Opet cukani motoru 416Si :(
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
rádo se stalo, tak ať ti to jezdí
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
Asi udělám to samé.
Jelikož jsem v pátek jel s tátovou 206 1,9D i když je to jiné auto, jenej motor i palivo tak mě zarážela jedna věc. Že když pustím plyn, nebo ho jemně zmačknu, tak to není poznat, prostě to neškubne ani malinko. Tak mě asi došlo že to moje malinké poškubávání, kterému nevěnuju pozornost, se časem trošku rozrostlo, a auto škubá víc než myslím. Takže zkusím okopírovat rady tady v článku
Jelikož jsem v pátek jel s tátovou 206 1,9D i když je to jiné auto, jenej motor i palivo tak mě zarážela jedna věc. Že když pustím plyn, nebo ho jemně zmačknu, tak to není poznat, prostě to neškubne ani malinko. Tak mě asi došlo že to moje malinké poškubávání, kterému nevěnuju pozornost, se časem trošku rozrostlo, a auto škubá víc než myslím. Takže zkusím okopírovat rady tady v článku
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
Když se projedeš s jakýmkoli jiným dieselovým autem tak to bude podobný jako v autě tvýho táty. Zrovna diesel a benzín bych co se týče reakce na pohyby plynovýho pedálu teda nesrovnával.
Ale tím se naesnažím říct že to škubání je v pořádku.
Ale tím se naesnažím říct že to škubání je v pořádku.
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
obávám se, že u ropáka tuhle operaci neprovedeš...
jinak jak psal Tommi, ono je to celkem normální...u těch brikeožroutů...
jinak jak psal Tommi, ono je to celkem normální...u těch brikeožroutů...
Rover 825TD
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
Eny, obábám se, že na tvé 45ce to nebude tak jednoduché, jelikož už tam tam ten rozdělovač nemáš - vzpomínáš, jak jsme se o tom bavili? Máš "něco jako rozdělovač" současně s indučkou, přímo pod motorovým víkem, jestli si to dobře pamatuju, tak pod víko šly jenom dva slabé káblíky.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
jj nemám, mám to už jinak. předpokládám tedy lépe. Ale to cukání musí něco způsobovat. Vím že to dělá skoro každej K-čkovej motor Rover. Vím že mě to dělá spíš za studena.
Tuhle se mě stalo to co je tu popisováno. nastartoval jsem, zmačk pedál, párkrát to skočilo jak koza a pak to jelo. No a taky se mě tuhle přihodilo asi po 10 km že jakoby na půl sekundy vynechal motor. Jen tak to škublo a jelo dál.
Takže ten prostřik všech kontaktů asi ničemu neuškodí. Když to nepomuže, tak uvidím jestli se mě bude chtít hledat dále.
každopádně to škubání není nějak velké. A navíc sem na tohle trochu uchylák jezdím v 80% bez rádia a třeba hodinu cesty vydržím poslouchat motor
Tuhle se mě stalo to co je tu popisováno. nastartoval jsem, zmačk pedál, párkrát to skočilo jak koza a pak to jelo. No a taky se mě tuhle přihodilo asi po 10 km že jakoby na půl sekundy vynechal motor. Jen tak to škublo a jelo dál.
Takže ten prostřik všech kontaktů asi ničemu neuškodí. Když to nepomuže, tak uvidím jestli se mě bude chtít hledat dále.
každopádně to škubání není nějak velké. A navíc sem na tohle trochu uchylák jezdím v 80% bez rádia a třeba hodinu cesty vydržím poslouchat motor
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
to znám, naposled jsem 1150 km a asi 13 hodin poslouchal motor jak si krásne přede.
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
No, takže včera sem se do toho pustil a prostříkal to pomocí WD-40. nejprve sem prostříkal kontakty pod sedačkou, kuli svítícímu SRS. Zatím pořád svítí...
A pak sem se pustil do motoru. Je fajn že jsem našel snad všechny čidla, a kolikrád sem si teprve uvědomil "je tohle je čidlo teploty vody" takže aspon vím kde sou.
