Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
- avantine21
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 21, 2017 18:03
- Bydliště: Liberec
Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Myslím, že už je na čase vyjít s kůží (skoro doslova) na trh a představit Vám svůj ''nový'' modrý vůz.
Ale předtím ještě příběh, jak jsem se k němu vlastně vůbec dostal a k Roverům obecně.
Svého prvního Rovera jsem podědil v podstatě náhodou od přítelkyně, které se tehdy kupoval Peugeot 406, protože 45ka, kterou jezdila vyžadovala veliký servis a nevědělo se tedy jestli nám vůbec zůstane (Já tehdy jezdil 106kou). Osobně jsem tehdy do servisu jít nechtěl, zaniklá značka, dostupnost dílů a takový ten klasický evergreen, jaký určitě znáte. Jelikož bylo auto v tomto stavu prakticky neprodejné, nakonec se do kupy dal. A já v něm tak začal jezdit, než ho dáme k prodeji. Tehdy nám servisák řekl, že to auto je shnilý a další technickou neprojde, ta byla ještě na rok Dobrá zpráva že? Po nějaké době jsem s Roverem jel ke kamarádovi, který otevřel servis. Potřeboval jsem technickou a zjistit na vlastní oči, v jakém stavu to auto vlastně je. Zjistili jsme, že auto je v podstatě netknuté korozí a že je ve skvělém stavu. Tou dobou už jsem plně propadl kouzlu Vikingské lodi a bylo mi jasný, že tohle je přesně to auto pro mě. Krásné, pohodlné, skvěle se řídí a prostě pro mě dokonalé. S motorem 1.8 to byl takový ''hot-hatch'' a opravdu mě bavil, pořád. Než přišel poslední duben roku 2018, jel jsem domů svižným tempem. Přecenil jsem svoje síly a nechal vyhrát ego nad rozumem. Nevybral jsem zatáčku a ukončil tak život mého zeleno-modrého miláčka o zeď. Po téhle studené sprše nastala otázka, co si pořídit jako náhradu. Tušil jsem že najít nějakou 45ku, která by mě zaujala bude náročné, takže jsem koukal jinam. Ale stále jsem hlídal, jestli se náhodou nějaká 45ka neobjeví. Dva měsíce listování mezi Focusy, nějakými Mazdami a tím ostatním, nepřineslo nic o co bych opravdu stál, když v tom, jedno pondělí večer jsem našel dvě nové nabízené 45ky. Svitla naděje. Jeden byl hatchback a druhý sedan. Byl to ten sedan, který mě na první podívanou naprosto uchvátil. Stav, barva, ten jedinečný interiér... láska na první pohled.
A tak, 1.6.2018 jsem se vydal na dlouhou cestu abych se podíval naživo. Po cestě tam jsem přemýšlel o tom, co by se muselo stát abych ho nekoupil. Málo, bylo mi jasný že s ním na 99% odjedu. První prohlídka dopadla dobře, všechno je tam kde má být, nenačaté korozí (dokonce byl před nějakou dobou proveden nástřik spodku), kastle v dobrém stavu, sem tam oděrka, ale nekupuji nový vůz, takže to jsem čekal. Nefungujcí první rychlosti na větráku, to taky nic není. Ale první problém nastal při nastartování. Zůstala svítít kontrolka motoru, že to je lambda sonda. To beru, auto jistě dlouhou dobu stálo. Nakonec jsem na to dostal slevu. Při jízdě bylo všechno v pořádku a já věděl, že bude můj (pozn. Podvědomí je strašná mrcha... po vyjetí se mi do nosu vrátil zápach airbagů z mé nehody a ještě chvíli jsem se toho nemohl zbavit). Tak jsem si pořídil svůj ''nový'' Rover 45 v modré barvě, ve výbavové edici Style, ale o té později.
