No to je zvláštní, mi nic takového neříkali, a dobře opravili /výměna ložiska/. Otázka je s kým jste mluvil.....
Díly jsou dostupné
1. přes Automaticchoice.com a je zde velký sklad ND s okamžitou expedicí. Mám tam přístup ale nemám distribuční smlouvu.
2. v ČR má možnost opravit CVT několik firem, např.
http://www.morava-info.cz/zacek/index.php?akce=home
jejich webshop je zde
http://www.prag-info.cz/_shop/CVT-MTE4N ... op_rubrika
mají díly na převodovky VAN DOORNE CVT, ovšem obchod jim blbne a cpe tam slova jako Ford CVT lexus cvt apod.
Název převodovky je VAN DOORNE CVT a tyto převodovky mají Austiny, Rovery, Volva, BMW Mini a další.
Van Doorne později skončil v koncernu ZF.
Co třeba nemají nebo je drahé, je možné koupit u Rimmerbros (čidla-vyzkoušeno)
Kaps mají mormální ceny
celková repasní sada OHK /těsnění ap./ stojí 1326,- Kč,
sada pěti lamel 923,- Kč
vodící ložisko 623,-
hlavní ložiska sada 1290,-
olejový filtr 350,-
olej CVT 20L 300,- za litr
samozřejmě při opravě je cena práce krát x hodin /práce asi 450-600,-/ a ta převodovka ven, oprava, dovnitř věru není za hodinu.
Běžně jim oprava trvá dva i tři dny dle průseru co je vevnitř. Že je to tam složité se nemusíme bavit.
Kaps je specialista na závodní převodovky apod. a domnívám se, že tomu rozumí.
Zkuste si najít okolo Prahy někoho, kdo to zvládne a má běžný přístup (placený) na data (stojí 370€ ročně)
POkud máte převodovku v R25 je to
eCVT převodovka, a má na sobě o 5 čidel navíc než do roku 2000.
Tato mohou mít poruchu /jedno dvě/ a ne všechna jsou na okruhu diagnostiky.
Vyčerpal jsem své povšechné znalosti, takže končím. Mailem vám mohu poslat ještě pár pdf a článků, nákresů ap.
Olej doporučuji koupit v Liberci u Vejvody MILLERS OILS ale nevím kdo Vám ho bude měnit bo
je to náročné, dělá se to
při zahřátém motoru,
na zvedáku,
nejméně dva mechanici
a za chodu motoru,
pokud jste to nedělal ,
nepouštěl bych se do toho. Musí se úměrně lít a vypouštět.
Taky si nehrajete třeba na zubaře a shodneme se že vytrhnout zub není vlastně nic složitého.