Imobilizer a alarm
Imobilizer a alarm
Zdravim.Mam problem...Njde mi nastartovat Rover 214i.Vybila se mi baterka,tak mam ted novou,ale jak sednu do auta a otocim klicek,tak zacne houkat.Mam original alarm od rover a je ovladanej na dalku..mam u klicku takovou krabicku.jeden cudlik se macka pri startovani(podle me imobilizer) a druhym jen otvyram a zaviram auto na dalku,ale jak se dala nova baterka,tak to vuebc nefunguje..nevite prosim nekdo,jak to sladit??diky za pomoc.
Re: Imobilizer a alarm
No tak ti nevim co mas za krabicku,ja tam mam dve tlacitka,jednim odemykam a zaroven vypinam imobilizer a druhym zamykam a aktivuju imobilizer.Ale kdyz vypnes motor,nechas klice v zapalovani a otevres svoje dvere tak se ti imobilizer aktivuje,pak staci jen zmacknout odemykani a imobilizer se vypne.Tot asi vse.
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
Re: Imobilizer a alarm
ale jak mam vypnout motor,kdyz nejde nastartovat??Me prave imobilizer nepovoli startovani...budto jen toci motorem,ale nechytne,nebo kdyz se nahodou povede,ze chytne,tak okamzite chcipne..nereaguje ani na proslapnuti plynu.
Re: Imobilizer a alarm
A to zamykání funguje? Zkus vystoupit, zamknout, odemknout a pak startovat.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizer a alarm
vlachova tak jak to popisuješ to fakt děláš uplně obráceně, jedno tlačítko je na deaktivaci alarmu i imobilizeru a druhy je na aktivaci obou. Jinak spárování už si přesně nepamatuju ale můj postup byl kdysi dávno po výměně baterky takovej že jsem přišel k autu a několikrát zamkl a odemkl až se to samo chytlo, myslím že to je něco ve smyslu např. přijdeš k odemčenýmu autu a 5x zmáčkneš odemknout (nebo zamknout nebo oboje) a ono se to spáruje.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizer a alarm
jinak ale samozřejmě prvně zkus to co říkal Hombre, vypadá to fakt fakt že to spárovaný je, jen to děláš špatně, když zamkneš a odemkneš auto tak se musí deaktivovat i imobilizer a pokud už nic jinýhou nezmáčkneš, tak auto musí jít normálně nastartovat.
Re: Imobilizer a alarm
Bohuzel..uz jsem zkousel vse mozny..auto neni moje ale kolegyne moji pritelkyne.rekla mi prave,ze tim levym vzdycky odemykala a zamykala a ten pravej cudlik mackala,kdyz startovala...ale kdyz stojim pred autem,zkousel jsem vsechny mozny varianty..zamknout odemknout.nic..pak jsem to zkousel treba klicem,taky nic.jen jsem odemkl,sedl,otocil klicem a zaclo rvat,jak se otevreli dvere,tak to prestalo rvat,ale proste neslo nastartovat..na netu jsem nasel nejakej anglickej navod,jak to synchronizovat...ale to taky nejak nezabralo.jen jednou se stalo,ze jsem otocil klicem a nic nervalo,ale pak pro zmenu neslo vubec startovat..ani to neotocilo motorem...jen se rozsvitili kontrolky,ale to bylo vse.je to fakt zahada.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizer a alarm
No každopádně to dělala uplně blbě! (nebo to neni original)
když je zaplej imobilizer tak by starterem němělo jít točit, maximálně se mi stalo že se pohl ale rozhodně se netočil jen to pípalo.(teda doufam že nekecam)
Jinak já v téhle situaci bych vyzkoušel použít servisní kod, kterej je napsanej na karte a je to čtyřmístný číslo, "vymačkává" se to otáčením klíče ve dveřích je to někde taky popsaný, třeba kod 5123 by byl něco jako 5x doleva, 1x doprava,2x doleva, 3x doprava nebo tak nějak, to už si pohledej, to by mělo odblokovat imobilizer abys mohl normálně jet. Pokud tohle pujde, tak si to nech spárovat v Rover servise, a pokud to nepujde tak se do toho servisu musíš nechat odtáhnout
když je zaplej imobilizer tak by starterem němělo jít točit, maximálně se mi stalo že se pohl ale rozhodně se netočil jen to pípalo.(teda doufam že nekecam)
Jinak já v téhle situaci bych vyzkoušel použít servisní kod, kterej je napsanej na karte a je to čtyřmístný číslo, "vymačkává" se to otáčením klíče ve dveřích je to někde taky popsaný, třeba kod 5123 by byl něco jako 5x doleva, 1x doprava,2x doleva, 3x doprava nebo tak nějak, to už si pohledej, to by mělo odblokovat imobilizer abys mohl normálně jet. Pokud tohle pujde, tak si to nech spárovat v Rover servise, a pokud to nepujde tak se do toho servisu musíš nechat odtáhnout
Re: Imobilizer a alarm
ještě zkus vyresetovat jednotku - to by mělo pomoct: odpojit oba kontakty akumulátoru a na 5 minut je spojit k sobě. Pak připoj +, nakonec -, pozavírej auto a mačkej střídavě oba knoflíky na DO až se zamkne. Pak odemkni a vlez dovnitř a nastartuj. Když držíš ovladač dirkou na kroužek dolů, je odemykání vlevo a zamykání vpravo, při startování se nic nemačká, jedině kdyby to pípalo (ne houkalo), tak zmáčkni ktrýkoliv knoflík a pípání přestane. tak hodně zdaru.