Nastala cesta domů, plný nadšení jsem ještě zajel natankovat a jelo se. Co čert nechtěl asi 80 kilometrů od domova se na mě ke kontrolce motoru rozsvítilo i dobíjení. Zůstal jsem stát zhruba 25 kilometrů od Liberce a s kamarádem, který jel se mnou jsme začali řešit co dál. Poslal jsem ho tedy koupit novou baterku, abych měl dost síly a dojel domů. Takže auto šlo hned do servisu. Oprava byla komplikovaná a zdlouhavá, protože elektrika je prostě bestie. První se repasoval altík, jelikož to byl podle všeho viník. Bohužel to nebylo ono a přetrvávajcí problém způsobil že altík musel na repas znovu. Přišlo se na kabelový svazek za motorem, který po cestě domů spadl na výfuk a kus se spekl. Do toho se řešilo proč má auto v klidu odběr přes 3 Ampéry. Nakonec se na to přišlo a já začal konečně jezdit. Bohužel po čtyřech dnech jsem opět nenastartoval. Takže zase zpátky do servisu. Opět šel altík na repas a dopadlo to tak, že jeho vnitřnosti mám z 2.0 V6 a už je to týden a stále jezdím.
Mohu tedy říct, že po dvou měsících trápení s elektrikou, je konečně můj miláček snad připraven normálně jezdit a já se tu o něm můžu rozepsat.
A teď něco o něm:
Jde o model 45 v modré barvě z konce roku 2003, tudíž jeden z posledních před posledním faceliftem. Vybaven je motorem o obsahu 1.6 s výkonem 80KW. Nejdůležitější na něm je však interiér, je tu převzato mnoho prvků z faceliftu. Pryč jsou dekory na palubní desce ze dřeva, ty jsou nahrazeny černou barvou. Spodní část palubní desky a středového tunelu jsou v krémové barvě, budíky mají novou grafiku a jsou bílé, také volant je jiný, hubenější s velkým kulatý logem uprostřed(a osazen ovládáním pro rádio, bohužel nemám originální rádio a nevím jak by se to dalo zprovoznit). Jiná je i grafika ovládání ventilace a přepracováním prošla i hlavice řadící páky. Přepracovány jsou také výplně dveří, jiná látka která drží a nedlepuje se. Odlepený tapec ze stropnice je tu minulostí. Nepsmím opomenout krásná patnáctipalcová kola.
Zmínil jsem slovní spojení ''edice style'' o co jde? Nevím tedy přesně do hloubky, zda-li se jedná o kosmetické změny nebo takové, které jdou do hloubky, nebyl jsem schopen si tuhle informaci nikde najít. Ale uvnitř na mě čekají skvělé sedačky z MG ZS, modrá alcantara s černou kůží. Sportovní a zároveň pohodlné, nabízející oporu stejně jako komfort. Jen mě mrzí absence předních mlhových světel.
No mohl bych tu o něm básnit dlouhé hodiny. Tolik jsem se do něj ''zamiloval'' Ještě jsem takové provedení v těchto končinách neviděl a nevěřil jsem tomu, že by to mohl být originální stav. Až když jsem začal pátrat hlouběji jsem zjistil, že taková edice opravdu existovala.
Pokud jste se pročetli až sem tak děkuji. Vím, že to bylo dlouhé a doufám, že takové bude i přátelství s mým autem. Jsem ještě na začátku příběhu a je toho ještě mnoho co chci udělat, opravit a renovovat než budu spokojený, ale jako s každým projektem vím, že hotovo nikdy nebude. Vždycky je co dělat...
Pokusím se časem přidat více fotek.
Budu se na Vás těšit na srazech (až nabudu jistoty, že to auto zvládne ujet)
Ale předtím ještě příběh, jak jsem se k němu vlastně vůbec dostal a k Roverům obecně.
