Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

OndrejK
Příspěvky: 117
Registrován: ned lis 16, 2008 7:13

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od OndrejK » úte led 27, 2009 18:16

Ahoj něco podobného se stalo na naší 420 za jízdy vynechal motor(zdechl). Bylo špatné čerpadlo...
Rover v rodině mámé od +/- 1996...
Kdyby jsi neco potreboval tak PM máme autoservis...

Pitrs82
Příspěvky: 47
Registrován: pon led 12, 2009 18:05
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Pitrs82 » úte led 27, 2009 18:59

Tak jsem to jeste dneska byl projet pote, co jsem si zaridil povinne ruceni, protoze jsem nevydrzel cekat. A musim rict, ze razeni je v pohode. Byl jsem zvyklej z rodinnych dvou Fordu radit jednim tahem, tam bylo razeni krasne presne. Tady jsem podle Vasich rad zacal radit pekne pomaleji. Ta trojka a ctyrka z pateho rychlostniho stupne mi tam jde dat uz v pohode, jenom je to chce tlacit trochu doprava (ne presne rovne na stred) a zapadne to tam krasne. Stejne tak je to s trojkou, kdyz radim z dvojky nahoru. S timhle tedy zadny problem a zvykl jsem si na to zhruba po 30 km. Je to sice trochu pomalejsi, ale je to uplne v pohode. U zpatecky jsem zatim problem, ktery je zde na foru casto popisovany nenarazil, ale zatim jsem ji pouzil jen ctyrikrat (a Radim mi rikal, ze kdyby neci, tak mu pomaha zaradit po sobe 3,4,5 a pote zpatecku a melo by to jit. Na spojku jsem si taky uz zvykl, zabira dost nahore a musi se pridat plyn tak na 2000 - 2200 rpm a pekne to nechat ladne rozjet. To je taky v pohode. Jinak porad to chcipe, zatim jsem jen zkousel auto nastartovat a nechat ho 15 minut bezet na volnobeh (jak mi preposlal radu od nekoho Radim). Tata mi ale rikal, ze se to nema jen nechavat bezet volne, ale ze to ma urcitou dobu bezet na volnobeh, pak urcitou dobu drzet plyn na urcitych otackach a pak zase volnobeh, presne uz si to cele nepamatuju, ale rikal, ze by si to mela pak ridici jednotka nastavit a snad by to nemelo chcipat (doufam, ze jsem nenapsal nejakou kravinu, a ze jsem slova taty interpretoval spravne, on tomu trochu rozumi). Pak rikal, ze je jeste moznost dalsi (uz o neco horsi), a to, ze budu muset na diagnostiku a to tam, kde maji na Rovera software (to v pripade, ze by nepomohla varianta predchozi). No a taky rikal neco o tom, ze to muzou delat svicky, kdysi se nam myslim (pokud si to matne pamatuju) stalo neco podobneho u Focuse o tusim, ze se menily svicky a nevim jestli jeste neco a bylo po problemu. Kazdopadne vyzkousim tyhle varianty a vyzkousim i dalsi Vami nabizene a pak dam vedet.

P.S. Maxi: diky moc, kdyby se mi neco nezdalo, tak se na Tebe urcite obratim, kazda rada je pro me vazne nad zlato jakozto automobilove lame :) Jinak se mi auto libi cim dal tim vic a doma (po pocatecnich rozpacich ohledne servisu, nahradnich dilu atp.), uz jsou z nej taky celkem uneseni (budiz tomuto foru cest, protoze obavy ktere mel zejmena tata, se po precteni par temat zde na foru rozplynuly).
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Trunda » úte led 27, 2009 19:08

Supr :-) Tak at dobre slouzi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Tommi_82 » úte led 27, 2009 19:34

Se zahřátým motorem (po zhruba 15 km jízdě) to můžeš nechat běžet na volnoběh třeba půl hodiny. Neviděl bych v tom problém, aspoň provětráš ventilátor chladiče. Řídící jednotka si sama zvedne otáčky když sepne ventilátor.
Ty svíčky to je klasika, zeptej se radima kdy je měnil a jaký tam tehdá dával.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

radim
Příspěvky: 49
Registrován: pon zář 24, 2007 17:29
Bydliště: Kroměříž

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od radim » úte led 27, 2009 19:51

