Crash ROVER alebo zahada?

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od Tommi_82 » pon lis 23, 2009 17:45

Sem se nevkládá, musíš to dát na jinej server a sem dát jen odkaz(adresu).
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od mixal » čtv lis 26, 2009 21:03

auto znova nestartuje.myslim ze ten kabel co ide od inducky do riadiacej jednotky je niekde vo zväzku zlomeny a prekablovat to nebude sranda. :(

rower
Příspěvky: 152
Registrován: ned úno 10, 2008 21:08
Bydliště: Prostějov

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od rower » pát lis 27, 2009 0:15

Hmm, to je divné - bylo auto bourané? přemýšlím totiž jak je možné, že to dělá jen tak.... možná jen špatný konektor nebo špatná styčná plocha mezi konektorem a paticí nebo spečené kabely (zkratem, ale to většinou odnese jen pojistka) je někde přerušený kábl (ale z jakého důvodu? bouračka, kuna, úmysl??) dle mého bude špatný kontakt mezi konektorem a paticí na ecu. rozdělané jsem to osobně neměl a ani to rozdělávat raději nechci, ale tipl bych si že to bude tam. Pokud tam tečou malé proudy, je to hned... zkus se na to ještě jednou podívat. případně vyfotit makro fotku a hodit sem link. A zkus se taky podívat na pojistky, jestli jsou OK..
Rover 416 // časem snad opět 75 :)

rower
Příspěvky: 152
Registrován: ned úno 10, 2008 21:08
Bydliště: Prostějov

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od rower » pát lis 27, 2009 0:17

PS: nejsem automechanik ani autoelektrikář, ani normální elektrikář či podobně, ale pár aut jsem měl tu čest rozebrat do šroubku a tak jen logicky dedukuji :lol: :wink: hlavně aby se to opravilo a nedělalo to dále problémy. abys někde nezůstal viset...
Rover 416 // časem snad opět 75 :)

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od mixal » ned lis 29, 2009 8:20

Myslim ze auto nebolo burane.aspon mi tak povedali pri takej mensej obhliadke v roveri v DS...Auto je dovezene z talianska takze o minulosti moc neviem.este som chcel ohmicky premerat tie kable z inducky do ecu a uvidime ci je to v tom.Nedavno som si spomenul ze ked som auto kupil tak krizom cez ecu bola nalepena izolacna paska ktora isla tiez cez ten konektor.a ja som ju na konci leta ked som cistil motorovu cast dal dole.Ta paska tam pravdepodobne bola na to aby bol ten konektor dotlaceny. :?

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od mixal » úte pro 01, 2009 17:06

mam otazocku.Nabil som baterku dal do auta a skusil nastartovat lenze starter sa ledva tocil.Odmeral som napätie a mala 12.6 V.Potom som skusal merat a startovat zaroven a napätie stiahlo na 5V.Znamena to ze baterka je v prdeli?Kolko by mala mat nova?V rave som sa docital ze na zopnutie startovacieho rele ma byt 14+-0.5 V.Mozno preto to nechce naskocit.Co vy na to?

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od Tommi_82 » úte pro 01, 2009 17:22

Nikdy jsem to neměřil ale k nějakému úbytku napětí na baterii musí dojít i přesto že to je relativně tvrdý zdroj, přecejenom ty startovací proudy jsou obrovský. Je možný že baterie není v kondici a nedokáže dodat dostatečný proud.
K tomu 14+-0.5V, tolik žádná autobaterie podle mě nemá. Takový napětí je na baterii jen když se točí motor a alternátor ji dobíjí. Klidně to můžeš zkusit změřit ale až bude běžet motor.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od mixal » úte pro 01, 2009 17:28

Aha.tak mozno som si to nejak zle prelozil.Ide mi o to ze do inducky nejde napätie a preto nehadze iskru.Jeden kabel do inducky ide z ecu a druhy z MEMS rele modulu.A tam by mali byt 4 relatka.A jedno z nich ma zopinat 14V teda ak som to dobre pochopil.Videl tie relatky uz niekto?mali ste to rozobrate?ten modul sa nachadza za ECU a je v nom 8 vyvodovy konektor.

