Stránka 1 z 2

Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 19:17
od bambino
Zdrvíčko budou pasovat svody z SI na obyč I ? car::

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 19:33
od Hombre
Myslím, že nebudou, 14K4F má svody do dvou trubek, 14K2F jen do jedné.

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 19:44
od bambino
a nějaká varianta lazenejch svodů na 14KF2 asi jako většina dílu neexistuje neboo se nedaj sehnat :D

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 20:39
od Trunda
Neblázni! :lol: ... u tohohle motoru je jediný moudrý tunning výměna autka za R218Vi, nebo MG ZR :lol: .... tohle je motor na dopravování se z bodu A do bodu B a ne na žádný závodění ;-)

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 20:48
od bambino
já sním z přehledem ujel Octavě 2 1,9 TDI automat :D já bych ho nepodcenoval :D msm:

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 20:53
od Trunda
... ale tak to samozřejmě.... to by tě hanba nenechala, kdybys jí neujel, ale při jen ;-)

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 20:58
od bambino
no věř nebo ne ujel jsem jí co všechno musim měnit když bych měl v plánu tam dát DOHC hlavu z SI ? Obrázek na fotce je i ta oktávia co jsem jí udajně neměl šanci ujet msm: msm:

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 21:21
od Karel825
Ale tím, že je fotka uřezaná z důvodu velikosti tak Octa není vidět :lol:
Asi to nechceš slyšet, ale pokud chceš mít 214 Si, tak si nějakou kup a nepředělávej 8V ;)

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 21:28
od bambino
nechci to slyšet protože se zase nechci zbavovat tý kastle co mám tak hledám řešení :D :oops:

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 21:41
od roverix
vymenit hlavu. sani. svody. vyfuk.ridici jednotku a pak sparovat s imobilizerem a asi i s centralem. mozna je toho jeste vic

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 21:47
od bambino
to zase bude problém na TK ne ?

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: ned pro 01, 2013 21:56
od Trunda
Seš dneska druhej :lol: .... už mě to nebaví psát dokola, tak čti tu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... &start=420 a tu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=6&t=8086 ..... možná průchodnější cesta by byla spíš než přestavba modelového typu, tak výměna karoserie.... jenže to bys to silnější auto musel mít i s papírama.... a stejně bys to musel mít povolený od autorizovaného zastoupení (www.helpreg.cz), což jsou peníze, na úřadu povolený - což jsou opět peníze a na závěr schválený na STK, což..... ups.... stojí taky peníze ;-) ..... za ty peníze tě to přejde ;-)

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: pon pro 02, 2013 7:30
od mastemace
To je proste mazec toto. uprimne, pokud to chces porovnavat s oct II, tak bych rekl, ze by te v pohode natrela. 214 je sice lehke auto, ale osmiventil je dost slaby. chapu, ze to chces mit vykonnejsi, ALE: nahazes do toho penez tunu a stale to bude predelavka. chvili si budes rikat, ze super, uvidis v tom vlastni praci, ale casem uz jen predelavku. nebude to pasovat, jako kdyz mas seriovku. a pri prodeji naprosta hruza, kupujici ti to nezaplati.

byt tebou, v pohode jezdim s 214, odkladej si peniz a casem vymen za zr. zjistis, ze presnejsi rizeni, podvozek by sis stejne neudelal, se zapsanim vetsich kol mel problem, sedacky te budou lepe drzet, vymenit na dvoustovce zadni bubny za kotouce a predni za chlazene by te vyslo dost draze atd atd. proste muzes za mnohem mensi peniz, nez prestavbu neco, nad cim uz nekdo premyslel a vyladil to k temer dokonalosti.

do toho u zr casteji sezenes el zrcatka, mlhovky - detaily, ale potesi. zr 160 je ma defaultne. a to nemluvim pak o lepsi prevodovce, peknejsim spoilerum a kridlu, ladenemu vyfuku atd atd.

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: pon pro 02, 2013 8:34
od Hombre
Omlouvám se za blbé přirovnání, ale připomíná mi to jednoho našeho zákazníka, který dělal přestavbu Avie A31.1N na A31T (novější typ s turbem) kvůli tomu, aby mohl tahat 3.5t přvěs. Musí vyměnit motor, převodovku, spojovací hřídele, zadní nápravu, nebo soukolí stálého převodu a brzdy. Viděl jsem fakturu jen za výměnu brzd na 54 000 Kč. Avia 31T se prodává okolo 15 tisíc. :roll:
Tím chci říct, že pokud půjdeš legální cestou, zástupce výrobce ti nadiktuje podmínky, jejihž splnění vždycky přesáhne tržní hodnotu výsledného modelu auta v bezvadném stavu.

Re: Svody 214SI na 214 i

Napsal: pon pro 02, 2013 8:42
od Trunda
.... pokud se ale nejedná o výsledek, který je něčím výjiměčný ;-) .... na druhou stranu, není to jen o tržní hodnotě, ale i o duchovní hodnotě.... čož v tomhle případě my neposoudíme...