Stránka 1 z 1
Problém s motorem
Napsal: úte kvě 06, 2008 14:15
od misulin
Zdravim všechny...potřebuju radu...mám teprve krátce Rover 200 1,4i r.v.1997. Z ničeho nic mi přestal startovat, resp. nastartuje, ale neudrží si otáčky a zase chcípne...zkoušel jsem vyměnit svíčky a proměřit cívku, ale pořád nic. Měl jsem to u známýho a ten říká, že je problém nejspíš někde v elektrice. Ale nevim, možná by mohl být problém i s palivovou soustavou. Nesetkal jste se s tím nikdo? Beru jakoukoliv radu...díky moc...Michal,Plzeň
Re: Problém s motorem
Napsal: stř kvě 07, 2008 14:54
od elviiis
pravděpodobně palivo...
1. kokni se zadli máš palivo
2. odpoj přívod paliva a zjisti zdali teče palivo neteče li je to pumpa nebo relátko které pumpu pouští
3. tečeli vyndej vstřikovací rampu a podívej se zdali ti ze vstřiku vyteče benzín... pokud ne ale benzín do lišty teče bude to pravděpodobně ŘJ (musíš točit starterem aby střiky poušěli - otvírali a zavírali)
napřed se ale ujisti že pouštíš jiskru - vyndej svíčku přilož k motoru a skus startovat...
zdali bude všechno oki napiš a skusíme zabrousit do méně častých závad...
Re: Problém s motorem
Napsal: stř kvě 07, 2008 16:55
od misulin
Díky za odepsání a za rady...dneska už nemam čas,ale zítra na to vlítnu a zkusim to...

Re: Problém s motorem
Napsal: pát kvě 09, 2008 9:31
od misulin
Tak motor už běží....ale závada se pořád objevuje...vyndal jsem svíčky, pořádně je očistil, zkusil jestli dávají jiskru a dal je zpět. Chytnul napoprvý, ale teď tomu zase klesá volnoběh...ale jen občas...byl jsem to projet a v pohodě, zkusil jsem tomu i pořádně naložit, takže jsem podržel dvojku tak do kila, jestli to třeba nezačne škubat, ale nic...teda pak to vlastně jednou škublo při podřazení z 3 na 2 do pravoúhlý zatáčky....přijel jsem a jakmile to chvíli běží na volnoběh, tak motoru padnou otačky tak na 500ot./min, v zápětí zase vystřelí na 1500ot./min.,tohle to udělá tak 3x za sebou a pak je chvíli zase klid...je to jako kdyby uplně chcípnul motor a hned by zase chytnul...mohlo by to být těma svíčkama a nebo to nechat napíchnout na diagnostiku, jestli to třeba nehlásí nějakou chybu...?

Kyby to dělalo pořád, tak by to na ty svíce ukazovalo, ale takhle občas...no nevim...
Re: Problém s motorem
Napsal: pát kvě 09, 2008 13:05
od Fujitsu
Zkus se podívat na rozdělovač a hlavně na palec, já jsem ho měl propálenej skrz víčko, elektrika si tam sama udělala díru, a to potom motor občas cuká, občas ne, občas chcípne. Jinak ted kámoš na Ocktávce měl problém že mu hodně padal volnoběh, asi jako tobě a pak to chcípalo. Bylo to tim že měl zasranou klapku (asi na vzduch) a elektronika to už nedokázala dorovnávat na standardní volnoběžné otáčky, takže ji nechal vyčistit a nějak mu tam poladili i tu elektroniku a má po starotech. Jinak pokud si dal nové svíčky, tak to jima už nebude.
Re: Problém s motorem
Napsal: ned kvě 11, 2008 18:54
od Tommi_82
jojo taky bych zkontroloval rozdělovač, teď jsem se dobře natrápil, umýval jsem motor a po umytí rover nestartoval a když nastartoval tak se zadusil a zdechl, snad třikrát jsem vyleštil komplet celej rozdělovač než mě napadlo sundat krytku a podivat se na svíčky. A ejhle svíčky utopený ve vodě a proud mi tekl do kostry místro do jiskřiště. Rover teď jede zase fajnově a já jsem navíc zjistil že předchozí majitel nebo nějakej servisman domrvil kryt rozdělovače a uchytil ho jen na jeden šroubek!
Re: Problém s motorem
Napsal: stř kvě 14, 2008 10:23
od Hombre
Taky zkus vyčistit krokovej motorek a kanál, kterým proudí vzduch při volnoběhu - motorek je takový váleček šikmo vyčnívající ze sání, na dvou šroubcích, vede k němu kabel se zásuvkou. Po demontáži je na konci takový mosazný kužel, který se vysunuje a zasunuje a reguluje průtok vzduchu do motoru, pokud je klapka zavřená - při volnoběhu, nebo když nedržíš plyn. pedál.Taky vyčisti vnitřek toho kanálu a dosedací plochu toho kuželu. Vevnitř bývá humus, olej a tak a pak to na volnoběh blbne.
Re: Problém s motorem
Napsal: čtv kvě 15, 2008 9:18
od misulin
Tak už jsem se naštval a auto je u elektrikáře, pže všechno bylo v pořádku (rozdělovač, vstřiky, svíčky apod.) a už jsem nevěděl co s tím...no a závada je na světě...kdo tipoval vadnou řídící jednotku, měl pravdu....takže díky všem za rady, škoda jen, že to nebylo něco banálnějšího, třeba ten rozdělovač...
