Zdravím.
Mam problém asi s řídící jednotkou. Jedná se o 220SDi, 77kW, 1997.
Popis problému:
1.Při chladnem startu, teplota cca 15°C je vše v pořádku i po zahřáni motoru vše funguje tak jak má.
2.Při zahřátém motoru (motorovém prostoru), nastartuje ale otáčky vyskočí na 2000 a pak hned spadnou na volnoběh a při jízdě má motor v 1.poloviny plynu normální zrychlení ale v 2.polovině plynu má zrychlení podstatně menší,skoro žádné. Jakoby byl nedostateční přísun paliva do motoru(čerpadla). Tento problém je i když na přední kapotu svítí sluníčko.
Neví někdo co s tím je?
220 SDi - Motor, řídící jednotka, čerpadlo
220 SDi - Motor, řídící jednotka, čerpadlo
220SDi,rok97,77kW,5dv, tm.zelena
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: 220 SDi - Motor, řídící jednotka, čerpadlo
Pokud máš v pořádku všechny základní věci zaručující správný chod motoru např.filtry,vedení paliva,všechny hadice přívodu vzduchu,podtlakové hadičky atd. tak nezbyde nic jiného než zajet na testbook.Janlee píše:Zdravím.
Mam problém asi s řídící jednotkou. Jedná se o 220SDi, 77kW, 1997.
Popis problému:
1.Při chladnem startu, teplota cca 15°C je vše v pořádku i po zahřáni motoru vše funguje tak jak má.
2.Při zahřátém motoru (motorovém prostoru), nastartuje ale otáčky vyskočí na 2000 a pak hned spadnou na volnoběh a při jízdě má motor v 1.poloviny plynu normální zrychlení ale v 2.polovině plynu má zrychlení podstatně menší,skoro žádné. Jakoby byl nedostateční přísun paliva do motoru(čerpadla). Tento problém je i když na přední kapotu svítí sluníčko.
Neví někdo co s tím je?

-
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř zář 26, 2007 0:37
- Bydliště: IRSKO
airflowmeter
pokiak je vozidlo vybavene meracom prietoku nasavaneho vzduchu tak je to na 90% on
Re: airflowmeter
Zdravím,
tak ten můj problém se startovním se sám vyřešil. Asi to mnělo souvislost s tím, že jsem po přečtení této recenze o aditívach http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf jsem začal používat aditiv VIF Super Diesel, no a asi po měsíci přilívaní do nafto vznikl můj problém.
Myslím si, že to spolu souvisí. Asi se dostala do čerpadla nečistota z nádrže, která způsobovala špatné nastavení čerpadla při zahřátém motoru a startovaní. Ale naštěstí se po dalším přilívaní aditíva táto nečistota rozpustila. Teď i nadále dolívám aditiva ale v menšé koncentraci než doporučuje výrobce asi 1:2000. Můžu potvrdit, že při používaní aditíva je motor o trošičku tišší a trochu míň vibruje (diesel). Spotřebu nemůžu posoudit protože nastalo zimní období-jiný rozměr pneumatik, ale asi nepatrně se spotřeba snížila cca 0,1l/100km.
Všem přeji hodně najetích km bez poruchy a nehody.
tak ten můj problém se startovním se sám vyřešil. Asi to mnělo souvislost s tím, že jsem po přečtení této recenze o aditívach http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf jsem začal používat aditiv VIF Super Diesel, no a asi po měsíci přilívaní do nafto vznikl můj problém.
Myslím si, že to spolu souvisí. Asi se dostala do čerpadla nečistota z nádrže, která způsobovala špatné nastavení čerpadla při zahřátém motoru a startovaní. Ale naštěstí se po dalším přilívaní aditíva táto nečistota rozpustila. Teď i nadále dolívám aditiva ale v menšé koncentraci než doporučuje výrobce asi 1:2000. Můžu potvrdit, že při používaní aditíva je motor o trošičku tišší a trochu míň vibruje (diesel). Spotřebu nemůžu posoudit protože nastalo zimní období-jiný rozměr pneumatik, ale asi nepatrně se spotřeba snížila cca 0,1l/100km.
Všem přeji hodně najetích km bez poruchy a nehody.
220SDi,rok97,77kW,5dv, tm.zelena
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: airflowmeter
...Spotřebu nemůžu posoudit protože nastalo zimní období-jiný rozměr pneumatik, ale asi nepatrně se spotřeba snížila cca 0,1l/100km.
Všem přeji hodně najetích km bez poruchy a nehody.[/quote]
---------------------------------------------------------------------------
To není možné, to snad nejde spočítat tak přesně aby se poznalo na spotřebě přesně 0,1L... vždyť minimálně každá plná nádrž je "jinak plná"
. Když tankuju Range Rover, jsem spokojený když za 2.500kč benzínu najedu 400-450km
a umí za ty prachy i 300km 
Mě by to nebavylo
. Já vím, že nás učili, že se má šetřit každá koruna... jenže pak je problém v tom, že se člověk soustředí na "malé věci".
Všem přeji hodně najetích km bez poruchy a nehody.[/quote]
---------------------------------------------------------------------------




Mě by to nebavylo

Re: airflowmeter
Proč by to nešlo tak přesně změřit?, když už asi rok tankuji při jednom stojanu a stále při prvním automatickým vycvaknutí už netankuji dále. Ale tým jsem chtěl říct, že při používaní aditíva jsem moc nepocítil snížení spotřeby, ale kultivovanost chodu jo.
Přeji hodně kilometru bez poruch a bez problému.
Přeji hodně kilometru bez poruch a bez problému.
220SDi,rok97,77kW,5dv, tm.zelena