Chiptuning?!

Odpovědět
Ivan
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 23, 2007 18:47
Bydliště: Klatovy

Chiptuning?!

Příspěvek od Ivan » stř pro 05, 2007 23:53

Chtěl jsem se zeptat, zda má někdo, nějakou zkušenost s chiptuningem.
R416, r.2000 :lol:

Harry
Příspěvky: 20
Registrován: čtv říj 04, 2007 17:30
Bydliště: Zlín

Re: Chiptuning?!

Příspěvek od Harry » čtv pro 06, 2007 13:47

chiptuning na 1.6? :roll: :roll: :roll: No teda upřímně, ja se o to taky zajimal (stejny motor), ale potom co sem zjistil že by to přidalo cca 10 koni za cca 8000 (ted už si přesně nepamatuju cenu) tak sem od toho upustil. U benzinu bez turba se to podle me nevyplati, zlaté 1,9 tdi vw

Uživatelský avatar
dados
Příspěvky: 53
Registrován: stř zář 26, 2007 18:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

turbo

Příspěvek od dados » pát pro 07, 2007 11:46

a jak by slo do 416 namontovat turbo?? starsi modely roveru byly vybaveny turbem...asi takovou prestavbu nidko nedelal ze??

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Příspěvek od Eny45 » pát pro 07, 2007 12:37

:) To by šlo, ale musíš mít buďto hodně vymakanou garáž, nebo tak 50 tisíc navíc.

Muselo by se to celé rozebrat, nejspíš použít nějaké univerzální turbo ani né od Roveru. Plno částí by bylo dělanejch nazakázku. Například tvarování svodů vejfuku. A celé sání. protože to turbo z 620Ti by určitě nepasovalo.
Potom by to muselo na brzdu, né-li vyměnit celou řídící jednotku, a někdo dobře placenej by si s tím musel půl dne hrát, a vysvětlit řídící jednotce co si počít s tak velkým tlakem vzduchu, atd atd.
Jako taky mě to jednou napadlo, ale je mnohem jednoduší a snad i lacinější si koupit třeba MG s šestiválcem a 160, 180 koníkama, nebo tu 620Ti.

Výsledek by byl asi zajímavej, jestli Lotus s 1,8 stejným motorem umí po upravách i 250-300 koní. Tak ta 1,6 by 200 zvládla určitě. Ale vzhledem k tomu že tyhle motory trpěj na přehřívání, k turbu by se musel rozebrat taky celej motor, pokud možno zvětčit broušením kanálky pro chladící kapalinu :) (Na natu jsem na to našel návod)...
Jo a nesmím zapomenout že převodovka by těch 200 koní asi dlouho nevydržela.

Takže je to asi nesmyslně složité.

To už je reálnější ten Chip tuning, já myslím že i 20 koní by se našlo. Jenže svěřil bych to jen profíkům a chtěl bych to potvrdit na brzdě. A chtěl bych dostat grafy... Což znamená hodně peněz, a to mě spolehlivě odradí.

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Příspěvek od Keksin » pát úno 15, 2008 19:23


Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » sob úno 16, 2008 15:37

Jojo na diesel by se o tom dalo uvažovat, ale na benzín to nemá smysl.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět