Dotaz je prostý.
Nechávám si namíchat barvu (tmavá modrá) na auto...
první možnost je klasická barva, namíchaná v přesném odstínu.
A druhá možnost je barva bez laku, + metalickej lak. (zde je důležité použít obě složky po sobě)
Metalíza je určitě složitější. Cenově mě decka normální vyjde cca na 200, a metalicke asi na 400.
Nemáte s tím někdo zkušenost, co zvolit. Potřebuju zamáznout jen pár milimetrovejch direk po kamínkách, a kousky u předních dveří, kde už se mu chce reznout...
Oprava Laku
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava Laku
Osobně si myslím, že buď máš na autě metalízu, nebo obyč barvu, určitě nemáš oboje, takže podle toho bych se zařídil. Já mám metlu a když mi to dáváli do plechovky tak to stálo tuším 300....fígl je v tom že to stačí nastříkat a pak to přelakovat bezbarvým lakem...to je efekt metalízy. Pokud máš obyč barvu tak tam se ten lak nedává. Takže nejdřív zjisti, jestli je to opravdu metla nebo ne.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Oprava Laku
Na sloupku řidiče u prahu je štítek a kód barvy.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Oprava Laku
no metla to je...
A udělám to jak říkáš. Darva, a pak přestříkat lakem. I když to je asi pracnejší.
A udělám to jak říkáš. Darva, a pak přestříkat lakem. I když to je asi pracnejší.