Po dvou letech vlasnění Roveru 220sdi jsem byl nucen navštívit TK. Na emisích to bohužel mělo takovou kouřivost, že museli otevřít dveře. Auto celkem špatně startuje, ale že by extremě kouřilo se mi nezdá. Trysky jsem už zkoušel, jsou v pořádku.
Tedy pouze tlak-elektro na první trysce změřit neumím. Jinak jsem zjistil že je netěsný tlakový ventil na čerpadle. Když jsem sundal vzduchovou trubku těsně před hlavou, zjistil jsem, že je strašně zanesená,(zmenšení průřezu o caa 25%) teda hlavně za vstupem trubky od výfuku.
Takže co může mít vliv na zvýšenou kouřivost a proč je tak zanešeno sání a může to mít souvislost.
Neprošly emise
Re: Neprošly emise
Problem je EGR ventil, vrací spaliny z výfuku zpět do sání a zanáší ho sazema a hnusem z biosložky z nafty. Motor se pak nemůže pořádně nadechnout a hulí a neprojde emisema... Proto se doporučuje ho občas protáhnout ať se výpalí. Klidně 1x týdně prohnat, OHŘÁTÝ MOTOR cca. 20km jizdy, aby se i olej ohřál na provozní teplotu, až k červenýmu... Jinak teď už vyčisti sáni, někdy to jde, někdy je to jak asfalt a jde to blbě, ale prodavaj roztok kterej to naruší, ale nepamatuji si název . Pak pořádně rohnat a emise budou ok