Indukční cífku tedy za motorem nemám, pod víko motoru vedou dva kablíky, když se sundá víko tak to vede ke dvoum (? cífkám - rozdělovačům ?) a pak každej pro dvě svíčky. To sem taky prostřík.
Výsledek sem otestoval akorád dnes na 3km, kde se motor tak akorád ohřeje když dojíždím. První co mě trochu překvapilo, že při rozjezdech na jedničku se to nedusí. A nějak mě příšlo že stačí daleko méně plynu. No a cukání jsem zkoušel, pořád je to znát když pustím plyn nebo když ho lehce sešlápnu. Ale cuká to lehounce. Takže budto je to tím že bylo dneska v 9 už slušné teplo a motor byl teplejší, a nebo ten prostřik kontaktů pomohl. Vyzkouším ještě o vejkendu, snad pojedu cca 300km.
Ale hlavně to ničemu neuškodilo .)
No a eště musím vyřešit to startování. jako anstartuju dycky, ale pravidelně to sekundu startuje a druhou to chytne. Když sem měl před měsícem fungl novou baterku (zřejmě nabitou víc než jí nabije auto) tak to chytlo okamžitě. Takle asi 5x a od té doby to je horší. Nevím jestli vám to startuje lépe ? taky okamžitě ?
A pak sem se pustil do motoru. Je fajn že jsem našel snad všechny čidla, a kolikrád sem si teprve uvědomil "je tohle je čidlo teploty vody" takže aspon vím kde sou.
Indukční cífku tedy za motorem nemám, pod víko motoru vedou dva kablíky, když se sundá víko tak to vede ke dvoum (? cífkám - rozdělovačům ?) a pak každej pro dvě svíčky. To sem taky prostřík.
Výsledek sem otestoval akorád dnes na 3km, kde se motor tak akorád ohřeje když dojíždím. První co mě trochu překvapilo, že při rozjezdech na jedničku se to nedusí. A nějak mě příšlo že stačí daleko méně plynu. No a cukání jsem zkoušel, pořád je to znát když pustím plyn nebo když ho lehce sešlápnu. Ale cuká to lehounce. Takže budto je to tím že bylo dneska v 9 už slušné teplo a motor byl teplejší, a nebo ten prostřik kontaktů pomohl. Vyzkouším ještě o vejkendu, snad pojedu cca 300km.
Ale hlavně to ničemu neuškodilo .)
No a eště musím vyřešit to startování. jako anstartuju dycky, ale pravidelně to sekundu startuje a druhou to chytne. Když sem měl před měsícem fungl novou baterku (zřejmě nabitou víc než jí nabije auto) tak to chytlo okamžitě. Takle asi 5x a od té doby to je horší. Nevím jestli vám to startuje lépe ? taky okamžitě ?
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
Doporucuji jeste procistit, treba starym kartackem na zuby, pruziny u lanka plynu u motoru a prostriknout to nejakym silikonovym olejem - je tam hodne velky bordel, cistil jsem to taky tak az se to blyska a prostriknul jsem je tim silikonovym olejem + trosku viditelny kousikec plynoveho lanka.
Ten olej musi byt uzpusobeny na bod mrazu a teploty alespon do 150°C - 100ml stoji asi 99,- znacku z hlavy nepamatuji, ale na cetre etikete je takovy sroub namoceny do oleje (to ma asi kazda plechovka )
Kdyz je tam hodne bordelu v pruzinach tak ona nepruzi rovnomerne a obcas se muze zasekavat.
Ohledne baterky - jo kdyz jsem mel novou baterii tak mi stacilo 1 sekunda a motor naskocil - ted uz to chytne po druhem otoceni motoru proste za delsi dobu nez puvodni - a tak mi to prijde nejake divne - ja nevim cim to muze byt
Ten olej musi byt uzpusobeny na bod mrazu a teploty alespon do 150°C - 100ml stoji asi 99,- znacku z hlavy nepamatuji, ale na cetre etikete je takovy sroub namoceny do oleje (to ma asi kazda plechovka )
Kdyz je tam hodne bordelu v pruzinach tak ona nepruzi rovnomerne a obcas se muze zasekavat.