Svého prvního Rovera jsem podědil v podstatě náhodou od přítelkyně, které se tehdy kupoval Peugeot 406, protože 45ka, kterou jezdila vyžadovala veliký servis a nevědělo se tedy jestli nám vůbec zůstane (Já tehdy jezdil 106kou). Osobně jsem tehdy do servisu jít nechtěl, zaniklá značka, dostupnost dílů a takový ten klasický evergreen, jaký určitě znáte. Jelikož bylo auto v tomto stavu prakticky neprodejné, nakonec se do kupy dal. A já v něm tak začal jezdit, než ho dáme k prodeji. Tehdy nám servisák řekl, že to auto je shnilý a další technickou neprojde, ta byla ještě na rok Dobrá zpráva že? Po nějaké době jsem s Roverem jel ke kamarádovi, který otevřel servis. Potřeboval jsem technickou a zjistit na vlastní oči, v jakém stavu to auto vlastně je. Zjistili jsme, že auto je v podstatě netknuté korozí a že je ve skvělém stavu. Tou dobou už jsem plně propadl kouzlu Vikingské lodi a bylo mi jasný, že tohle je přesně to auto pro mě. Krásné, pohodlné, skvěle se řídí a prostě pro mě dokonalé. S motorem 1.8 to byl takový ''hot-hatch'' a opravdu mě bavil, pořád. Než přišel poslední duben roku 2018, jel jsem domů svižným tempem. Přecenil jsem svoje síly a nechal vyhrát ego nad rozumem. Nevybral jsem zatáčku a ukončil tak život mého zeleno-modrého miláčka o zeď. Po téhle studené sprše nastala otázka, co si pořídit jako náhradu. Tušil jsem že najít nějakou 45ku, která by mě zaujala bude náročné, takže jsem koukal jinam. Ale stále jsem hlídal, jestli se náhodou nějaká 45ka neobjeví. Dva měsíce listování mezi Focusy, nějakými Mazdami a tím ostatním, nepřineslo nic o co bych opravdu stál, když v tom, jedno pondělí večer jsem našel dvě nové nabízené 45ky. Svitla naděje. Jeden byl hatchback a druhý sedan. Byl to ten sedan, který mě na první podívanou naprosto uchvátil. Stav, barva, ten jedinečný interiér... láska na první pohled.
A tak, 1.6.2018 jsem se vydal na dlouhou cestu abych se podíval naživo. Po cestě tam jsem přemýšlel o tom, co by se muselo stát abych ho nekoupil. Málo, bylo mi jasný že s ním na 99% odjedu. První prohlídka dopadla dobře, všechno je tam kde má být, nenačaté korozí (dokonce byl před nějakou dobou proveden nástřik spodku), kastle v dobrém stavu, sem tam oděrka, ale nekupuji nový vůz, takže to jsem čekal. Nefungujcí první rychlosti na větráku, to taky nic není. Ale první problém nastal při nastartování. Zůstala svítít kontrolka motoru, že to je lambda sonda. To beru, auto jistě dlouhou dobu stálo. Nakonec jsem na to dostal slevu. Při jízdě bylo všechno v pořádku a já věděl, že bude můj (pozn. Podvědomí je strašná mrcha... po vyjetí se mi do nosu vrátil zápach airbagů z mé nehody a ještě chvíli jsem se toho nemohl zbavit). Tak jsem si pořídil svůj ''nový'' Rover 45 v modré barvě, ve výbavové edici Style, ale o té později.
Nastala cesta domů, plný nadšení jsem ještě zajel natankovat a jelo se. Co čert nechtěl asi 80 kilometrů od domova se na mě ke kontrolce motoru rozsvítilo i dobíjení. Zůstal jsem stát zhruba 25 kilometrů od Liberce a s kamarádem, který jel se mnou jsme začali řešit co dál. Poslal jsem ho tedy koupit novou baterku, abych měl dost síly a dojel domů. Takže auto šlo hned do servisu. Oprava byla komplikovaná a zdlouhavá, protože elektrika je prostě bestie. První se repasoval altík, jelikož to byl podle všeho viník. Bohužel to nebylo ono a přetrvávajcí problém způsobil že altík musel na repas znovu. Přišlo se na kabelový svazek za motorem, který po cestě domů spadl na výfuk a kus se spekl. Do toho se řešilo proč má auto v klidu odběr přes 3 Ampéry. Nakonec se na to přišlo a já začal konečně jezdit. Bohužel po čtyřech dnech jsem opět nenastartoval. Takže zase zpátky do servisu. Opět šel altík na repas a dopadlo to tak, že jeho vnitřnosti mám z 2.0 V6 a už je to týden a stále jezdím.
Mohu tedy říct, že po dvou měsících trápení s elektrikou, je konečně můj miláček snad připraven normálně jezdit a já se tu o něm můžu rozepsat.
