Stránka 1 z 1

turboefekt

Napsal: čtv lis 24, 2011 11:05
od standa04
čau kluci. Můj Rover 25 2,0 idt má šílenou prodlevu na turbu. Když šlápnu na plyn, tak to jede asi jako trabant, jak se dostane za 2200 ot/min, tak začne foukat turbo a auto zatáhne jak kůň. Je to pro tenhle motor normální nebo je někde nějakej problém. Ještě jsem s autem, který má takovej rozdíl před tím než zabere turbo a po tom nikdy nejel.

Re: turboefekt

Napsal: čtv lis 24, 2011 11:09
od Roxy
Na mojí 200 to začína tlačit tak kolem 1800 a je to poznat už.

Re: turboefekt

Napsal: čtv lis 24, 2011 11:14
od standa04
200 má brácha a tomu to nedělá

Re: turboefekt

Napsal: čtv lis 24, 2011 12:56
od AnderN
Potvrzuji ... stejný motor v R600 měl podobnou charakteristiku. Zátah kolem 1800 rpm a turboefekt nebyl nijak velký. Asi závada v regulaci turbodmychadla? Nevím, nejsem mechanik.

Re: turboefekt

Napsal: ned bře 18, 2012 21:35
od ambrozka
Ahoj, moje pětadváca to dělala taky, ale né tak markantně. Kolem 2000ot., jak seplo turbo, vystřelila jak namydlenej blesk, ale nemůžu říct, že by netáhla už od začátku - žádnej 'trabant' to rozhodně nebyl :? . Sice bylo poznat, že je to staré turbo, ale nějaká zvláštní prodleva tam taky nebyla. Myslím si byla dobrá, dal se tam rozumně dávkovat plyn už odspodu. Když jsem testovala jinou 25, tam to bylo úplně stejně jak popisuješ a paní majitelka tvrdila, že má nově seřízené turbo :lol: . Možná jde jen o to nastavení turba...?

Re: turboefekt

Napsal: ned bře 18, 2012 21:54
od J0hny
Já bych to dával za vinu nějaký regulaci emisí, starej turbodiesel než natlačí turbo kouří černě jak avie, tyhle motory nekouří vůbec...