Ohledne baterky - jo kdyz jsem mel novou baterii tak mi stacilo 1 sekunda a motor naskocil - ted uz to chytne po druhem otoceni motoru proste za delsi dobu nez puvodni - a tak mi to prijde nejake divne - ja nevim cim to muze byt
Eny45 píše:No, takže včera sem se do toho pustil a prostříkal to pomocí WD-40. nejprve sem prostříkal kontakty pod sedačkou, kuli svítícímu SRS. Zatím pořád svítí...
A pak sem se pustil do motoru. Je fajn že jsem našel snad všechny čidla, a kolikrád sem si teprve uvědomil "je tohle je čidlo teploty vody" takže aspon vím kde sou.
Indukční cífku tedy za motorem nemám, pod víko motoru vedou dva kablíky, když se sundá víko tak to vede ke dvoum (? cífkám - rozdělovačům ?) a pak každej pro dvě svíčky. To sem taky prostřík.
Výsledek sem otestoval akorád dnes na 3km, kde se motor tak akorád ohřeje když dojíždím. První co mě trochu překvapilo, že při rozjezdech na jedničku se to nedusí. A nějak mě příšlo že stačí daleko méně plynu. No a cukání jsem zkoušel, pořád je to znát když pustím plyn nebo když ho lehce sešlápnu. Ale cuká to lehounce. Takže budto je to tím že bylo dneska v 9 už slušné teplo a motor byl teplejší, a nebo ten prostřik kontaktů pomohl. Vyzkouším ještě o vejkendu, snad pojedu cca 300km.
Ale hlavně to ničemu neuškodilo .)
No a eště musím vyřešit to startování. jako anstartuju dycky, ale pravidelně to sekundu startuje a druhou to chytne. Když sem měl před měsícem fungl novou baterku (zřejmě nabitou víc než jí nabije auto) tak to chytlo okamžitě. Takle asi 5x a od té doby to je horší. Nevím jestli vám to startuje lépe ? taky okamžitě ?
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
problém s přidušením motoru na 45ce při vyšších otáčkách jsem měl taky, problém byl v balónku, který slouží k natáhnutí nafty,když náhodou vyjedete nádrž do mrtě...prostě se smršťoval,ale nevracel do původního stavu, po výměně vše ok,ale po čtvrt roce stejný problém,zítra jedu do servisu a zkusíme ho dát úplně pryč
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
To jsou ti šetřílci, co tankují za stovku, že .
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
ne,já jen říkám,k čemu slouží ten nesmysl,netankuju za kilo ani nenechávám vyjezdit nádž do sucha;)
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
Tak prostříknutí kontaktů u mě nemělo nakonec žádný efekt. Auto pocukává jako dřív.
na druhou stranu takle pocuká co pamatuju, což sou cca 3 roky, a už ho mám 4 roky (tyvogo to je doba ! )
A když si ani Fuji nestěžoval že mě to cuká, když s tím jel. Tak je to asi v mezich normálu.
Eště snad zkusit čistit nějaké čidla. například ty v sání. Někde se to řešilo, ale už nevím kde
na druhou stranu takle pocuká co pamatuju, což sou cca 3 roky, a už ho mám 4 roky (tyvogo to je doba ! )
A když si ani Fuji nestěžoval že mě to cuká, když s tím jel. Tak je to asi v mezich normálu.
Eště snad zkusit čistit nějaké čidla. například ty v sání. Někde se to řešilo, ale už nevím kde
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
Čeče, ničeho jsem si nevšimnul...taky jsme jeli v rozmezí otáček do 3000, takže tam moc prostoru pro zkoušky nebylo, snad příště .
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Opet cukani motoru 416Si :(
Díky za radu. Měl sem úplně stejnej problém jako vy. A už sem taky nevěděl co s tím. Včera sem se inspiroval vaší radou o prostříknutí zásuvky (resp. všech zásuvek) a dneska to zatím šlapalo úplně v pohodě, tak uvidíme
Takže ještě jednou dík
Takže ještě jednou dík