Točí ale nestartuje

Uživatelský avatar
Komi
Příspěvky: 174
Registrován: pon zář 24, 2007 14:23
Bydliště: Most

Re: Točí ale nestartuje

Příspěvek od Komi » pon pro 15, 2014 18:25

Omlouvám se pánové za odmlku a děkuji za rady. Bohužel mám auto kaput a oprava je moc drahá.
Ze situace jedu jedu na nákup a najednou chcíp. Je motor kaput a špatný tlaky ve válcích. Oprava cca 12000,-
Je mi líto auta,ale půjde na díly a koupím jiné.
Prý je to odfláknutá poslední oprava motoru, nedodržení pracovního postupu.
A to jak blbec jsem přikládal návody na rozebrání a složení motoru a nastavení rozvodů. Byl jsem s úsměvem odmítnut a teď se mi to vrátilo.
Ach jo, stalo se. Život jde dál a s dalším autem to snad půjde líp

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Točí ale nestartuje

Příspěvek od Trunda » pon pro 15, 2014 19:29

No a co konkrétně jsi tedy potentoval? Špatně nastavené rozvody a nebo klasicky nedotažené dolní rozvodové kolečko?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Točí ale nestartuje

Příspěvek od berryj » pon pro 15, 2014 23:21

on asi nic, ale v tom servisu, kde mu to opravovali, řekl bych,

Uživatelský avatar
Komi
Příspěvky: 174
Registrován: pon zář 24, 2007 14:23
Bydliště: Most

Re: Točí ale nestartuje

Příspěvek od Komi » úte pro 16, 2014 19:24

Přesně tak, v předešlém servisu odflákli výměnu těsnění a nastavení rozvodů. Nejsem na motor expert, ale snažil jsem se mu dopřát víc než je zapotřebí jako každoroční výměna všech filtrů,náplní a mnoho dalších věcí. Nedůvěřoval jsem karoserii a nosným prvkům a nakonec mne zradil motor.
Až se situace doma uklidní(manželka má ve čtvrtek termín porodu) tak mám 2 stříbrný rourky na náhradní díly kousek od Žatce poukud by někdo něco potřeboval .

V servisu kde dělají Hondy mi změřili tlaky na válcích(podotýkám,že tomu moc nerozumím).Na druhém válci při startování razantně klesá tlak. Rozebrali motor a je prý šíleně zakarbonovaný.

Před dvouma rokama mi dělali těsnění pod hlavou pravděpodobně našroubovali svíčku na druhym válci přes závit.Bohužel jsem to zjistil po roce, kdy jsem měl ve zvyku vše měnit. Závit se poškodil ještě víc a po pár kilometrech svíčka vystřelila do kapoty(rána jak z děla). V tu dobu jsem z dostupných informací zjistil, že je lepší vyměnit hlavu než vyrábět nový závit. Naštěstí jsem měl náhrádní hlavu na chatě v druhém roveru 416(mám 414). Demontoval jsem hlavu a vyčistil do nejmenšího detailu a nechal zbrousit. Koupil jsem kvalitní plechové těsnění z DE od někoho z klubu se sadou šroubů, těsnění na vačky a vše okolo(kolem 3000,-). Auto jsem dal do jiného servisu a za pár dní se mi ozvali,že bohužel olej odněkud vytéká a že mám koupit klasické těsnění s gumou. Blbec jsem ho koupil, potřeboval jsem jezdit ml: Povedlo se, auto pojízdné. Jen akcelerace pomalejší, zjistil jsem že by to mohlo být špatným nastavením rozvodů, ale jezdil jsem a úsporněji tak jsem to neřešil a byl rád, že mám motor jak z továrny. hi:

Ještě jednou díky za váš čas a rady. :wink:

Odpovědět