
To by šlo, ale musíš mít buďto hodně vymakanou garáž, nebo tak 50 tisíc navíc.
Muselo by se to celé rozebrat, nejspíš použít nějaké univerzální turbo ani né od Roveru. Plno částí by bylo dělanejch nazakázku. Například tvarování svodů vejfuku. A celé sání. protože to turbo z 620Ti by určitě nepasovalo.
Potom by to muselo na brzdu, né-li vyměnit celou řídící jednotku, a někdo dobře placenej by si s tím musel půl dne hrát, a vysvětlit řídící jednotce co si počít s tak velkým tlakem vzduchu, atd atd.
Jako taky mě to jednou napadlo, ale je mnohem jednoduší a snad i lacinější si koupit třeba MG s šestiválcem a 160, 180 koníkama, nebo tu 620Ti.
Výsledek by byl asi zajímavej, jestli Lotus s 1,8 stejným motorem umí po upravách i 250-300 koní. Tak ta 1,6 by 200 zvládla určitě. Ale vzhledem k tomu že tyhle motory trpěj na přehřívání, k turbu by se musel rozebrat taky celej motor, pokud možno zvětčit broušením kanálky pro chladící kapalinu

(Na natu jsem na to našel návod)...
Jo a nesmím zapomenout že převodovka by těch 200 koní asi dlouho nevydržela.
Takže je to asi nesmyslně složité.
To už je reálnější ten Chip tuning, já myslím že i 20 koní by se našlo. Jenže svěřil bych to jen profíkům a chtěl bych to potvrdit na brzdě. A chtěl bych dostat grafy... Což znamená hodně peněz, a to mě spolehlivě odradí.