Vařící voda

max80

Re: Vařící voda

Příspěvek od max80 » čtv srp 21, 2008 9:18

.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Vařící voda

Příspěvek od Fujitsu » čtv srp 21, 2008 9:21

max: Předpokládám, že jsi žil celou dobu v omylu, že máš pod kapotou 1.4ku a až při rozborce jsi zjistil, že je tam o pár koníků víc, tak jsi honem běžel do krámu pro "silnější" těsnění a to staré už ti zůstalo doma. :lol: :-D :wink:
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

max80

Re: Vařící voda

Příspěvek od max80 » čtv srp 21, 2008 9:28

.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Vařící voda

Příspěvek od Fujitsu » čtv srp 21, 2008 9:49

Nemáš tam rovnou celou sadu? :lol: Každopádně až se ujistíš tak se domluvíme dál.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Vařící voda

Příspěvek od R4ms3S » čtv srp 21, 2008 9:54

bude to sedět je to totožný motor ;)
Už se to tady někde řešilo.
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

radim
Příspěvky: 49
Registrován: pon zář 24, 2007 17:29
Bydliště: Kroměříž

Re: Vařící voda

Příspěvek od radim » ned srp 24, 2008 17:04

[quote="Vilém"]Nevím jak to má 1,6, ale u 1,4 je odvzdušňovací šroub na trubce z chladiče na termostat. Kdyby to bylo termostatem, tak ti vyletí teplota. Topí ti to?[/quote]

Takže nový termostat již mám namontovaný. Pokud někdo bude měnit termostat jako já, tak ať si předem zakoupí 2x O kroužek těsnící vnitřní průměr 32mm, síla 3mm. S termostatem se dodává těsnění na něj, ale termostat je zašrubován v plastové schránce kde z jedné strany přichází voda z chladiče, a z druhé strany odchází na vodní čerpadlo - a na těchto otvorech musí být nové těsnění, staré je vytahané a nejde tam. Já jsem to zkoušel nasadit včera až do večera, a dnes od rána probíha Barum Rallye přes naši vesnici, tudíž se nikam nedostanu. Tak na kole přes pole hurá do obchodu (v neděli! bylo otevřeno!).
A zatěžkávací test: opět všechno v pořádku, nový termostat, odvzdušněno. Nastartuju, zahřívám, ukazatel teploty drží 1/3, voda v nádržce se zdvihá až po uzávěr, a najednou z horní hadičky přitéká vzduch, hladina klesá, a zůstává v polovině mezi max. a stropem. A ventilátor se netočí... a voda je vřelá... Může někdo poradit jak je napájený ventilátor, na čem je závislý? Napětí jde z pojistky "K", ale kam dále?
A ještě Viléme, jak se pracuje s tím odvzdušňovacím šroubem? Má být nastartováno? jaká teplota?...
Pro ty z nás co se nevyznají v těchle věcech aspoň obrázek jak funguje termostat. http://www.vernet.fr/page.aspx?pa=218

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Vařící voda

Příspěvek od Vilém » ned srp 24, 2008 17:28

Necháš běhat motor, zavřená nádobka, až budeš mít otevřený termostat, to znamená, že trubka do něj bude teplá, tak povolíš ten šroub. Necháš ho tak dlouho, až z něj poteče jen voda bez vzduchu. Je to opruz, střídavě ho pak zavírám a otevírám a přidávám si plyn na klapce, aby se ten vzduch vytlačil. Když budeš dolejvat vodu, tak ten šroub zavři. Dělal jsem to pak ještě jednou, třeba druhý den po najetí pár km. Ventilátor spíná až když je ručička na 3/4. Vyzkoušíš ho tím, že odpojíš hnědou zásuvku na tom hliníkovým téčku co z něj vede hadice no chladič a tenká do topení. Pak se rozeběhne. Musíš mít nastartováno. Spíná to nejspíš přes počítač.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Buba
Příspěvky: 29
Registrován: úte zář 18, 2007 22:03

