1999 Rover 214Si 16V 76kw 3dv. díly k dispozici
Napsal: stř črc 16, 2014 23:09
Zdravím všechny.
Po několika letech užívání svojeho Roveříka už bohužel nastal jeho čas. Autíčko je po technické stránce ve velmi slušném stavu, akorát v něm už od zakoupení řádil elektrický šotek. Auto je původem dovoz z Německa, u nás jezdilo od roku 2001 a já se stal jeho druhým českým majitelem před necelými třemi lety.
S autem byly již od počátku problémy s elektronikou a s enormním zatékáním skrze snad všechny škvíry karoserie. Dva měsíce po zakoupení odešla řídící jednotka, po roce doslova shořel elektrický svazek k pátým dveřím (doslova oblak modrého dýmu ze spod přístrojovky při jízdě 70km/h, fakt nic příjemného). Po prozkoumání všech svazků v autě jsem přišel na to, že zhruba půlka kabeláže již byla měněná, pravděpodobně v německu, podle značení kabelu, pravděpodobně nějakým elektrikářem samoukem, lépe řečeno prasákem (kilometry izolačky a kabely dohromady sprostě stočené, prostě ukázka toho, jak to nemá být
). Kabeláž k pátým dvěřím jsem si dělal sám novou, já jsem totiž alespoň od předchozího experta vyučený elektrikář
Doteď jsem tyto elektrické neduhy řešil s klidem, ale před necelými dvěma týdny pohár trpělivosti přetekl, při cestě z Břeclavi mi opět a zas začala řádit neposlušná elektrika, tentokrát byla chyba na svazku mezi pojistkovkou a motorovým prostorem, respektive řídící jednotkou, kabel je slušně očouzený a trčí z něj ohořelé dráty, které probíjí. Třešničkou na dotru byl držák přední části výfuku, který po vychladnutí praskl a utrhl se. Příští týden mělo auto jít na technickou, prostě paráda aneb když se sere, tak všechno
. Oprava by samozřejmě byla možná, ale po stovkách hodin práce a opravování, které mě tahle pandořina skříňka stála už na to prostě nemám sílu. Potřebuju auto, které mě spolehlivě odveze všude kde potřebuju, odveze mě každý den do práce a hlavně potřebuju auto, které není nutno 3x do týdne opravovat. Na opravy auta už momentálně nemám vůbec čas. Roveřík už pro mě prostě dojezdil. Prodat ho v celku nechci, protože do něj teče a už ho pomalu zžírá koroze, navíc s touhle elektrikou je to docela nebezpečné. Místo jeho posledního odpočinku bude stodola u chalupy, alespoň poslouží jako dárce orgánů.
Proto chci zájemcům nabídnout náhradní díly.
Auto je v plné palbě, elektrické okna, el. vyhřívané zrcátka, 2x airbag, alarm s centrálem, klima, motor přede jako kotě (najeto 99000km, při 87000 měněny rozvody), převodovka řadí perfektně.
K autu mám dvě sady kol: letní originál Rover 15" s pneu Barum bravuris 185/55 R15 (najeto cca 10000km) a sadu zimních 14" plecháčů s obutím Lassa snow 175/65 R14 obojí je taktéž na prodej.
Interiér auta je také velmi zachovalý, celkově se o něj všichni majitelé dobře chovali.
Z plechařiny by se dal použít maximálně zadní plastový nárazník, oboje dveře (levé jsou trošku ťuklé) a víko kufru, zbytek už zžírá koroze.
Barva auta je tmavě modrá/černá metalíza, označení výrobce je antracite metallic (LQW).
Zítra dopoledne nafotím a hodím sem fotky auta, případně vypíšu seznam použitelných dílů na prodej... Jinak zájemci o díly pište na email petr.moravec91@gmail.com, menší díly jsem ochoten poslat poštou na dobírku, větší pouze osobní odběr po domluvě v okrese Opava. Cenu prosím navrhněte. Díky
Po několika letech užívání svojeho Roveříka už bohužel nastal jeho čas. Autíčko je po technické stránce ve velmi slušném stavu, akorát v něm už od zakoupení řádil elektrický šotek. Auto je původem dovoz z Německa, u nás jezdilo od roku 2001 a já se stal jeho druhým českým majitelem před necelými třemi lety.
S autem byly již od počátku problémy s elektronikou a s enormním zatékáním skrze snad všechny škvíry karoserie. Dva měsíce po zakoupení odešla řídící jednotka, po roce doslova shořel elektrický svazek k pátým dveřím (doslova oblak modrého dýmu ze spod přístrojovky při jízdě 70km/h, fakt nic příjemného). Po prozkoumání všech svazků v autě jsem přišel na to, že zhruba půlka kabeláže již byla měněná, pravděpodobně v německu, podle značení kabelu, pravděpodobně nějakým elektrikářem samoukem, lépe řečeno prasákem (kilometry izolačky a kabely dohromady sprostě stočené, prostě ukázka toho, jak to nemá být


Doteď jsem tyto elektrické neduhy řešil s klidem, ale před necelými dvěma týdny pohár trpělivosti přetekl, při cestě z Břeclavi mi opět a zas začala řádit neposlušná elektrika, tentokrát byla chyba na svazku mezi pojistkovkou a motorovým prostorem, respektive řídící jednotkou, kabel je slušně očouzený a trčí z něj ohořelé dráty, které probíjí. Třešničkou na dotru byl držák přední části výfuku, který po vychladnutí praskl a utrhl se. Příští týden mělo auto jít na technickou, prostě paráda aneb když se sere, tak všechno

Proto chci zájemcům nabídnout náhradní díly.
Auto je v plné palbě, elektrické okna, el. vyhřívané zrcátka, 2x airbag, alarm s centrálem, klima, motor přede jako kotě (najeto 99000km, při 87000 měněny rozvody), převodovka řadí perfektně.
K autu mám dvě sady kol: letní originál Rover 15" s pneu Barum bravuris 185/55 R15 (najeto cca 10000km) a sadu zimních 14" plecháčů s obutím Lassa snow 175/65 R14 obojí je taktéž na prodej.
Interiér auta je také velmi zachovalý, celkově se o něj všichni majitelé dobře chovali.
Z plechařiny by se dal použít maximálně zadní plastový nárazník, oboje dveře (levé jsou trošku ťuklé) a víko kufru, zbytek už zžírá koroze.
Barva auta je tmavě modrá/černá metalíza, označení výrobce je antracite metallic (LQW).
Zítra dopoledne nafotím a hodím sem fotky auta, případně vypíšu seznam použitelných dílů na prodej... Jinak zájemci o díly pište na email petr.moravec91@gmail.com, menší díly jsem ochoten poslat poštou na dobírku, větší pouze osobní odběr po domluvě v okrese Opava. Cenu prosím navrhněte. Díky
