Tlumiče na 420 Di

Odpovědět
cmoud22
Příspěvky: 44
Registrován: pát lis 02, 2007 10:56
Bydliště: Temelín

Tlumiče na 420 Di

Příspěvek od cmoud22 » sob čer 21, 2014 19:10

Jelikož jsem se rozhodl neposlat rovera do světa,, tak do něj musím investovat. Tlumiče jsem nikdy neměnil a proto se chci zeptat jakou značku tlumičů a jaký eshop na díly preferujete. Předpokládám, že jeté tlumiče v žádném případě.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlumiče na 420 Di

Příspěvek od AnderN » pon čer 23, 2014 11:18

Nevím, jak ostatní, ale já mám pozitivní zkušenost s Bilstein (nejsou levné), což možná byla dokonce prvovýroba. Volil bych BILSTEIN B6. Naopak bych se vyhnul značkám ALKO a KAYABA. Konkrétně KAYABA mě zklamala velice, kvalita mizerná (použito loni na VW Passat v rodině).
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

cmoud22
Příspěvky: 44
Registrován: pát lis 02, 2007 10:56
Bydliště: Temelín

Re: Tlumiče na 420 Di

Příspěvek od cmoud22 » pon čer 23, 2014 13:08

Děkuji za tip, porozhlédnu se.

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlumiče na 420 Di

Příspěvek od MíraMT » pon čer 23, 2014 14:48

sachsy nejsou špatný, trw a montroe sou tak průměrný, kayab sme namontovali kolem stovky kusů, a reklamoval se jen jeden, nejsou špatný, a pokud bych si nějaký kupoval já, dám si právě kayaby, nebo sachsy. ty se asi nejvíc držej tuhosti z fabriky. bilsteiny taky nejni problém. značky jako starline, alko, magnum technology atd bych rozhodně nekupal...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Tlumiče na 420 Di

Příspěvek od René » úte čer 24, 2014 11:53

AnderN píše:Nevím, jak ostatní, ale já mám pozitivní zkušenost s Bilstein (nejsou levné), což možná byla dokonce prvovýroba. Volil bych BILSTEIN B6. Naopak bych se vyhnul značkám ALKO a KAYABA. Konkrétně KAYABA mě zklamala velice, kvalita mizerná (použito loni na VW Passat v rodině).
Nevím jak z prvovýroby, ale já tam mám org,Delphi, na které jsem mimochodem v nabídkách zatím nenarazil a taky by už to chtělo ve předu asi výměnu, je to nějak měkké :)
R 400 SDI 99

jarek
Příspěvky: 11
Registrován: pon kvě 12, 2014 22:46

Re: Tlumiče na 420 Di

Příspěvek od jarek » úte čer 24, 2014 16:44

KAYABA je mizerná, KAYABA mě zklamala.... Řekl AnderN..... Tomu říkám informace! Osobně už žádné jiné tlumiče než právě KAYABA nekupuji. Montovány na TOURERA, GOLFA, MUSSO, PASSATA a vždy naprostá spokojenost. Prodává se často olejový i plynový a lepší plynový. Někdy je lepší dát předepsané než to "zkoušet" vylepšit. Kvalita může být perfektní ale na určitém autě prostě určité záměny přinesou velké zklamání v podobě jak horší kvality jízdy, tak kratší životnosti...
Jara

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlumiče na 420 Di

Příspěvek od AnderN » úte čer 24, 2014 18:53

OK, budu konkrétní ... Passat B6 (sedan, 2.0 TDI 103 kW) měl původní tlumiče na konci životnosti, některé tekly a začínalo být cítit, jak na nerovném povrchu v zatáčce nebo na "roletě" před hranicí křižovatky poskakují.

Po zakoupení plynových tlumičů KAYABA určených pro tento model a jejich výměně subjektivně zklamání, auto sice na silnici drží, ale komfort jízdy výrazně horší než na originálech (nevím, zda BILSTEIN, DELPHI, nebo něco jiného ... můžete zkusit dohledat, co VW dodával na tato auta v roce 2006). Navíc -- po roce provozu a cca 15 tis. km dva z nových tlumičů tečou :!: Právě se řeší reklamací.

Takže za mě KAYABA opravdu ne, možná jiný typ na jiném autě funguje lépe, já bych šel jinou cestou. Stačí takto?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět