214si palubne napatie - zahada s prebijanim VYRIESENE
Napsal: sob dub 11, 2015 14:27
zdravim,
mam rover 214si, pred casom sa po nastartovani rozsvietila kontrolka dobijania (jazda par minut pred tym OK).
po nudzovom dojazde domov a otvoreni kapoty motoru baterka sycala. pockal som kym prestane a nastartoval - namerane napatie v sieti 17,4V.
po par hodinach uz neodomklo central - bateria KO (ziadne prekvapenie). len zo zvedavosti som ju dal nabit, zalozil do auta, chytilo na brnk. kontrolka nestvietila, napatie v sieti cca 14,0V aj pri zmenach zataze/otacok vsetko OK. Po kratkej jazde som motor vypol - o par minut uz iba tocil a nenastartoval. Tak som ho nahodil cez startovacie kable ale to uz kontrolka opat svietila - 17,4V.
tak alternator na repas + nova baterka. Altik na stolici OK, preventivne vymeneny regulator.
Nova bateria zalozena do auta, altik po repase nahodeny - start na brnk, napatie v sieti 14,2V volnobeh, 13,8V pri max zatazi (svetla, hmlovka, ventilator, kurenie, vyhrievanie okna). napatie stabilne, vsetko OK. testovacia jazda asi 30 min, vsetko OK, napatie stale stabilne, kontrolka zhasnuta.
po asi hodine od vypnutia som nastartoval - kontrolka svieti, napatie 17,4V...
vypnuty motor a z baterky taha 2,5A. tak som ju odpojil, cakam kym to vsetko uplne vychladne a nastartujem, uvidim co to povie
edit: po vychladnuti> nastartoval som, napatie na volnobeh cez 17V, kontrolka svieti.
tak motor off, baterku odpojit. po cca 4 hodinach som to pripojil, nastartoval a 14V, kontrolka zhasnuta. 4x som motor vypol/zapol, stale vsetko ok. Po piatom starte 17V a kontrolka svieti...
stretol sa s tym niekto? co by to mohlo byt?
co moze ovplyvnit (zjavne) funkcny regulator natolko ze takto blbne?
dik
mam rover 214si, pred casom sa po nastartovani rozsvietila kontrolka dobijania (jazda par minut pred tym OK).
po nudzovom dojazde domov a otvoreni kapoty motoru baterka sycala. pockal som kym prestane a nastartoval - namerane napatie v sieti 17,4V.
po par hodinach uz neodomklo central - bateria KO (ziadne prekvapenie). len zo zvedavosti som ju dal nabit, zalozil do auta, chytilo na brnk. kontrolka nestvietila, napatie v sieti cca 14,0V aj pri zmenach zataze/otacok vsetko OK. Po kratkej jazde som motor vypol - o par minut uz iba tocil a nenastartoval. Tak som ho nahodil cez startovacie kable ale to uz kontrolka opat svietila - 17,4V.
tak alternator na repas + nova baterka. Altik na stolici OK, preventivne vymeneny regulator.
Nova bateria zalozena do auta, altik po repase nahodeny - start na brnk, napatie v sieti 14,2V volnobeh, 13,8V pri max zatazi (svetla, hmlovka, ventilator, kurenie, vyhrievanie okna). napatie stabilne, vsetko OK. testovacia jazda asi 30 min, vsetko OK, napatie stale stabilne, kontrolka zhasnuta.
po asi hodine od vypnutia som nastartoval - kontrolka svieti, napatie 17,4V...

vypnuty motor a z baterky taha 2,5A. tak som ju odpojil, cakam kym to vsetko uplne vychladne a nastartujem, uvidim co to povie
edit: po vychladnuti> nastartoval som, napatie na volnobeh cez 17V, kontrolka svieti.
tak motor off, baterku odpojit. po cca 4 hodinach som to pripojil, nastartoval a 14V, kontrolka zhasnuta. 4x som motor vypol/zapol, stale vsetko ok. Po piatom starte 17V a kontrolka svieti...
stretol sa s tym niekto? co by to mohlo byt?
co moze ovplyvnit (zjavne) funkcny regulator natolko ze takto blbne?
dik