Stránka 1 z 1

Nabouraná 214

Napsal: ned zář 09, 2012 6:19
od mastemace
Je to cca 3 měsíce, co jsem si koupil 214Si, najeto cca 125 tis, doloženo servisní knihou, dovoz Itálie. Stav super, motor nádhernný zvuk, na kastli nikde ani náznak rzi, proto se mi zdála finální cena 30tis adekvátní. Do auta jsem následně investoval ještě nová kola (10tis), protože na autě byly plecháče s zimníma, tak jsem rovnou udělal další sadu. Do toho obvyklé věci jako nové brzdy, filtry, olej..., navíc nové zrvctátko a oprava serva za 5 tis. Se vším všudy byla inestice do auta včetně jeho ceny 55 tis.

Dost jsem si jízdu i celé auto pochvaloval, až jednoho dne při čekání na křižovatce to do mne zezadu našila neznámá slečna s fábií. Kompletně její vina, takto jsme to i sepsali. Popravdě jsem uvažoval, jestli to vůbec psát, vypadalo to jen jako promáčklý zadní plastový nárazník. Po všimnutí, že nejde zavřít kufr mi bylo jasné, že je to více v ***. Odhadce v servisu odhadl opravu na cca 35 tis - výměna zadního nárazníku, bočnic karosérie, rovnání, lakování... Auto je jinak pojízdné, krom nezavíratelného kufru se nijak vada neprojevuje.

Pojišťovna to nakonec prohlásila jako totální škodu a vyplatila mi 20 tis. Ptám se na váš názor - zdá se vám to přiměřené?

Re: Nabouraná 214

Napsal: ned zář 09, 2012 8:27
od Hombre
Pokud je tabulková cena vozidla před havárií méně, než 35 tisíc, třeba 30a na veřejné aukci za auto teď po havárii někdo nabídne 10 , vyplatí ti pojišťovna rozdíl, tedy 20 tisíc a ty můžeš auto prodat za 10 tomu z té aukce, nebo si ho nechat a opravit. Ty částky se mi ale nějak nezdají, měl jsem velmi podobnou havárii v roce 2010, taky totálka, protože to bylo i zepředu, mám 416 z roku 97 a tabulková cena vozu 60 tisíc, v aukci nabídli 7, dostal jsem 53 tisíc.
Bylo by dobré zjistit v té pojišťovně (nebo v jiné)jaká je tabulková cena, jestli opravdu nepřesahuje 35 tisíc a měli tím pádem právo prohlásit to za totální škodu. Jestli ne, měli by ti dát těch 35 tisíc, nebo to za těch 35 opravit v tom servise s použitím originálních ND.

Re: Nabouraná 214

Napsal: pon zář 10, 2012 5:51
od jendavolfik
Mně se to zdá v pohodě ... V dubnu do mě nacoufal slovák s vlekem...světlo pryč, prasklý nárazník a mřížka ...nějak se ještě ztratila voda z chladiče, ale ten byl dobrý ml: ... RV 99, 216 najeto 80 se serviskou (kde byla pravda těžko říct,ale auto v pěkném stavu)...
Pojišťovna udělala totálku, hodnota auta 35.000 - 7.000 prodejné zbytky vozu...pojišťovna vyplatila 28.000 .... Koupil jsem světla za 2.400, mřížku za 400..celkem 2.800 a auto šlo ke kamarádce za 25.000 ... Takže myslím, že když jsi dostal 20.000 tak je to v klidu ...pokud to půjde nějak narovnat, tak je to v klidu ... v případě, žy bys dal nové víko a nalakoval ho, tak je to pořád v pohodě ... mir:

PS: Pokud to pojišťovna prohlásí za totálku ...nic neopravují a posílají peníze ...

Re: Nabouraná 214

Napsal: pát zář 14, 2012 21:04
od Zakar
Také mi teď nabourali 214 Si zezadu. Před havárií super stav nikdy nebouraná absolutně bez koroze. Auto opravitelné s použitím starších dílů cca 25000 kč. Napsali to jako totálku i když jsem s tím nesouhlasil. Nabízejí mi 18 tis. Auta se nevzdám opravím ho a vyšší částku budu vymáhat všemi dostupnými prostředky ! Rover není žádné tuctové auto a opravu si zaslouží. A žádný přiblblý pojišťovák mi nebude radit jak mám naložit se svým majetkem !!! :x :x :x :x Řekne mi někdo k čemu potom to povinné ručení je ??? :evil: :evil: :evil:

Re: Nabouraná 214

Napsal: pát zář 14, 2012 21:15
od Austin
Milí zlatí, máte si pojistění sjednávat přes makléře, apropo v Brně je makléřem Tom (černá R420).
Když (konečně) přijel pán s hjondé a nabořil mi auto, zaplatil mi komplet opravu předku (jeho pojišťovna)
Držel jsem se rad svého makléře. Pojišťovna vždy napoprvé pošle polovinu totiž. I méně. Nadpoloviční většina lidí se nedomáhá svých práv, bojí se dát 300,- za právníka za dopis apod.

Případně ústně zítra u auta, stříbrná 200CVT.

Re: Nabouraná 214

Napsal: pon zář 17, 2012 10:20
od mastemace
Nakonec jsem to vyklepal pres znameho, za flasku domaciho kalvadosu (jeste pred zacatkem zakazu). vse je zase funkcni, srovanane, jen na zadnim narazniku je videt mala promacklina - bud jeste srovnam horkovzdusnou pistoli, koupim novy (ale je treba ho pak nalakovat), nebo necham tak. tedy 20 tis je nakonec pomerne adekvatni za vyrizovani / nervy / dalsi praci / snizeni ceny auta...

Re: Nabouraná 214

Napsal: pon zář 17, 2012 10:25
od KDB
Se to nějak množí, nás v pátek posunulo Iveco přes přechod...naštěstí s Fiatem.