Ztrata vykonu
Ztrata vykonu
Zdravim Roveristy
Mam takovy problem,kdyz jedu a chci nekoho predject tak to hrozne trva nez se to rozjede i kdyz podradim,prijde mi to ze se dusi a ze uz to neni Rover jako driv.Ma to zvuk jak 5 litrovy Dodge Ram(chraptavy zvuk) ale vykon jak Felicia.Remen,olej,vybrus hlavy+tesneni vsechno nove akorat mi ted zacal piskat remen od alternatoru(nevim presne jestli remen nebo kladka),tak jestli na to nema nejaky vliv.Dekuji
Rover 416 Si 82kW
Mam takovy problem,kdyz jedu a chci nekoho predject tak to hrozne trva nez se to rozjede i kdyz podradim,prijde mi to ze se dusi a ze uz to neni Rover jako driv.Ma to zvuk jak 5 litrovy Dodge Ram(chraptavy zvuk) ale vykon jak Felicia.Remen,olej,vybrus hlavy+tesneni vsechno nove akorat mi ted zacal piskat remen od alternatoru(nevim presne jestli remen nebo kladka),tak jestli na to nema nejaky vliv.Dekuji
Rover 416 Si 82kW
Taky mam posledni dobou pocit jako by ten motor nebyl co byval..... Motor mam vlastne da se rict stejny, s tim zvukem to same
Ted jsme akorat s kamaradem pristli na jednu vec, jak jde hadicka z palivoveho filtru fo vstrikovaci jednotky (teda aspon u me), je tam kovova spojka a 2 sroubky po stranach na utesneni,ja je mel volne a tekl mi benzin, nikdy jsem si toho nevsiml.Takze se domnivame,ze to skrz tuto netesnost nasavalo spolu s benzinem i vzduch. Zkousel jsem to pak a zda se mi to o neco lepsi, no uvidim. Jinak pri ztrate vykonu bych volil klasicky postup, vzduchovy filtr, palivovy filtr,mozna i ty svicky.... Jeden znamy mi jeste poradil,at zkusim na katalyzatoru povolit nejake sroubky,ze tim ho obejdu a bude to foukat mimo.Pokud se to o dost zlepsi, je ucpany KAT.

Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
mel sem skoro stejny problem ...akorat sem nechal udelat generalku motoru...tzden to bylo v poradku a po tydnu podobny zvuk ale vykon mi prijde v poradku...akorat mam jeste problem ze se mi stane ze pri podrazeni mi auto proste chcipne(svicky jsou vycistene a dle techniku v poradku)zkusim jeste vymenit palivovy filtr a kouknu na ty rady co jsou tu psane
)

Jak jsem psal vyse, u me byl problem prave v tom katalyzatoru. Motor mi zral olej a jeho spalovanim se katalyzator ucpal, hazelo mi to chybu lambda sondy a motor v otackach netahal jak mel. Vytriskal jsem ven tu vypln katalyzatoru, cimz vznikl volny pruchod a vse OK
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
A kolik měl najeto? To mě překvapilo, že bral olej, jak stará Škodovka. A jak to vypadalo v tom katu? Bylo to tam mastný? Když jsem měl vyndanej ten svůj, bylo skz něj vidět, doufám, že mi vydrží...hasaaak píše:Legalni nebudou no .... Pak mi to zacalo zrat olej jeste vice a pri podrazeni za mnou byl kour jak z traktoradlouho jsem nekontroloval olej a on se mi vsechen spalil a motora zadrel
tak ted mam novy, olej nezere a vubec necmoudi
2x Rover 620ti
Mohl mit najeto realne kolem 160tis, urcite byl totiz pretoceny tachometr. Mam to auto rok a ze startu olej nebral,jenze ja nezkuseny jsem tam zacal lit nejaky cesky nekvalitni olej a zrejme se mi zapekly pistni krousky (pozdeji mi kamarad rekl,ze japonske motory jsou na kvalitu oleje haklive). Byla mensi kompres a bralo to olej. Vlozka katalyzatoru byla cerna, vubec neslo videt skrz a kdyz jsem to profoukaval stlacenym vzduchem tak na druhe strane slo ven uplne malinko vzduchu, čili byl hodne ucpany...
Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Aha... No tak teď budeš mít zase na pár set tisíc km klidhasaaak píše:Mohl mit najeto realne kolem 160tis, urcite byl totiz pretoceny tachometr. Mam to auto rok a ze startu olej nebral,jenze ja nezkuseny jsem tam zacal lit nejaky cesky nekvalitni olej a zrejme se mi zapekly pistni krousky (pozdeji mi kamarad rekl,ze japonske motory jsou na kvalitu oleje haklive). Byla mensi kompres a bralo to olej. Vlozka katalyzatoru byla cerna, vubec neslo videt skrz a kdyz jsem to profoukaval stlacenym vzduchem tak na druhe strane slo ven uplne malinko vzduchu, čili byl hodne ucpany...


2x Rover 620ti
Hochu nevim jak to rict,vyresil i nevyresil. Samo od sebe mi to prestalo delat. Restartpval jsem ECU podle tohoto navodu a nejak to prestalo http://forum.honda-club.cz/viewtopic.php?p=530#530Dawe píše:Zdravím hasaaaku, už jsi vyřešil ten problém s těma otáčkama?Já ještě NE pořád se drží na 1500
Tak nevim no, je to zahada,ale jsem rad, ze to ted nedela

Rover 416 SLi 1.6l 16V 82kw rv.94 (motor Honda D16Z2)