A teď něco o něm:
Jde o model 45 v modré barvě z konce roku 2003, tudíž jeden z posledních před posledním faceliftem. Vybaven je motorem o obsahu 1.6 s výkonem 80KW. Nejdůležitější na něm je však interiér, je tu převzato mnoho prvků z faceliftu. Pryč jsou dekory na palubní desce ze dřeva, ty jsou nahrazeny černou barvou. Spodní část palubní desky a středového tunelu jsou v krémové barvě, budíky mají novou grafiku a jsou bílé, také volant je jiný, hubenější s velkým kulatý logem uprostřed(a osazen ovládáním pro rádio, bohužel nemám originální rádio a nevím jak by se to dalo zprovoznit). Jiná je i grafika ovládání ventilace a přepracováním prošla i hlavice řadící páky. Přepracovány jsou také výplně dveří, jiná látka která drží a nedlepuje se. Odlepený tapec ze stropnice je tu minulostí. Nepsmím opomenout krásná patnáctipalcová kola.
Zmínil jsem slovní spojení ''edice style'' o co jde? Nevím tedy přesně do hloubky, zda-li se jedná o kosmetické změny nebo takové, které jdou do hloubky, nebyl jsem schopen si tuhle informaci nikde najít. Ale uvnitř na mě čekají skvělé sedačky z MG ZS, modrá alcantara s černou kůží. Sportovní a zároveň pohodlné, nabízející oporu stejně jako komfort. Jen mě mrzí absence předních mlhových světel.
No mohl bych tu o něm básnit dlouhé hodiny. Tolik jsem se do něj ''zamiloval'' Ještě jsem takové provedení v těchto končinách neviděl a nevěřil jsem tomu, že by to mohl být originální stav. Až když jsem začal pátrat hlouběji jsem zjistil, že taková edice opravdu existovala.
Pokud jste se pročetli až sem tak děkuji. Vím, že to bylo dlouhé a doufám, že takové bude i přátelství s mým autem. Jsem ještě na začátku příběhu a je toho ještě mnoho co chci udělat, opravit a renovovat než budu spokojený, ale jako s každým projektem vím, že hotovo nikdy nebude. Vždycky je co dělat...
Pokusím se časem přidat více fotek.
Budu se na Vás těšit na srazech (až nabudu jistoty, že to auto zvládne ujet)
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Juj.
Pane majiteli, moc rád Vám přeji, ať to vozítko slouží bez nehod a závad až do úplného konce, jelikož ta slohovka skoro vypadá jak servisní kniha letadla- u kterého si člověk ani nesmí vyměnit svíčku, což může udělat jen certifikovaný mechanik....
P.S. Jsou i jiné volby, do kterých se dá zamilovat, ale i toto je je fajn
Pane majiteli, moc rád Vám přeji, ať to vozítko slouží bez nehod a závad až do úplného konce, jelikož ta slohovka skoro vypadá jak servisní kniha letadla- u kterého si člověk ani nesmí vyměnit svíčku, což může udělat jen certifikovaný mechanik....
P.S. Jsou i jiné volby, do kterých se dá zamilovat, ale i toto je je fajn
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Ahoj Jindro, vítej
Jojo, vypadáš na správného pacienta, tak ať ti tato láska vydrží dlouho a nezklame tě
Napsal jsi sympaticky dlouhý příspěvek tak, jako já "zamlada" Nejsi ty náhodou taky analytik/programátor?
Dej sem pak, prosím, fotku interiéru. Sedačky, co popisuješ, jsou za mě jednoznačně nejlepší volba do R45. Alcantara je super materiál na sedačky ideální a tato varianta sedadel se u auta s motorkárovým podvozkem hodí
Jojo, vypadáš na správného pacienta, tak ať ti tato láska vydrží dlouho a nezklame tě
Napsal jsi sympaticky dlouhý příspěvek tak, jako já "zamlada" Nejsi ty náhodou taky analytik/programátor?