Svíčky+zapalovací kably+víčko rozdělovače+palec+lambda sonda+čidlo teploty motoru+čidlo teploty chladící kapaliny+další věci měnil p. Hampl před rokem a cca 10.000km. Svíčky samozřejmě NGK, ale to jsem již Pitrs-ovi napsal, to jen pro další rady. A když to tedy rozebíráme, tak od té doby co jsem koupil 45, tak 416 stála přes Vánoce bez pohybu nějakých 40 dní venku na mrazu. Mezitím ten servis (hlava), nabíjení baterie, ze servisu domů a prodej.
45 1,6i - 2000, argento colore

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Eny45 » stř led 28, 2009 10:55

Jenom k té spátečce, jednoduchá rada. Zmačkni spojku dej tam spátečku a stále drž páku a tlač jí lehce dozadu. Přitom začni pomalu pouštět spojku. A najedou hop :) zpátečka tam skočí zcela lehce.

Co se řazení týče, já když vyjedu tak mě špatně řadí z 1 na 2. když zařadím rychle de to lehce přez zuby. takže musím řadit pomalu. Ostatní ryclosti jsou v pohodě. Co je ale zajímavé, že když chvilku jedu a řadím a řadím. Tak pak z té 1 na 2 to de už taky dobře. takže se chystám podívat pod auto a promazat všechny klouby řazení. Protože jsou tam tuším 3 a jestli je tam nějakej odpor, tak to může bejt tím. někdo i psal že to taky proved, a pomohlo to.

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Keksin » stř led 28, 2009 20:36

A nechce to natankovat novej benál (kvalitnější)?

Pitrs82
Příspěvky: 47
Registrován: pon led 12, 2009 18:05
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Pitrs82 » stř led 28, 2009 21:28

Keksin píše:A nechce to natankovat novej benál (kvalitnější)?
Bral jsem benzin u OMW (na doporuceni Radima) v Kromerizi, kdyz jsem odtamtud odjizdel a bral jsem Carreru 95 za 25.50 Kc/litr tak nepredpokladam, ze by to byl spatny benzin.

Jinak mam jeste jeded dotaz. Chci si na auto poridit na leto lite disky a mam moznost tedka sehnat 15" ktere maji rozetece sroubu 4x100 a na nich jsou pneu 185/55. Psal jsem tomu chlapikovi, at mi posle jeste ostatni rozmery a ma otazka zni: stredova dira by mela byt (podle toho co jsem tady procital a snad i spravne pochopil - pokud ne, opravte me prosim) 56.5mm a pak by tam ty disky mely jit uplne bez problemu. Pokud by byla dira mensi, tak se tam asi urcite nevlezou predpokladam, pokud by byla vetsi, da se to nejak pomoci krouzku (o kterych jsem tady neco cetl) vyresit? A jeste by me zajimalo - predepsane ET v technicaku u techto kol je 45, kdyz by byla jina hodnota je to problem? Jo a v technicaku jeste je, ze maji byt kola 5,5J - jestli jsem to spravne pochopil, tak je to sirka rafku. Je mozne (kdyz by to vubec slo ty pneumtiky na ty kola nasadit), kdyby ta kola mela 6J dat je na auto a nebyl by s tim problem? Snazim se to tady vse procitat, abych neco pochytil a trochu tomu porozumel, tak se nezlobte, ze se mozna ptam tak kostrbate, mozna se to casem zlepsi.
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green


Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Trunda » stř led 28, 2009 21:44

Koukam, ze to vsechno pekne rozmyslis... :-) Ale to je dobre... hele, jestli Ti muzu neco doporucit, tak na Rovera kup origos roveracky litaky, protoze ty mu slusi nejlip. Obzvlaste u 416ky... Navic Rover mel vetsinou velmi originalni design a mam takovy pocit, ze u jinych automobilek bys stejny nasel opravdu pramalo... takze tim je roveracka originalita a konzevativnost zarucena ;-) A jeste si tim usetris propocty, protoze kdyz koupis patnactky se ctyrma dirama, tak urcite sedet budou (ted nevim, jestli nahodou patnactky na 600ky nemaj jinou roztec :-)) a sirka pneu muze byt 195 .... nakonec koukni do technicaku co tam mas za rozmery....
Ja koupil minuly rok moje i s mirne jetyma pneu za neco kolem 9ti litru.... koukni na muj profil ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Vilém » stř led 28, 2009 22:16

