Palubní počítač
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
ekim: takhle vod boku ti těžko někdo poradí, chtělo by to sehnat nějaké zapojení toho PP a potom by se dalo o něčem uvažovat. Za sebe si ale myslím, že by to jít mohlo, ale bude to ukazovat nesmyly, protože Opel má určitě jiné konstanty na vstřiky i na rychlost, které se nedají v PP nijak editovat nebo upravovat.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
ekim -- nejsem expert, ale dost pochybuju. Kazde auto ma jinou elektroniku ...
Stran te klimatizace je to pitomost a vzdy zalezi predevsim na jizdnim stylu. Litr navic na spotrebe to muze udelat leda tak u nejake dvanactistovky, ktera tak tak staci utahnout auto a kdyz se k tomu zapne klima, tak je to sakra poznat. Pullitru bych veril treba u benzinovych 1.4 a 1.6 serie K, protoze ty sice vykon taky maji, ale kroutici moment zas tak ohromujici neni -- pak se na to musi vic slapat. Ale ne u dvoulitrovych motoru s vykonem 110-150 koni. Ja vliv klimatizace na spotrebu nepozoruju vubec, a na jizdu minimalni -- treba pri zrychlovani v prudsim dalnicnim stoupani a ve vysoke rychlosti, kdy uz tech par koniku muze chybet.
Stran te klimatizace je to pitomost a vzdy zalezi predevsim na jizdnim stylu. Litr navic na spotrebe to muze udelat leda tak u nejake dvanactistovky, ktera tak tak staci utahnout auto a kdyz se k tomu zapne klima, tak je to sakra poznat. Pullitru bych veril treba u benzinovych 1.4 a 1.6 serie K, protoze ty sice vykon taky maji, ale kroutici moment zas tak ohromujici neni -- pak se na to musi vic slapat. Ale ne u dvoulitrovych motoru s vykonem 110-150 koni. Ja vliv klimatizace na spotrebu nepozoruju vubec, a na jizdu minimalni -- treba pri zrychlovani v prudsim dalnicnim stoupani a ve vysoke rychlosti, kdy uz tech par koniku muze chybet.
Re: Palubní počítač
Kdybys měl PP, pozoroval bys i vliv na spotřebu 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Ale jen zanedbatelny
Mozna tak na volnobeh, ale nic moc pri jizde.

Re: Palubní počítač
No zrovna včera jsem byl na dálnici, a že tam sem tak jednou za rok 
Vždycky mě překvapí, jak je to auto živé, když to má pořád 3600 otáček - 120km/h. kdykoli nato člověk šlápne, tak to prostě jede. 140 je tam skoro okamžitě
Nějaké kopce nejseou skoro poznat, protože v těhle otáčkách má cca 95% kroutáku (140Nm) No a klimatizace není poznat vůbec. (bohužel vliv na spotřebu na dálnici vám nepovím, poněvač mě zlobí display)
Každopádně mimo dálnice při 80 - 90km/h kdy točí ty 2500 otáček, je tam opravdu zhruba 0,3 až 0,5 litru na sto. Ale upřímně, to je dost dobrá cena zato, abych se nepotil jak prase v chlívu.
A ještě jedna poznámka, konec dálnice je smutné utrpení, jsem zvyklej jezdit skoro všude na pětku, akdyž mám najedou místo 3600 jen 2200 otáček, jede to jak na šlapací pohon. Defakto na té dálnici je to výkonově slušnej nafták (šlápnu a jede) zatímco mimo dálnici je to zase nízkooběmovej benzín (podřadit a vytočit)

Vždycky mě překvapí, jak je to auto živé, když to má pořád 3600 otáček - 120km/h. kdykoli nato člověk šlápne, tak to prostě jede. 140 je tam skoro okamžitě

Každopádně mimo dálnice při 80 - 90km/h kdy točí ty 2500 otáček, je tam opravdu zhruba 0,3 až 0,5 litru na sto. Ale upřímně, to je dost dobrá cena zato, abych se nepotil jak prase v chlívu.
A ještě jedna poznámka, konec dálnice je smutné utrpení, jsem zvyklej jezdit skoro všude na pětku, akdyž mám najedou místo 3600 jen 2200 otáček, jede to jak na šlapací pohon. Defakto na té dálnici je to výkonově slušnej nafták (šlápnu a jede) zatímco mimo dálnici je to zase nízkooběmovej benzín (podřadit a vytočit)

Re: Palubní počítač
No a celkem velkej rozdíl je při jízdě po městě, padesátka se dá udržet bez klimy kolem 6 litrů na III i IV, s klimou 6,8
, při vyšších rychlostech už je rozdíl menší, takže v průměru to bude kolem toho půllitru. Ale sohlasím s Enym, že se to vyplatí, za 14 korun na sto 


-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
To si Ondro jen myslíš protože nemáš PP!AnderN píše:Ale jen zanedbatelnyMozna tak na volnobeh, ale nic moc pri jizde.
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte srp 25, 2009 14:31
- Bydliště: Protivnaov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Zdravím, potřeboval bych radu: chci koupit PP a nejlépe již celý komplet, mám Rouver 416Si rv.1997
Máte někdo nějaké zkušeností, nevím který tip vzít... co je lepší, praktičtější.
Díkec Dawe
Máte někdo nějaké zkušeností, nevím který tip vzít... co je lepší, praktičtější.
Díkec Dawe
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Tak na Rovera tady urcite dostanes tip jeden jediny
Kluci to tady vykoumali sami, projdi si tohle vlakno a budes vedet, na koho se obratit. Ze by to vyrabel nekdo jiny, primo pro Rover, to si nemyslim.

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Tož vypadá to dobře ... akorát to mohli demonstrovat i při jízdě, jestli to jako zobrazuje i spotřebu apod. Máš link na vlákno, kde to na polském fóru probírají?
- walkerik11
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
- Bydliště: Prešov
Re: Palubní počítač
Dá sa použiť u diesloveho motoru, napríklad v 620 SDi ?
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

- walkerik11
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
- Bydliště: Prešov
Re: Palubní počítač
Máte niekto skúsenosť s palubným počítačom ScanGaugeII?
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní počítač
Z funkčního hlediska nevypadá zle ... ale je to taková nevzhledná krabice, já osobně bych to v interiéru nechtěl ... leda by se to dalo někam hezky zakomponovat.
- walkerik11
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
- Bydliště: Prešov
Re: Palubní počítač
Samozrejme to zakomponujem niekde do interieru...rád bastlím
Chcem to kúpiť, tak ma zaujíma, či to niekto neskúšal z funkčného hľadiska.

BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
