Stránka 1 z 1

Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: pon bře 19, 2012 16:56
od majko321
Zdravim
Nejako sa mi prehrievaju brzdy a neviem co s nimi. Kutuce su Pilenga a dosticky japan parts. Vycistil som aj piestiky,premazal vodiace koliky medenou vazelinov. Mozu byt spatne brzdove hadicky? Cistil som a premazaval, pretoze mi lava brzda piskala, nevracala sa. Mam Rover 214Si.

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: pon bře 19, 2012 17:02
od Trunda
.... prehrivaju... dle ceho soudis?
... s piskanim ted bojuju na Labuti... cepy mam v poho, tak nevim jestli by za to mohla treba hranka na kotouci... uz mi to leze na nervy...

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: pon bře 19, 2012 18:09
od majko321
Po prejdeni cca 7km asi nebude normalne,aby boli horuce kotuce tak,ze teplo citim cca 5-10cm od kotuca.

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: úte bře 20, 2012 14:00
od comax
zkus vyměnit ty kotouče za kvalitnější. pilenga jsou jedny z nejhorších kotouču co jsou. a to nejen na rovery. vydrží tak 10000 km. A to nepočítam že se často zvlní, což bude asi tvuj případ.

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: úte bře 20, 2012 19:44
od J0hny
Nebo naopak nemaj žádný zvlnění a díky tomu se destičky od sebe "nerozhodí", pokud ti vodící čepy choděj a jde vracet pístek tak to musí bejt něco takovýho...

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: úte bře 20, 2012 20:10
od klevis
Pokud pístky i třmeny chodí tak je potřeba vyměnit hadičky mohou být zpuchřelé. Pokud se hřeje jedna strana, tak by mělo i auto na tutéž stranu táhnout a destičky se budou také více sjíždět

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: úte bře 20, 2012 20:43
od majko321
Zvlnene kotuce nemam. Budem musiet prekontrolovat piestiky, ich funkcnost. Tie hadicky, to mi uz jeden mechanik radil, ze to robi Fiaty a zevraj aj Rover.

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: stř bře 21, 2012 16:58
od Hombre
Ty hadičky vyměň, může být zevnitř nabobtnalá, takže nepustí kapalinu zpět, ale spíš bych to viděl na závadu v těch pístcích - můžou být přidřené, taky nová těsnící gumička dost pomůže, ta vlastně (kromě házivosti kotouče) vrací pístek asi o půl milimetru zpět a to díky svému čtvercovému profilu. Pokud už je ale stará opotřebená a změklá, nemá sílu pístek vrátit. Někdy taky vázne deska ve třmenu - ty zámky na desce oreznou, a tím se zvětší a nemohou se pohybovat v těch nerezových plíšcích.
No a pokud budou nové hadičky, vyčistěné pístky a nové gumičky, namazané vodící čepy a volně se pohybující desky v třmenu, nemůže se to přehřívat

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: stř bře 21, 2012 18:05
od Trunda
A co treba neustale piskani... je to fakt protivny... pistky jsou namazane, rozhybane, pist se vraci, desticky jsou nove.... zeby hrana kotouce?

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: stř bře 21, 2012 18:59
od klevis
Pokud to za jízdy jen tak připískává , tak to doopravdy může dělat hrana kotouče, ale ta se dá na soustruhu bez problémů stočit.

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: čtv bře 22, 2012 18:40
od F.i.s.h.men
poprvé slyšim o hraně kotouče. Na pískání jsem četl přebrousit destičky a hlavně jejich hrany.

Re: Prehrievanie prednych kotucov

Napsal: pon bře 26, 2012 21:29
od J0hny
Opravdu to dělaj hlavně hrany kotouče...tím že "srazíš" hrany na destičce to nachvíli "opravíš" protože destička se přestane těch hran dotýkat, ale jen na chvíli než se zase opotřebuje ;)