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od mixal » úte pro 01, 2009 17:30

Tommi_82 píše:Nikdy jsem to neměřil ale k nějakému úbytku napětí na baterii musí dojít i přesto že to je relativně tvrdý zdroj, přecejenom ty startovací proudy jsou obrovský. Je možný že baterie není v kondici a nedokáže dodat dostatečný proud.
K tomu 14+-0.5V, tolik žádná autobaterie podle mě nemá. Takový napětí je na baterii jen když se točí motor a alternátor ji dobíjí. Klidně to můžeš zkusit změřit ale až bude běžet motor.

Bohuzial motor nechce ist :lol:

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od Tommi_82 » úte pro 01, 2009 19:13

Nedělal bych z toho takovou vědu, když je tu veliká pravděpodobnost že máš jen starou baterku (nebo je nová)???
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

rower
Příspěvky: 152
Registrován: ned úno 10, 2008 21:08
Bydliště: Prostějov

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od rower » úte pro 01, 2009 20:07

Pujč si od někoho pořádně nabitou baterii nebo hoď tu svoji na nabíječku (baterku doporučuji nevydělávat z vozu! případně pouze vyměnit starou za novou, ale vždy tak, aby bylo auto neustále pod proudem... již to tady bylo hodněkrát zmiňováno), případně řekni známému a zkus nastartovat přes startovací kabely ;) jestli je to baterkou, tak to pak hned poznáš...
Rover 416 // časem snad opět 75 :)

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od Tommi_82 » úte pro 01, 2009 20:56

No osobně si nemyslím že je lepší nabíjet baterii ve voze, ale je to vcelku jedno. Já nabíjím baterku vždy přes noc doma, protože bydlím v paneláku. Nevadí to ničemu.

Jenom ještě malou připomínku, pokud je baterie špatná nemusí jít nastartovat ani přes startovací kabely(bavíme se o teplotách pod +20°C). Platí to teda většinou u vznětových motorů ale u zážehových to může platit taky. Proud jdoucí do startéru je snížen o proud jdoucí do vybité baterie a opravdu se nemusí podařit nastartovat ani po několika minutách snažení.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od Hombre » stř pro 02, 2009 8:07

Ano ano, v manuálu k autu se dokonce doslova píše, že při nabíjení baterie je třeba ji vždy odpojit od elektroinstalace vozidla.
A k té baterce: jestli má 12,6 V, je nabitá a víc mít nebude, jedině těsně po nabití má kolem 13V, ale pak by měla klesnout na těch 12,6V, jmenovité napětí jednoho zdravého nabitého článku je 2,1V, takže baterka, která je špatná by (teoreticky) takové napětí dlouho neudržela. Jedině že by to byl nějakej čínskej zmetek s velmi malou kapacitou. Spíš mě napadlo, jestli není závada ve startéru - nejspíš nějaký zkrat ve vinutí, v tom případě by napětí baterky mohlo na těch 5V klesnout. To vyzkoušíš jednoduše - půjčíš si dobrou baterku a zkusíš ji tam namontovat a nastartovat. Jo a napětí při startování klesá na hodnotu okolo 9-10V, ne pod 8, to už opravdu nefunguje cívka.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od mixal » stř pro 02, 2009 15:57

Takze skusil som to aj s baterkou co ma otec vo filcke ale nic.auto proste nenastartuje.Len toci a toci a prd z toho.Sviecky boli mokre od benzinu to znamena ze nema iskru.ako som uz niekolko krat pisal.Nejde prud do indukcnej cievky.Este ked som to nevedel kupil som novu inducku a bolo to stale o tom istom.Teraz mi lezi doma v krabici.Som z toho zufali.

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Crash ROVER alebo zahada?

Příspěvek od Keksin » stř pro 02, 2009 17:00

Jednou se mně stalo, že felda chcípla za jízdy a byl uvolněnej kábl od cívky, nebo rozdělovače. Už si nepamatuju přesně. Mohla za to kuna, nebo myši.

Odpovědět