hey, mechanici, prectete si to cely jeste jednou, od zacatku, a znovu se zamyslete....mate tu dane nejake indicie a vyvodte z toho co je zavada, tohle je uplne ukazkovej pripad, jak z ucebnice
FOUKLY TESNENI POD HLAVOU.....vali to tlak do vody a krajem mezi blokem a hlavou vodu ven, a taktez vodu do valce (to je ten diesel zvuk, jde to na tri)
uplne ukazkovy symptom
nekde to mam natoceny na videu, jak to tece a fouka mezi hlavou a blokem, ale zepredu, takze je to pekne videt, vypada to jak parni stroj
Jinak, problem s tesnenim se da vyresit ( pro ty co maji strojni zazemi a jsou technicky znali), ze se prevrtaji stavajici diry do kterych jdou srouby, rizne se tam zavit (specialni dlouhej a jemnej), prevrtaji se pulmesice na klice, a daji se srouby jak ze spodu, tak do hlavy, nove, vetsi prumer a KRATKE...pak se nenatahuji a je pokoj NAVZDY (ale je to fakt slozita hokna)
Uz jsem to videl a ma to dalsi peknou vlastnost, motor je tichej po zahrati na klice ( Kacka klepou vsechny)