkach asi pořad. Jestli to jednou vytočiš do červeneho nebo jedeš nějaky kratky usek, tak to podle mě je k ničemu a nic nevyčistíš a akorat to trápíš. Ale nevím, je to jen nazor.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
beneli vs. nafta
Sám si odporujete - nejezdí žádné dlouhé trasy - no tak proč diesela??, a to brzy bude benzín o 2 kč levnější než nafta.
Diesel potřebuje 8-12 km na rozehřátí, do té doby žere 10na100 nejmíň.
-------------------------------------------------------------------------
Pokud nechápete rozpor mezi benzínem a dieselem, v ČR/SR je enormní podíl dieselů ale rafinerie umí stále stejný podíl nafty benzínu a olejů, tj. při nedostatku půjde výše cena nafty, ne benzínu.
Diesel potřebuje 8-12 km na rozehřátí, do té doby žere 10na100 nejmíň.
-------------------------------------------------------------------------
Pokud nechápete rozpor mezi benzínem a dieselem, v ČR/SR je enormní podíl dieselů ale rafinerie umí stále stejný podíl nafty benzínu a olejů, tj. při nedostatku půjde výše cena nafty, ne benzínu.
Re: beneli vs. nafta
Třeba bere naftu s STS za 18,-Austin píše:Sám si odporujete - nejezdí žádné dlouhé trasy - no tak proč diesela??, a to brzy bude benzín o 2 kč levnější než nafta.
Diesel potřebuje 8-12 km na rozehřátí, do té doby žere 10na100 nejmíň.
-------------------------------------------------------------------------
Pokud nechápete rozpor mezi benzínem a dieselem, v ČR/SR je enormní podíl dieselů ale rafinerie umí stále stejný podíl nafty benzínu a olejů, tj. při nedostatku půjde výše cena nafty, ne benzínu.
Já osobně už jednoho nafťáka mám a druhé auto je benzín, kreré má spotřebu 4.5 l. na 100 km. Ale teď v zimě žere 9.5, protože má aut. sytič závislý na teplotě vody. Je to Daewoo Tico. Bezpečnost je v něm nulová, tak to je taky jeden z důvodů proč musí z domu. Samozřejmě chápu výhody či nevýhody naftového auta, ale jsem jejich příznivcem. No a cena nafty je sice vysoká, ale pořád je kde ji sehnat za levnější peníz. Chtěl jsem znát názor majitelů, protože čtení je o tom dost.
Snad Rover.
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
nenasiel som spomenute v ziadnej debate motor 1.2i. objem ma 1190 a asi to bude ten 1.1. ma 49kw co je uz celkom v pohode. Viacej ako felda napr.
Ma niekto nejake skusenosti? rocnik auta je 1999.
Ma niekto nejake skusenosti? rocnik auta je 1999.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
Prijde na to ... Felda 1.3 se vyrabela v provedenich 40kW a 50kW (nejcastejsi), s motorem 1.6 mela 55 kW. Prakticky s jakymkoliv motorem je to lenoch. Ta 1.1 v Roverech 200/25 ma 44kW a Rovery jsou o par metraku tezsi. Na druhou stranu ten motor bude oproti Felde o neco pruznejsi a urcite bude ve meste mene zrat.
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
Este jedna vec. Vybral som si z ponuky tieto dva:
http://rover-200.autobazar.eu/card.php?id=460600
http://rover-214.autobazar.eu/card.php?id=478401
cena je rovnaka (ta 1.2i este nieje prihlasena takze cena bude 90 000 asi).
Ta 1.4 masilnejsi motor ale je len trojdverova. Otazka je ze ci tie trojdverove verzie su kratsie alebo mensie vo vnutry? Vacsinu budem jazdit po meste sam. Cize 1.2i by stacila ale ked za rovnaku cenu je 1.4 s ovela vacsim vykonom. Len to ze nema tie dvere....
popr. som este toto nasiel:
http://rover-214.autobazar.eu/card.php?id=443204
ak by mi vedel niekto poradit bol by som rad. popr. ak ma niekto na predaj svojho rovera .
