Po 3min chcípne motor. OPRAVENO!!

Odpovědět
berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Po 3min chcípne motor. OPRAVENO!!

Příspěvek od berryj » pát říj 31, 2008 20:42

Mám problém s 416si K motor. Studený motor nastartuje na první otočení klíčkem, běží pravidelně tak 2 minuty, pak začne lehce vynechávat až po další minutě úplně zhasne. Po zhasnutí jde opět na první škrtnutí nastartovat, ale už vydrží běžet jen pár sekund. Čerpadlo dává tlak, indučka se zdá po proměření OK, kabely, svíčky OK. Nepotkali jste se s něčím podobným? Dík za nápady.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Po 3min chcípne motor.

Příspěvek od Vilém » pát říj 31, 2008 21:29

Jak víš, že čerpadlo dává? Je možný, že bude ucpanej filtr, ale nevim.. :roll:
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Po 3min chcípne motor.

Příspěvek od Fujitsu » sob lis 01, 2008 16:43

Co rozdělovač? Dělalo mi to něco podobného, ikdyž ne v takové míře.... dojel jsem s tím 200km dom a tam to definitivně chcíplo...
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Po 3min chcípne motor.

Příspěvek od berryj » sob lis 01, 2008 18:26

Rozdělovač se zdá taky v pořádku, zkoušel jsem všechna čidla i relé a stále nic. Asi auto skončí v kovošrotu.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Po 3min chcípne motor.

Příspěvek od Vilém » sob lis 01, 2008 19:29

Tak já si pro něj přijedu. Dám lano a máš to bez starostí. :D :D :D
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Po 3min chcípne motor.

Příspěvek od Trunda » ned lis 02, 2008 12:24

Hmmm, napadlo mne, jestli nemuze byt neco spatne s necim, co ridi funci sytice - jestli treba neni problem se servem ....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Po 3min chcípne motor.

Příspěvek od berryj » ned lis 02, 2008 21:36

Zdar, dík za nápady, ale sytič asi funguje bezva, protože studený motor po nastartování krásně běží ve zvýšených otáčkách (pravidelně bez škubání a kolísání) po mírném ohřátí otáčky klesnou na volnoběh (kolem 900 ot/min stále pravidelně) tak ještě chvilku běží, ale pak zakucká a konec. Jak jsem už psal, po nastartování studeného motoru jde úplně perfekt, reaguje na mírné přišlápnutí plynu, vše OK. ohřátý už nejde za plynem, jen pravidelně na volnoběh, což trvá tak minutu dvě než zhasne. Jde hned nastartovat, ale tak na 10 sec. Co jsem kontroloval: rele, tlak paliva, palivový filtr, rozdělovač, kabely (výměna), svíčky , čidla teplot studená i po zahřátí (odpovídají tabulkovým hodnotám), snímač polohy škrtící klapky i polohy klikovky, kabely od čidel k řídící jednotce, proměřil jsem indučku + přítomnost proudu na primár. Takže, co mě ještě napadá: porucha MAP sensoru, řídící jednotka v háji, nebo indučka (i když vymontovaná má tabulkové hodnoty)
Až na to příjdu, tak dám vědět.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Po 3min chcípne motor.

Příspěvek od Fujitsu » ned lis 02, 2008 21:46

Zkus ten MAP vyčistit, je dost citlivej na jakejkoli bordel, teď si vzpomínám, že jsem ho měl taky špinavej a auto se drželo jen na volnoběh a po prošlápnutí se to zadusilo, po ohřátí to už ani nechytlo. Po vyčištění senzoru to cukalo jen občas ale dalo se s tím jet ale zhoršovalo se to, nakonec to byl palec na rozdělovači.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Po 3min chcípne motor. OPRAVENO!!

Příspěvek od berryj » pát pro 12, 2008 0:17

Tak nakonec šel ROVER do servisu a byl tam 4 týdny. Čekal jsem, že bude porucha v čidlech nebo ŘJ, ale po připojení na diagnostiku bylo vše OK. Závada byla tak trochu záludná. Odcházelo palivový čerpadlo. Bohužel takovým způsobem, že po zapnutí postupně ztrácelo tlak i když se pořád točilo dál. Stačilo aby bylo chvíli v klidu a zase tlakovalo jak nový, proto jsem na to nepřišel. Když jsem měřil jak tlakuje, tak jsem zapnul zapalování na pár sekund, viděl že dobrý a dál tímto směrem nepátral. Naštěstí když bylo auto v servisu tak šlo čerpadlo konečně do kopru. :)
V Jeseníku jsem koupil náhradní a musím pochválit, cena dost dobrá, jiný vrakoviště za něj chtělo jak za nový. Volal jsem tam před obědem a do odpoledne ho vymontovali z auta.
Po páté jsem ho vyzvedl a jako bonus jsem si užil skvělý drifty s BMW v zasněžených serpentínách přes Červenohorské sedlo.
Přes 2 týdny pak trvalo než servis to čerpadlo vyměnil v nádrži, což mě docela sralo, ale co se dá dělat.

Odpovědět