Rover 214 Si nejde nastartovat - NA PRODEJ či OPRAVU
Napsal: stř čer 11, 2014 20:04
Podle automechanika z Přišímas je problém v imobilizéru nebo řídící jednotce,
kteří občas motoru dovolí nastartovat a občas ne.
Je fakt že imobilizérová ledka vedle otáčkoměru někdy blikala a někdy né.
Celý vůz je na prodej včetně nového startéru.
Kontakty jsou níže,barva zelená metalíza British racing green.
Pokud to umíte někdo opravit,budu samozřejmě velmi rád a zaplatím za opravu.
Mám Rover 214 Si 1997 76kW 1.4 benzín.
Je téměř nemožné ho nastartovat za studena a když se to konečně po 1-2 hodinách povede
tak potom chcípá za jízdy pokud ho pořádně netočím tak kolem 3000 otáček...
Měnil jsem svíčky,baterku,palec rozdělovače,víko rozdělovače,palivový filtr,startér.
Měl jsem půjčenou i novou cívku a taky nic.Benzín to dává,při povoleném filtru to stříká jako blázen.
Starý alternátor dává 13,85 V při volnoběhu.
Zkoušel jsem i nový alternátor a nic.
Schéma celého elektro zapojení mám v servisním manuálu.
Díky moc.
kteří občas motoru dovolí nastartovat a občas ne.
Je fakt že imobilizérová ledka vedle otáčkoměru někdy blikala a někdy né.
Celý vůz je na prodej včetně nového startéru.
Kontakty jsou níže,barva zelená metalíza British racing green.
Pokud to umíte někdo opravit,budu samozřejmě velmi rád a zaplatím za opravu.
Mám Rover 214 Si 1997 76kW 1.4 benzín.
Je téměř nemožné ho nastartovat za studena a když se to konečně po 1-2 hodinách povede
tak potom chcípá za jízdy pokud ho pořádně netočím tak kolem 3000 otáček...
Měnil jsem svíčky,baterku,palec rozdělovače,víko rozdělovače,palivový filtr,startér.
Měl jsem půjčenou i novou cívku a taky nic.Benzín to dává,při povoleném filtru to stříká jako blázen.
Starý alternátor dává 13,85 V při volnoběhu.
Zkoušel jsem i nový alternátor a nic.
Schéma celého elektro zapojení mám v servisním manuálu.
Díky moc.