Dej sem pak, prosím, fotku interiéru. Sedačky, co popisuješ, jsou za mě jednoznačně nejlepší volba do R45. Alcantara je super materiál na sedačky ideální a tato varianta sedadel se u auta s motorkárovým podvozkem hodí
- avantine21
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 21, 2017 18:03
- Bydliště: Liberec
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Díky za přivítání.
Propadl jsem tomu pořádně
Trošku víc jsem se rozepsal, ale živím se jako řidič dodávky
Ty sedačky jsou dokonalý, sedí se v nich hrozně moc pohodlně a do interiéru skvěle padnou. I barevně ke zbytku auta
O víkendu snad bude více času na focení, takže doplním galerii o více fotek.
P.S. Tohle je moje plechová láska. Tu z masa a kostí mám bezpečně doma
Propadl jsem tomu pořádně
Trošku víc jsem se rozepsal, ale živím se jako řidič dodávky
Ty sedačky jsou dokonalý, sedí se v nich hrozně moc pohodlně a do interiéru skvěle padnou. I barevně ke zbytku auta
O víkendu snad bude více času na focení, takže doplním galerii o více fotek.
P.S. Tohle je moje plechová láska. Tu z masa a kostí mám bezpečně doma
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Jasný.... to nezaměňovat Ty první lásky jsou na to choulostivé, ale když je do toho zapojíš třeba výletem na sraz, tak se z toho může stát kvalitní milostný trojúhelník a pak s dětmi i víceúhelník Naše srazy mají koncepci takovou, aby to bavilo všechny zúčastněné všech věkových skupin, takže se není čeho bát
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Nazdar.
Pěkná slohovka, přímo jsem hltal očima co píšeš. Pěkně napsaný. Taky bych se mrkl na fotky interieru. Rover vypadá skvěle, přeji Ti hóóódně km bez nehod.
Kdybys chtěl jet na sraz, tak dojeď na jižní Moravu do Rajhradu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... 76#p140676 Pokud bys chtěl přijet na víkend, tak Ti pošlu odkaz na hotýlek s podzemní garáží.
Keksin
Pěkná slohovka, přímo jsem hltal očima co píšeš. Pěkně napsaný. Taky bych se mrkl na fotky interieru. Rover vypadá skvěle, přeji Ti hóóódně km bez nehod.
Kdybys chtěl jet na sraz, tak dojeď na jižní Moravu do Rajhradu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... 76#p140676 Pokud bys chtěl přijet na víkend, tak Ti pošlu odkaz na hotýlek s podzemní garáží.
Keksin
- avantine21
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 21, 2017 18:03
- Bydliště: Liberec
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Měli jsem tu čest se ženou se k vám připojit na zavíráku v Liberci minulý rok a bylo to skvělé. Rádi se připojíme i na další
Keksin:
Moc díky, budu se snažit dodat fotky co nejdříve. O Rajhradu jsem se už bavil s Pacim. Moc rád bych jel, ale nevím jestli to klapne, žena má vycházky a nevím jestli mě pustí samotného
Keksin:
Moc díky, budu se snažit dodat fotky co nejdříve. O Rajhradu jsem se už bavil s Pacim. Moc rád bych jel, ale nevím jestli to klapne, žena má vycházky a nevím jestli mě pustí samotného
- avantine21
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 21, 2017 18:03
- Bydliště: Liberec
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Tak jsem se konečně dostal k dodatečnému nafocení interiéru a sedaček. Snad se bude líbit
P.S.
omluvte bordel, ale chybí mi koberečky budu muset zase navštívit vysavač...
P.S.
omluvte bordel, ale chybí mi koberečky budu muset zase navštívit vysavač...
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Hodně parádní Fakt nevídaná kombinace a ty sedačky jsou prostě nejvíc.
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Joooo, ty sedadla vypadají suprově.
- avantine21
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 21, 2017 18:03
- Bydliště: Liberec
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Jooo jo, já když tu kombinaci a sedačky viděl poprvý, musel jsem si pod krk dát plínu
A to jsem si myslel jak budou tvrdý a nepohodlný. A přesný opak, hodně mě to překvapilo jak pohodlně se v tom sedí...
A to jsem si myslel jak budou tvrdý a nepohodlný. A přesný opak, hodně mě to překvapilo jak pohodlně se v tom sedí...