Ospravedlnujem sa za zle zaradenie ak to vadi tak by som poprosil modderatorov o presunutie inde.
dik.
http://rover-200.autobazar.eu/card.php?id=460600
http://rover-214.autobazar.eu/card.php?id=478401
cena je rovnaka (ta 1.2i este nieje prihlasena takze cena bude 90 000 asi).
Ta 1.4 masilnejsi motor ale je len trojdverova. Otazka je ze ci tie trojdverove verzie su kratsie alebo mensie vo vnutry? Vacsinu budem jazdit po meste sam. Cize 1.2i by stacila ale ked za rovnaku cenu je 1.4 s ovela vacsim vykonom. Len to ze nema tie dvere....
popr. som este toto nasiel:
http://rover-214.autobazar.eu/card.php?id=443204
ak by mi vedel niekto poradit bol by som rad. popr. ak ma niekto na predaj svojho rovera .
Ospravedlnujem sa za zle zaradenie ak to vadi tak by som poprosil modderatorov o presunutie inde.
dik.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
Ta 1.2 má nějak moc ochmatanej volant a odřenou koženku na páce, kolik má najeto? Tu bych já osobně nebral. Jinak já bych stejně výkonově nešel pod 76kW = 214 Si (spotřeba stejně nebude o moc rozdílná oproti 1.2i = zastávám názor že jsetli jezdíš za 6 nebo za 7.5 tak je to jedno) a bral bych spíš 5 dveřák, ale záleželo by na konkrétním kousku. Takhle nejde moc poradit to chce vidět osobně. A hlavně se v tom projet.
Co se týče spotřeby, při běžné jízdě do 3000 otáček na tom budeš o něco hůř než s Felícií, ale nijak podstatně. Jedinej rozdíl je v tom že dojedeš všude dřív s Roverem než Felícií. Dlouhodobou (myšleno celoroční průměr na ujetých zhruba 15 000 km)spotřebu mám s mou 214 Si asi 7.3 litrů. Mám možnost jezdit v Roveru 214Si r.v.1996 a Felicii 1.3MPi r.v. 2000 a jízdně je to teda rozdíl jak blázen, felicie je rezavější a o poznání lenošnější než Rover. A hůř se s ní jezdí. Plyn má u Felicie podle mýho subjektivního pocitu jen dvě polohy (volnoběh a plnej plyn). Felicii bych si nekoupil nikdy!!! Ani přesto že jsou na ni NĚKTERÉ náhradní díly za hubičku a umí ji opravit kdejakej Venca.
Co se týče rozdílu mezi 3 a 5 dveř. tak mi jedinej rozdíl přijde že 3 dveřák má sporotvnější vzhled, každopádně mému oku více lahodí když to auto má i zadní dveře. Velikostně si myslím že tam rozdíl není, co se týče vnitřního uspořádání tak tam bude rozdíl, ale ne velkej.
Co se týče spotřeby, při běžné jízdě do 3000 otáček na tom budeš o něco hůř než s Felícií, ale nijak podstatně. Jedinej rozdíl je v tom že dojedeš všude dřív s Roverem než Felícií. Dlouhodobou (myšleno celoroční průměr na ujetých zhruba 15 000 km)spotřebu mám s mou 214 Si asi 7.3 litrů. Mám možnost jezdit v Roveru 214Si r.v.1996 a Felicii 1.3MPi r.v. 2000 a jízdně je to teda rozdíl jak blázen, felicie je rezavější a o poznání lenošnější než Rover. A hůř se s ní jezdí. Plyn má u Felicie podle mýho subjektivního pocitu jen dvě polohy (volnoběh a plnej plyn). Felicii bych si nekoupil nikdy!!! Ani přesto že jsou na ni NĚKTERÉ náhradní díly za hubičku a umí ji opravit kdejakej Venca.
Co se týče rozdílu mezi 3 a 5 dveř. tak mi jedinej rozdíl přijde že 3 dveřák má sporotvnější vzhled, každopádně mému oku více lahodí když to auto má i zadní dveře. Velikostně si myslím že tam rozdíl není, co se týče vnitřního uspořádání tak tam bude rozdíl, ale ne velkej.
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
dakujem. toto som potreboval. ten pedal som si ani nevsimol. no tak mozem hladat od zaciatku....