Rover 400/45 - nestartuje (všeobecná diskuze)

frantafranta
Příspěvky: 2
Registrován: sob říj 06, 2007 7:38

Rover 400/45 - nestartuje (všeobecná diskuze)

Příspěvek od frantafranta » sob říj 06, 2007 7:43

Ahoj odborníci, trápí mě to už 2 měsíce, starter točí ale motor nechytne, na laně to roztáhnu na 2 metrech a motor jde jak z fabriky :-) POMOC - SOS...

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Příspěvek od Eny45 » sob říj 06, 2007 8:47

Měl sem stejnej problém, točil ale nechytnul. Pomohlo dobití baterky.
Pokud to baterkou nebude/není, tak je to startér. Hodně se mluvilo o uhlíkách, nebo jen o rozebrání a vyčištění startéru.

frantafranta
Příspěvky: 2
Registrován: sob říj 06, 2007 7:38

Příspěvek od frantafranta » sob říj 06, 2007 8:57

Díky za radu - nevíš prosím jaká přesně baterie tam patří podle fabrickýho manuálu? ampérhodiny a kapacita?

Uživatelský avatar
Karel G.
Příspěvky: 233
Registrován: úte zář 18, 2007 14:08
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Karel G. » sob říj 06, 2007 10:05

Zdravim viděl bych to spíše na problem v elektrice zapalovani. Vadne kabely ,svíčky nebo rozdělovač palec.Přesně tak se chovaly i škodovky když bylo vlhko,točily ale nenaskočily ,při roztažení už jely.

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » sob říj 06, 2007 10:08

Ahoj doporucena baterie je 55Ah :shock:

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » pon říj 08, 2007 7:38

Ahoj, já tam mám 45 Ah, a myslím, že i v manuálu je doporučená 45ka. Větší kapacita by neměla škodit, ale aby tam vešla :?. Jinak si myslím, že chyba je spíše v zapalování, jak tady už někdo napsal. Slabá baterka nebo špatnej starter by s motorem netočil, ale při startování klesá napětí + vada zapalování a už to nemá pořádnou jiskru, aby zapálila studenou směs. Jinak, roztláčet auto s rozvodovým řemenem, ještě k tomu DOHC je celkem riziko :roll:

Uživatelský avatar
dados
Příspěvky: 53
Registrován: stř zář 26, 2007 18:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

starter

Příspěvek od dados » čtv říj 11, 2007 9:40

pokdu starter toci (normalne-rychle) neni problem na 99% ve starteru.
pokud toci pomaleji/ztuha, popr. nerovnomerne, je nutno vymenit uhliky a vsechna kluzna loziska, lepe udelat drive nez se znici rotor a potom to je drahe...loziska + uhliky jsou banalita...

Pribis
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 26, 2007 19:11
Bydliště: Hustopeče
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pribis » čtv lis 29, 2007 20:28

Nazdarek,mel sem bouracku.Motor to nezasahlo jen bylo rozbyte predni celo ale nejde mi nastartovat.Chyta to ale cerpadlo nechce pustit dal benzin a pritom je vporadku!Automechanik me rekl ze to bude neco v ridici jednotce a ze to musi na pocitac.Neda se to nekde mechanicky vypnout???Mam Rover 416...Diky.Pisnete mi prosim na meil..Priborsky.Petr@seznam.cz

cham
Příspěvky: 77
Registrován: ned zář 16, 2007 23:36
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cham » čtv lis 29, 2007 21:13

Co takhle nárazová pojistka odpojující benzinové čerpadlo při nárazu - poraď se se "svým manuálem".

cham
Příspěvky: 77
Registrován: ned zář 16, 2007 23:36
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cham » pát lis 30, 2007 20:59

FUEL CUT- OFF SWITCH
Uživatelská příručka strana 80. (pro R45, pro R400 to bude obdobné)

"The fuel cut- off switch is a safety device which, in the event of a
collision or sudden impact, automatically cuts off the fuel supply to
the engine.
The switch is located behind the front ashtray on the driver's side
of the centre console. After the switch has been activated, it must
be reset by pressing the rubber top (arrowed in illustration) before
the engine can be restarted."

...
Najdete ho ve středové konzole za popelníkem na straně řidiče.
...

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

pokračování vlákna: Start 416Si - nelze startovat

Příspěvek od Fujitsu » ned pro 02, 2007 9:21

Tak svíčkama to asi také nebude, vyměnili jsme je a pořád to samé, tzn. má to snahu chytnout ale nechytne. Jiskry to hází slušné, benzín do válců také jde, tak už mne napadá jenom, že tomu chybí vzduch. Není tam nějaká klapka co uzavírá přívod vzduchu? V motoru něco "cvaká" v intervalech asi 20s...

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Příspěvek od donutil » ned pro 02, 2007 9:39

Tak to asi bude cvakat starter,protože je slabá baterka.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fujitsu » ned pro 02, 2007 10:28

Startér to není,....ten s motorem mlátí o sto šest...baterka je dobrá. Tohle cvaká i když s motorem netočím a je připojená baterka...

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Příspěvek od Dawe » ned pro 02, 2007 13:34

Čau, měl jsem podobný problém, někdy to chytlo a někdy to jenom cvakalo a nic se nedělo, soused mi rozebral startér a zjistil, žě jak tam je ten štos měděných drátů(je to pod gumovou bužírkou), tak půlka byla přestřihla, zapájel to "thats all"

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » pon pro 03, 2007 7:01

Zkus vyměnit indukční cívku, ona třeba dává jiskru, ale slabou. A při měření primárního vinutí se zdá být dobrá. Ale jestli neháže jiskru od kabelu do kostry aspoň 2 cm, je slabá. Taky se tam dá vyzkoušet cívka ze Škodovky (120, favorit), abys věděl, jestli je to fakt cívkou. Já jsem se tak trápil před 2.lety asi týden, než jsem na to přišel

Odpovědět