Rovík hodně žere
Napsal: stř čer 26, 2013 9:25
Zdravím,
chtěl bych se zeptat. Měli jsme problém s naším Rovíkem 200, 1,4 76 Kw, který ihned po nastartování chcípnul. Měli jsme pocit, že to bude klíček a imobilizér. Po výměně klíčku si Rovík stále dělal co chtěl občas naskočil občas ne. Vyměnila se tedy i řídící jednotka a pak tedy asi týden fungoval než zase začal blbnout. Tak šel znovu do opravy. Tak prý ještě špatné kostření a teď tedy zatím funguje. Jen nastal problém s tím, že začal trošku víc žrát. Předtím byl průměr tak 7,2-7,6l/100km a teď jedno natankování 9,5 a druhé 8,8. Cesty prakticky stejné jako dřív většina dálnice, něco okresky a minimum město. Žádný problém nepozoruju, ještě mám pocit, že auto je klidnější a jede lépe než předtím. Než bude zase někoho uhánět, tak se chci nejdříve zeptat jestli někdo nevíte co může být za problém?
chtěl bych se zeptat. Měli jsme problém s naším Rovíkem 200, 1,4 76 Kw, který ihned po nastartování chcípnul. Měli jsme pocit, že to bude klíček a imobilizér. Po výměně klíčku si Rovík stále dělal co chtěl občas naskočil občas ne. Vyměnila se tedy i řídící jednotka a pak tedy asi týden fungoval než zase začal blbnout. Tak šel znovu do opravy. Tak prý ještě špatné kostření a teď tedy zatím funguje. Jen nastal problém s tím, že začal trošku víc žrát. Předtím byl průměr tak 7,2-7,6l/100km a teď jedno natankování 9,5 a druhé 8,8. Cesty prakticky stejné jako dřív většina dálnice, něco okresky a minimum město. Žádný problém nepozoruju, ještě mám pocit, že auto je klidnější a jede lépe než předtím. Než bude zase někoho uhánět, tak se chci nejdříve zeptat jestli někdo nevíte co může být za problém?