Kolísání otáček motoru
Kolísání otáček motoru
Zdravím, mám Rovera 416 SLI 1,6 16V 82kw rv. 94 . Mel jsem nejake problemy s motorem,dal jsem ho tedy na diagnostiku servisu,kde mi pozdeji rekli,ze diagnostika neni mozna,pry to auto nema konektor na testbook.Nechal jsem tedy alespon vycistit motor.Na druhy den si vsimam ze pri zahratem motoru a volnobehu mi neustale skacou otacky asi z 1300 na 900 ot/min a porad dokola. Jel jsem tedy zpet do servisu,kde mi rekl,ze s tim uz nemuze nic udelat,kdyz nemuze udelat diagnostiku tak ze nevi. At zkusim nejaky autorizovany servis,Hondu nebo Rover... nevim co s tim, uz na to auto zacinam mit nervy. Nekdy mi vyskakuje kontrolka Check Engine a nikdo neni schopny s tim nic udelat....
kolisani otacek
ahoj, delalo mi to taky, a prisel jsme na to ze jsem mel poskozene kabely u konektoru na snimaci otacek. Zkus skontrolovat kabely v motoru. Pri nastartovanem motoru zkus s nema hyybat a uvidis, ja to objevil a uz jezdim v pohode.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát říj 19, 2007 14:53
- Bydliště: SR, Ludanice
Zdravim, mal som podobny problem. Tiez mi skakali volnobezne otacky, ked som to dal na diagnostiku a tam mi povedali, ze je to cidlom teploty chladiacej kvapaliny. Mechanik asi o 10 min. chcel spravit kontrolu spravnosti a opet to napojil na diagnostiku a neukazalo mu nic. Nespomenul som, ze predtim vytocil motor do 5500 otacok. Odvtedy mi to uz nerobi.
Ahoj mel jsem stejny problem ale za zahadnych okolnosti nevim jak to prestalo
Asi pred 2 mesicema jsem varil tak Rovik sel na brouseni hlavy to v te dobe jsem mel otacky pri studenem motoru 1300 a pri zahratem dokonce 1500.Ale od te doby to prestalo.Ale muze to delat take cidlo teploty chladici kapaliny ktere stoji cca. 500Kc

Nevite nekdo k cemu slouzi tahle soucastka?
http://leteckaposta.cz/662901523
http://leteckaposta.cz/522388656
http://leteckaposta.cz/662901523
http://leteckaposta.cz/522388656
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
-
- Příspěvky: 1107
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Dámy a pánové, stal se zázrak, nebyt stránek Honda Clubu,asi nikdy bych nepřišel proč to kolísá. Jelikož mám v autě Honda motor,dočetl jsem se, že pod kobercem spolujezdcovych nohou je umístěne ECU, která má na sobě LED diodu, ta po zapnutí zapalovaní jednou problikne a poté začne blikat kod zavady, což je počet bliknutí. Mě to bliká 14krát což podle tabulky znamená CHYBA U VENTILU REGULACE NASÁVANÉHO VZDUCHU. Zajímavé na tom je akorát to, že mi nikdo o tomhle neřekl, ani v Honde,ani v žádném servise o tom nikdo neví. Opravdu asi platí, že co si člověk neudělá sám, to nemá.
Potrřebuju teď akorát poradit, kde bych tento ventil měl zhruba hledat. Diky za připadné informace

Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
-
- Příspěvky: 1107
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
VENTIL REGULACE NASÁVANÉHO VZDUCHU=MAP SENZORhasaaak píše:Dámy a pánové, stal se zázrak, nebyt stránek Honda Clubu,asi nikdy bych nepřišel proč to kolísá. Jelikož mám v autě Honda motor,dočetl jsem se, že pod kobercem spolujezdcovych nohou je umístěne ECU, která má na sobě LED diodu, ta po zapnutí zapalovaní jednou problikne a poté začne blikat kod zavady, což je počet bliknutí. Mě to bliká 14krát což podle tabulky znamená CHYBA U VENTILU REGULACE NASÁVANÉHO VZDUCHU. Zajímavé na tom je akorát to, že mi nikdo o tomhle neřekl, ani v Honde,ani v žádném servise o tom nikdo neví. Opravdu asi platí, že co si člověk neudělá sám, to nemá.Potrřebuju teď akorát poradit, kde bych tento ventil měl zhruba hledat. Diky za připadné informace

nove fakta
2 zavady jsem ted vyresil jednou ranou (výkon a chybu lambdy). Za to vsechno mohl poloucpany katalyzator, po prorazeni filtru uz motor pekne taha a leti do otacek,chyba lambdy uz nevyskakuje...... Jeste porad mi zbyva vyresit ten skakajici volnobeh.. Posledni fakta,na ktere jsem ruznym testovanim a zkousenim prisel jsou ty, ze po zahrati motoru na pracovni teplotu by ridici jednotka mela vypnout napajeni do krokoveho motorku a tim zmensit pruchod vzduchu mirnym privrenim toho ventilu v nem. Problem je v tom,ze ona to neudela a necha ho porad z nepochopitelnych duvodu otevreny na plno,což se projevuje jako falešně saný vzduch a skace to. Takze bud je spatne cidlo teploty chladici kapaliny a v horsim pripade cela ECU, jedine,ze by mi ji nekdo preprogramoval na jine hodnoty...
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)