Problem s motorem18k4f - nepálí

tomasl
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 11, 2015 8:28

Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od tomasl » stř zář 09, 2015 12:06

Zdravím, mám problém s motorem 1.8 86kw v mem roveru 45. Začlo to jízdou v obci kdy auto začalo kuckat a postupne ztracelo výkon, dojel jsem s nim jen tak tak domu, za mnou se delali oblaka dýmu z nespáleného paliva. Dostal jsem auto do servisu, tam jsme vyndali svíce, sice byli dosti opálené( iridiové a jsou tam cca 5mesicu) ale plne funkcni, pouze jeden kabel ke svičce byl proseknutej. Ten se vymenil, vymenil jsem i palivovej filtr, nastartovalo se a furt to stejné, do cca 3500 otáček zakuckanej motor jako kdyz ve varburku dochazi benzin a z vyfuku sel dým nespáleného benzínu. Auto napíchnuto na diagnostiku delfi, ta ukazala spatne cislo otacek vackove hridele, to se vymenilo a nic, problem pretrvava. Zmerili se tlaky valcu( jsou ve vyborne kondici), motor nežere olej a ani voda se nestraci. Dokaze nekdo poradit cim by to mohlo byt?
I love UK sound of my 18K!!!

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od roverix » stř zář 09, 2015 12:21

Možná špatná jedna ze zapalovacích cívek :idea: jen tak pro info: každá neorigo diagnostika zobrazí špatné čidlo vačkové hřídele.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

tomasl
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 11, 2015 8:28

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od tomasl » stř zář 09, 2015 23:21

Aha, tak to dik za info, ja uz tam skousel nove cidlo a problem furt stejny. Civku mi pujcili v roveru jednu novou, tak jsem skousel prekombinovavat atd. A furt nic. Jen nespalemej benzin jde ven.
I love UK sound of my 18K!!!

tomasl
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 11, 2015 8:28

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od tomasl » stř zář 09, 2015 23:23

Nemohli nejak zalehnout vstrikovace? Ze by tam sel v podstate benzin furt? Auto je teda dene v provozu a zaclo to za jizdy z prace kuckanim, tak nevim. Spis jen tak vymejslim cim by to asi.mohlo byt. Ja mam prave tu verzi se dvema civkama, jinak bych rekl ze to dela treba predstih zapalovani na rodelovaci.
I love UK sound of my 18K!!!

lenham3
Příspěvky: 2369
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od lenham3 » čtv zář 10, 2015 9:48

Problem bude v ridici jednotce motoru

tomasl
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 11, 2015 8:28

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od tomasl » čtv zář 10, 2015 16:15

A to zjistim jak? Vsechno jinak bezi jak ma, diag se s ni normalne spoji. Nevim jak se to da zjistit, jednotky na rovery tu bouzel v dostupne vzdalenosti nenajdu abych to vyzkousel.
I love UK sound of my 18K!!!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od Trunda » čtv zář 10, 2015 16:47

Však jedeš na sraz, ne? Kluci můžou diagnostiku vzít..... Zakar nebo Lenham... jestli jedeš, tak se s nima domluv.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

tomasl
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 11, 2015 8:28

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od tomasl » čtv zář 10, 2015 18:07

Strasne rad bych jel na sraz, ale to auto nedojede daleko od baraku, tam leti zase pulka paliva vejfukem ven, prave ze to je skoro nepojizdny.
I love UK sound of my 18K!!!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od Trunda » čtv zář 10, 2015 18:13

No to je blbý.... ... a ty jsi někde z Vysočiny? Jak daleko to máš do Jihlavy?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2369
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od lenham3 » čtv zář 10, 2015 21:14

Zajed za Zakarem at na to mrkne jinak jednotku mam muzu hu ji poslat at to vyzkousi ale musi to diagnostiku ktera sparuji IMO

tomasl
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 11, 2015 8:28

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od tomasl » čtv zář 10, 2015 21:40

Ja jsem přímo z jihlavy, zitra to asi dovezu do roveru jestli zjistej co s tim je. Neni mozne ze treba přeskočil na jedne vačce řemen a ten otevira dřív a vsechno jde kvuli tomu ven? Sory hosi ale jsem tu novej a jeste nevim podle prezdivek kdo je kdo a na koho se mam obracet. Bouzel tohle je moje jediny auto takze nikam moc za nikym jezdit nemuzu. Ale diky za pomoc
I love UK sound of my 18K!!!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od Trunda » pát zář 11, 2015 6:35

Hos Jihlava... Dělávali Rovery, tak snad pomůžou. Kdyby byly takto přeskočeno rozvody, tak by se ozývalo takové hodně hlasité klepání, ale určitě rozvody ověřit...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od roverix » pát zář 11, 2015 11:01

Hokus pokus Jihlava--- Byly tu i Kritiky. Jistota je auto dovézt do Benešova k Zakarovi
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od Trunda » pát zář 11, 2015 11:18

To sice ano, ale když se jim dovolí jen analytická práce, tak na tom snad nic nepokazí :-D ... vzhledem k tomu, že to auto je asi téměř nepojízdné, tak je toto nejlepší řešení...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

tomasl
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 11, 2015 8:28

Re: Problem s motorem18k4f - nepálí

Příspěvek od tomasl » pát zář 11, 2015 13:35

Taaaak uz jedeme :-D dovezl jsem to do roveru u nas v jihlave a za dve hodiny hotovo :-D jedna svicka sice jiskru hazela ale kdyz se namonrovala do auta tak nehazela jiskru ale jen probijela a davala do skratu i celou civku, takze to jelo jen na dva valce :-D svicka vymenena, musel nastavit predstih zapalovani na diagnostice a jede to zase jako fík :-) diky kluci za rady a podporu. Jedu pro bbs lm a zitra na sraz do rajhradu. Tak zitra, cau
I love UK sound of my 18K!!!

Odpovědět