Zkus vyměnit palivový filtr, stojí pár kaček. Co se kol týče, já jsem si nechal udělat u soustružníka vymezovací kroužky za silonu. Měl jsem taky větší díru.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Pitrs82
Příspěvky: 47
Registrován: pon led 12, 2009 18:05
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Pitrs82 » stř led 28, 2009 22:48

max80 píše:Rozteč 4x100...je OK
Díra je 56,1.....bude-li dira vetsi, musej se davat nejaky podlozky...mensi se frezuje
Sirka rafku......5,5 je predepsana, 6" neni problem, na to navliknes 185 (viz zde http://www.epneu.cz/tech_podpora.php)
ET................myslim, ze do ET 35 by nemel byt problem s tim, ze bude kolo koukat ven z podbehu, ale radeji vyzkouset, nebo jestli tady nekdo z roveristu ma neorigo alu, necht poradi, jaky ma ET.

Ty pneu 185/55/15 asi nejsou zapsany v TP, urcite tam je 195/55/15 (ktera, jak jsme psali jinde, je drazsi nez treba 195/50/15)...
Praveze mam ve velkem techicaku zapsane ty 185/55/15 ET 45 5.5J (jedine z 15" co tam jsou zapsany). Rozmerove tam uz jsou potom jenom mensi - Tzn. 14" a kvuli novemu zapisu do TP se mi moc nechce shanet papir primo od vyrobce.
trunda.raspi píše:Koukam, ze to vsechno pekne rozmyslis... :-) Ale to je dobre... hele, jestli Ti muzu neco doporucit, tak na Rovera kup origos roveracky litaky, protoze ty mu slusi nejlip. Obzvlaste u 416ky... Navic Rover mel vetsinou velmi originalni design a mam takovy pocit, ze u jinych automobilek bys stejny nasel opravdu pramalo... takze tim je roveracka originalita a konzevativnost zarucena ;-) A jeste si tim usetris propocty, protoze kdyz koupis patnactky se ctyrma dirama, tak urcite sedet budou (ted nevim, jestli nahodou patnactky na 600ky nemaj jinou roztec :-)) a sirka pneu muze byt 195 .... nakonec koukni do technicaku co tam mas za rozmery....
Ja koupil minuly rok moje i s mirne jetyma pneu za neco kolem 9ti litru.... koukni na muj profil ;-)
No jo, ale na kolik to vyjdou a daji se nekde sehnat? Ja mam moznost mit ty 185/55/R15 za solidni cenu a treba 10 000 za kola + obuti se mi do toho vrazet nechce, maximalne tak 5000 Kc. Vim, ze origo kola na tom vypadaji mnohem lepe, ale zase lepsi mit lita kola nez plechace (alespon na leto), navic nevypadaji zas az tak spatne.
Vilém píše:Zkus vyměnit palivový filtr, stojí pár kaček. Co se kol týče, já jsem si nechal udělat u soustružníka vymezovací kroužky za silonu. Měl jsem taky větší díru.
Diky za tip. Jinak tedka na to nemam cas to zkouset vsechno, vubec jsem se k tomu pres den nedostal (prace), mam toho desne moc. Vrhnu se na to o vikendu a po vikendu dam vedet na co jsem (ne)prisel.
Rover 416 Si 1997 barva: British racing green

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Trunda » stř led 28, 2009 23:33

Urcite se daji sehnat levneji origos Roveracky nez jiny... uz proto, ze roveracky si nikdo nekoupi na forda... rikam, ja je mel i s pneu za 9000,- a to nebyla jedina nabidka podobneho stylu... Pockej na jaro, to jich byva dost k sehnani... jinak googli... hledej hledej ;-) Aukro, bazary, inzeraty... vsak nespechej a neber hned prvni co ti kdo nabidne...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416Si motor na volnobeh chcipe.

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 29, 2009 6:16

Já je měl i s gumama z Rover vrakoviště Jeseník za 4000 Kč dohromady za 4 kola(pravda teda je že to bylo na 75ku, kde jsou litý patnáctky základem, takže jich je dostatek). Na vrakáčích je sice cena kol určovaná tím kolik jich tam momentálně leží a jakej je odbyt. Možná to budeš mít o něco dražší než 4000, možná i za dvojnásobek ale furt by to byly kola, který tam patřej. Já osobně bych prvně obvolal všecky Rover vrakoviště(Jeseník, Mirek1234 a zkusil bych i patriknoha) a teprve až když bych nepořídil, tak bych zkoušel takovýhle experimenty. Telefony jsou všecky tady na foru, jen hledat.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek


Odpovědět