Re: Vařící voda

Příspěvek od Buba » čtv zář 18, 2008 17:18

ahoj, tak ted poprve mne taky zacla trosku trapit teplota u R400, zacne se zvedat pouze kdyz stojim na miste nebo popojizdim v kolone apod. , voda v nadobce je cista, ani naznak oleje, ventilator se spousti ,ale vetsinou to v kabine netopi- resp. nekdy jo , nekdy trochu , nekdy moc, i kdyz ukazatel ukazuje porad stejne!nejak jsem si nevsiml , ze by byla pod autem kaluz vody ,ale byva ted horsi pocasi , tak se to spatne sleduje.Pokud jedu normalnim tempem (vyssi nebo nizsi otacky - to je jedno), tak ukazatel je normalne v jedne tretine a ventilator se nespousti, to moc na tesneni nevypada nebo jo?

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Vařící voda

Příspěvek od Fujitsu » čtv zář 18, 2008 17:25

Promačkej hadice od chladiče, pokud jsou tvrdé, systém je natlakovaný a nejspíš to bude těsnění. Kolik máš najeto?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Vařící voda

Příspěvek od Vilém » čtv zář 18, 2008 20:36

Olej ve vodě být nemusí a těsnění může být v háji-tlak z válce jde do vody a pak se to zavzdušňuje a tlakuje. Nepozoruješ úbytek výkonu? Zkus to odvzdušnit a pokud to bude stejný, tak je to asi jasný, ale chce to, aby to někdo viděl, kdo tomu rozumí, takhle po netu nic moc radit.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Buba
Příspěvky: 29
Registrován: úte zář 18, 2007 22:03

Re: Vařící voda

Příspěvek od Buba » pát zář 19, 2008 18:07

praveze vsechno tomu naznacuje, najeto neco malo pres 100 (doufam, po zenske z Nemecka i s papirama, stocit se da ale vsechno ze), rok 98, takze by to odpovidalo ))) Praveze s tim vykonem jsem to nejak nepocitil ,ale podle znameho mechosa /info z dneska/ - jeste to nemel rozebrane jde voda nekde jakkdyby od saciho potrubi - z toho smeru,az se to rozebere , tak se uvidi, myslel jsem,ze uz tam je kovovy tesneni a to by melo vydrzet (.Treba tam jen nekde tece prave chladici kap. nekam ven , ted zalezi odkud a nebo standart tesneni pod hlavou , nevim.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Vařící voda

Příspěvek od Vilém » pát zář 19, 2008 18:42

Může bejt vadný těsnění pod sáním, tam taky voda prochází. Jinak pod hlavou odchází právě okolo 100 tis.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Vařící voda

Příspěvek od Fujitsu » stř říj 01, 2008 18:22

Takže jsem se dočkal, těsnění pod hlavou a rozvody vyměněny. Na těsnění jsem na první pohled neviděl žádné proražené místo, kudy by se olej dostal do vody, ale zítra to prozkoumám pořádně. Mechanik nechal i malinko zbrousit hlavu, olej mi tekl ven i guferama u vaček, takže vyměnil všechny 4.... zatím jsem spokojený, motor je o něco tižší (správně napnutý řemen) a je připraven na další pořádnou porci km, a cena za práci mne taky příjemně překvapila.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Vařící voda

Příspěvek od Vilém » stř říj 01, 2008 18:38

Fujitsu píše:Takže jsem se dočkal, těsnění pod hlavou a rozvody vyměněny. Na těsnění jsem na první pohled neviděl žádné proražené místo, kudy by se olej dostal do vody, ale zítra to prozkoumám pořádně. Mechanik nechal i malinko zbrousit hlavu, olej mi tekl ven i guferama u vaček, takže vyměnil všechny 4.... zatím jsem spokojený, motor je o něco tižší (správně napnutý řemen) a je připraven na další pořádnou porci km, a cena za práci mne taky příjemně překvapila.
Pochlub se kolik?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Vařící voda

Příspěvek od Fujitsu » stř říj 01, 2008 18:48

Když vemu jen to co má napsané čistě za práci, ne za díly, tak je to 1950,-. Je to sice bez dokladu - ten nepotřebujeme ani já ani on, ale záruku na to mám. Příště až něco budu potřebovat, jedu zase tam.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Odpovědět