Stránka 1 z 1

PREVENTIVNĚ aneb zase pár dotazů na 214Sičko...

Napsal: stř říj 15, 2014 17:59
od masarik
Prosím o radu. co jsou tyto součástky a co mají za ůčel? 1- za pravým uložením předního tlumiče. 2. uprosřed přepážky mezi motorem a kabinou, hned pod spínačem alarmu (vede k tomu svazek kabelů a zvrchu je membrána/prachovka) 3. Věc vedle řídící jednotky...

Dále, kde najdu číslo motoru? chci vědět, jestli je to opravdu 14k4f, byla měněná kastle nebo motor s převodovkou, tak ať mám jistotu.

PS: MAP senzor... jak ho vyčistit, na co si dát pozor při čistění.

Díky moc :)

Re: PREVENTIVNĚ aneb zase pár dotazů na 214Sičko...

Napsal: stř říj 15, 2014 18:09
od Trunda
1) Relé, respektive elektronika ke klimatizaci
2) Bezpečnostní otřesový vypínač benzínového čerpadla (pokud by se někdy stalo, že auto nechce startovat, tak může být vyskočený - stačí ho namáčknout)
3) Hlavní relé spínající kotvu startéru a jednotlivé okruhy napájení...

Re: PREVENTIVNĚ aneb zase pár dotazů na 214Sičko...

Napsal: čtv říj 16, 2014 7:01
od Hombre
Typ motoru je vyznačen na plošce na bloku zhruba pod kolínkem s čidlama teploty - tam co míří žlutá šipka. Většinou je špinavá, takže je třeba ji vyčistit, aby to šlo přečíst.
MAP senzor je součástí řídící jednotky - vede k němu ta hadička těsně nad zásuvkou. Takže čistit bych to nezkoušel, pokud byla v paměti závad závada MAP senzoru, spíš to bude sporadická závada (náhodná, po vymazání už se pravidelně neopakuje), maximálně bych zkontroloval tu hadičku, jestli není prasklá, uvolněná, netěsná atd.

Re: PREVENTIVNĚ aneb zase pár dotazů na 214Sičko...

Napsal: sob říj 18, 2014 13:49
od masarik
Dobře díky moc, hned je mi všechno jasnější ;)