Chybový kod na diagnostice se mi ukazal P0216
Chybový kod na diagnostice se mi ukazal P0216
Rover 45 2.0 idt, 83kw, rv 2005...Chybový kod na diagnostice se mi ukazal P0216.... Máte někdo zkušenosti s touto chybou kde a jak hledat přičinu této chyby analyzovat kde je přimo problem?
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Chybový kod na diagnostice se mi ukazal P0216
Řídicí obvod časování vstřikování přerušen.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Chybový kod na diagnostice se mi ukazal P0216
Zdravim diky za reakci a kde je pricina nebo jak to otestovat co kde je sptane cim zacit?
Re: Chybový kod na diagnostice se mi ukazal P0216
tohle jsem nasel :
ČASOVANÉ VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA
U novějších soustav s časovaným vstřikováním
existuje celá řada způsobů měření množství nasávaného vzduchu,
které lze rozdělit na nepřímé a přímé.
U nepřímých
způsobů se vlastní množství neměří, ale snímá se jiná veličina,
která rovněž charakterizuje zatížení motoru. Podle ní je pak
řídící jednotkou dávkováno množství vstřikovaného paliva. Aby
regulace byla přesnější, používá se zpravidla více než jedné
veličiny, nejméně dvou, někdy i tří. Jedna z nich je považována
za hlavní a podle ní se stanoví množství paliva na jeden sací
zdvih pístu válce. Toto množství je rozhodující pro požadované
složení směsi. Ostatní veličiny se využívají pro korekci
zmíněného množství paliva v závislosti na stavu vnějšího
prostředí, které ovlivňuje skutečné množství vzduchu.
ČASOVANÉ VSTŘIKOVÁNÍ PALIVA
U novějších soustav s časovaným vstřikováním
existuje celá řada způsobů měření množství nasávaného vzduchu,
které lze rozdělit na nepřímé a přímé.
U nepřímých
způsobů se vlastní množství neměří, ale snímá se jiná veličina,
která rovněž charakterizuje zatížení motoru. Podle ní je pak
řídící jednotkou dávkováno množství vstřikovaného paliva. Aby
regulace byla přesnější, používá se zpravidla více než jedné
veličiny, nejméně dvou, někdy i tří. Jedna z nich je považována
za hlavní a podle ní se stanoví množství paliva na jeden sací
zdvih pístu válce. Toto množství je rozhodující pro požadované
složení směsi. Ostatní veličiny se využívají pro korekci
zmíněného množství paliva v závislosti na stavu vnějšího
prostředí, které ovlivňuje skutečné množství vzduchu.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chybový kod na diagnostice se mi ukazal P0216
Rozpoj a vyčisti konektory co jdou do vstřikovacího čerpadla