Neprošly emise
Napsal: sob bře 09, 2013 15:41
Po dvou letech vlasnění Roveru 220sdi jsem byl nucen navštívit TK. Na emisích to bohužel mělo takovou kouřivost, že museli otevřít dveře. Auto celkem špatně startuje, ale že by extremě kouřilo se mi nezdá. Trysky jsem už zkoušel, jsou v pořádku.
Tedy pouze tlak-elektro na první trysce změřit neumím. Jinak jsem zjistil že je netěsný tlakový ventil na čerpadle. Když jsem sundal vzduchovou trubku těsně před hlavou, zjistil jsem, že je strašně zanesená,(zmenšení průřezu o caa 25%) teda hlavně za vstupem trubky od výfuku.
Takže co může mít vliv na zvýšenou kouřivost a proč je tak zanešeno sání a může to mít souvislost.
Tedy pouze tlak-elektro na první trysce změřit neumím. Jinak jsem zjistil že je netěsný tlakový ventil na čerpadle. Když jsem sundal vzduchovou trubku těsně před hlavou, zjistil jsem, že je strašně zanesená,(zmenšení průřezu o caa 25%) teda hlavně za vstupem trubky od výfuku.
Takže co může mít vliv na zvýšenou kouřivost a proč je tak zanešeno sání a může to mít souvislost.