Re: Imobilizer a alarm
a na ktery karte bych ten kod mel najit???diky moc za vas cas a snahu mi pomoct..
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizer a alarm
já mám auto ze švýcar tak to mám francouzsky ale je to papirova karta velikosti kreditky, kterou bys měl nosit u sebe.
Je na ní napsáno Bezpečnostní informace(a tady moje francouzština téměř končí),
je tam čtyřmístnej kod alarmu(píšou tam doslova "kod ke klíči"), výrobní číslo alarmu (klíče), číslo VIN, a z druhé strany kody k radiu(který já už tam nemám), Logo Rover a nějaký francouzský kecy
Je na ní napsáno Bezpečnostní informace(a tady moje francouzština téměř končí),
je tam čtyřmístnej kod alarmu(píšou tam doslova "kod ke klíči"), výrobní číslo alarmu (klíče), číslo VIN, a z druhé strany kody k radiu(který já už tam nemám), Logo Rover a nějaký francouzský kecy
Re: Imobilizer a alarm
Kazdy k autu kartu s kodem nema.Ale urcite bys ji poznal,je to bila plastova karta s napisem "Rover Group" a "Motoraktivierung im Notfall".Ja si ale myslim ze to nebude original,pokud stiskem tlacitka startujes motor!Jinak na palubovce je cervena dioda,kdyz je imobilizer zapnuty tak blika (po otoceni klickem nestartuje ale pipa asi jako hasici ),kdyz ne tak je zhasnuta.Startuj klickem jen kdyz nesviti,kdyz bude blikat zmackni jedno z tlacitek a mela by se zhasnout.
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04
Re: Imobilizer a alarm
no prave ze tu kartu asi nema...a nejvetsi prdel je v tom,ze i kdyz to neblika,tak to auto houka...ta dioda je mezi budikama v pristrojovce.prej do ted porad blikala..byl se na to uz podivat i znamej,co dela alarmy a prej tam bude origo alarm a v tom se moc nevyzna,ze rovera nikdy nedelal.Ale prej je to tam nejak zahadne delany,ze az se nam to povede udelat,tak at mu dam vedet,jak se to povedlo,protoze si s tim fakt taky nevedel rady.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizer a alarm
Tak jestli tu kartu nemáš, tak pak jedině zkusit to co říkal Hombre, protože ta jednotka je v nějakým divným stavu, když nebliká dioda a přitom to VEVNITŘ PÍPÁ. Teda pokud to pípá - Jak říkaj kluci, alarm houká klaksonem venku a imobilizér "pípá" do interiéru jako hasiči.
Re: Imobilizer a alarm
Zdravím kolegyně Váš problém se objevil po výměně baterie v DO,jestli se nepletu. Pak rada je taková vyjměte baterii z DO bez ní pomačkejte oba čudlíky,volžte baterii zpět pozor na polaritu plus mínus!Zamkněte auto klíčem u řidiče a zkuste mačkat zamykání nebo odemykání.DO by se mělo synchronizovat z jednotkou ve dveřích řidiče.Důležité je to vyndání baterie a promčkání čudlíku tím se vybijí kondenzátory.Mnoho zdaru