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Líbí se mně, že to nemá černej volant (snad vidím dobře). Celkově ta barevná kombinace v interieru je moc pěkná.
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
No, Keksine, to kdysi nejspíš černá byla Jen by to chtělo tu kůži pořádně vyčistit a ošetřit. Ale to je beztak v plánu
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Zdravím. Tak to by mě ani ve snu nenapadlo, že jste měl nakonec takovou krkolomnou cestu domu. Docela mě to překvapilo, když to teď tady tak čtu... vůbec by mě nanapadlo, že by tam mohl být nějáký problém s elektronikou, resp. jezdit s tím o týden dýl, tak to nejspíš potká mě Tak snad už je všechno v poho a už Vám bude dělat auto jenom radost. P.S.: ty sedačky jsou prostě pecka no ...trošku se mi zastesklo, když ho zase vidím
- avantine21
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob říj 21, 2017 18:03
- Bydliště: Liberec
Re: Rover 45 1.6 2003 - Jindřichův nový přířůstek
Nooo, bylo to zajímavé, hlavně to dát dohromady. Ale i s tím jsem do toho šel. Nemám to jen na ježdění do práce a do krámu, ale jako továrnu na radost a zážitky
Ale kalamita střídá kalamitu:
Byli jsme se se ženou o víkendu podívat v Žatci. Vzal jsem Rovera, hlavně abych zjistil jak si stojí na delších trasách, protože jsem se za vámi moc chtěl podívat na Rajhrad. Ale bohužel nebudu moct.
Proč?
Dva týdny zpět jsme měnili chladič, který byl K.O. stačil jen pohled a už se sypal. Od té doby jsem sledoval pohyb chladící kapaliny, která měla tendenci mizet. V Žatci jsem přišel na to proč a kudy. Pod svody to začalo ukapávat. Bohužel nás ještě čekala cesta domů. Tak se spoustou vody navíc (co kdyby) jsme vyjeli domů. Pár kontrol po cestě ukázalo že únik není a bezpečně jsme se domů taky dostali. Jenže... jen co jsem zaparkoval před domem, koukám, mlha! Nebyla to mlha. Prdlo to úplně a místo občasného kapání to vyloženě tryskalo ven. V pátek uvidíme jak moc rozsáhlý problém to vlastně je. Doufám že jen těsnění, ale i tak bude rozsah prací mnohem větší než jen těsnění
Na svou ''obranu'', chtěl jsem podstoupit celkovou revitalizaci (přetěsnění, rozvody, očista) v motoru příští rok v létě (až se nahromadí finance), ale vypadá to, že mě auto bude ždímat každou výplatu
Uvidíme co přinesou nastávající dny a týdny
Ale kalamita střídá kalamitu:
Byli jsme se se ženou o víkendu podívat v Žatci. Vzal jsem Rovera, hlavně abych zjistil jak si stojí na delších trasách, protože jsem se za vámi moc chtěl podívat na Rajhrad. Ale bohužel nebudu moct.
Proč?
Dva týdny zpět jsme měnili chladič, který byl K.O. stačil jen pohled a už se sypal. Od té doby jsem sledoval pohyb chladící kapaliny, která měla tendenci mizet. V Žatci jsem přišel na to proč a kudy. Pod svody to začalo ukapávat. Bohužel nás ještě čekala cesta domů. Tak se spoustou vody navíc (co kdyby) jsme vyjeli domů. Pár kontrol po cestě ukázalo že únik není a bezpečně jsme se domů taky dostali. Jenže... jen co jsem zaparkoval před domem, koukám, mlha! Nebyla to mlha. Prdlo to úplně a místo občasného kapání to vyloženě tryskalo ven. V pátek uvidíme jak moc rozsáhlý problém to vlastně je. Doufám že jen těsnění, ale i tak bude rozsah prací mnohem větší než jen těsnění
Na svou ''obranu'', chtěl jsem podstoupit celkovou revitalizaci (přetěsnění, rozvody, očista) v motoru příští rok v létě (až se nahromadí finance), ale vypadá to, že mě auto bude ždímat každou výplatu
Uvidíme co přinesou nastávající dny a týdny