ČIDLO TEPLOTY

Uživatelský avatar
assa
Příspěvky: 83
Registrován: stř zář 19, 2007 20:27
Bydliště: MO,CV

Příspěvek od assa » stř pro 26, 2007 20:23

Změřit ohmicky,za studena a za tepla-čím vyšší teplota tím nižší odpor.

Uživatelský avatar
jufko
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 09, 2008 16:56
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od jufko » stř led 30, 2008 21:42

ahoj, mám takýto problém. vlastním rover 400, 2,0 tdi, r.v. 98. Nejdem zohriať motor na teplotu 90 st. ani po 60 km jazdy. V termostate to nie je ten som vymenil a nič. Na 90 st. ho zohrejem iba pri trochu športovejšej jazde. Trochu to cítíť aj v slabšom kúrení. prosím o radu. dík. :(

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od Dawe » stř bře 12, 2008 19:18

Chtěl bych se zeptat, čidlo teploty pro palubní desku (to spodní), má být se dvěma nebo s jednou zástrčkou?Já tam mám čidlo se dvěma zastrčkama. :cry:

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od Hombre » čtv bře 13, 2008 6:10

Dawe píše:Chtěl bych se zeptat, čidlo teploty pro palubní desku (to spodní), má být se dvěma nebo s jednou zástrčkou?Já tam mám čidlo se dvěma zastrčkama. :cry:
Tak to by mělo být čidlo pro jednotku. Jestli to druhé čidlo má jeden vodič, tak to je ono, můžou být mezi sebou přehozené, možná tam je stejný závit.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re:

Příspěvek od Hombre » čtv bře 13, 2008 6:18

jufko píše:ahoj, mám takýto problém. vlastním rover 400, 2,0 tdi, r.v. 98. Nejdem zohriať motor na teplotu 90 st. ani po 60 km jazdy. V termostate to nie je ten som vymenil a nič. Na 90 st. ho zohrejem iba pri trochu športovejšej jazde. Trochu to cítíť aj v slabšom kúrení. prosím o radu. dík. :(
Nemám sice diesel, ale vím, že třeba auta s motory TDi VW (oktávka, passat a spol) mají ten problém, že se motor zahřeje a začne topit v zimě až po asi 10 km jízdy. Sám jsem byl pak svědkem, jak Octavia, jedoucí při venkovní teplotě -12 s Ecce Homo dolů ma pětku brzdila motorem a ve Šternberku byl motor tak vychladlej, že to přestalo topit. Motory TDi mají velkou účinnost a zbytkového tepla je tak málo, že už na topení nezbývá. Tak jestli to nebude podobné i u Rovera.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od AnderN » čtv bře 13, 2008 10:07

Vznetove motory maji opravdu vyssi ucinost nez zazehove, a tak se pomaleji zahrivaji. U moji 620 SDi to taky trva kolem 10 km, kdyz mrzne. Nicmene na provozni teplotu se zahreje po 60 km jizdy zcela jiste. Nekde bude problem, chce to servis.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Dawe
Příspěvky: 77
Registrován: pon zář 17, 2007 9:29

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od Dawe » úte bře 25, 2008 21:43

Tak jsem dneska zjistil, že když otočím volantem nadoraz doleva, tak otáčky mi klesnou na 1000ot/min, jakmile to dám do normální polohy, otáčky se ustálí na 1500ot/min.

ALEX
Příspěvky: 157
Registrován: úte úno 17, 2009 16:35

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od ALEX » sob led 28, 2012 17:32

Zdravim mam otazku ohledne čidla pro teploty chladici kapaliny pro řj,jak to čidlo promeřit a zjistit jestli je v pořadku dekuji

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od lenham3 » sob led 28, 2012 18:59

Vem si multimetr a promer ;)

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od sector » ned led 29, 2012 11:32

nejlepsi si cidlo overit nekde na diagnostice, zaroven se muzou zjistit i jine zavady.

poskakovani motoru nebo klesani otacek muze znamenat jeste toto:
spatny rozdelovac nebo palec rozdelovace (nebo zoxidovane)
spatne zapalovaci kabely (nebo zoxidovane)
zaneseny palivovy filtr
zanesena klapka
spatne svicky

doporucuji proverit vsechny zastrcky na cidla a promazat je, byvaji skutecne extra zoxidovane a to vcetne zapalovacich kabelu, rozdelovace, kabelu ktery je napojeny na civku (vzadu za mororem dole)

pouzijte WD 40, nebo jeste velmi jemny smirgl papir, je to prace na cca 30 minut max. a temer zadarmo. Pokud ani to nepomuze, pak jedte na diagnostiku.

Vsechno tooo jsem jiz absolvoval v minulosti a vse jsem vyresil.

ALEX
Příspěvky: 157
Registrován: úte úno 17, 2009 16:35

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od ALEX » pát úno 03, 2012 20:19

mam otazku pro odbornik,jake jsou hodnoty toho čidla a při jake teplotě se to meři

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od Hombre » sob úno 04, 2012 7:47

-10°C = 8,1-9,9 kΩ
0°C = 5,4-6,6 kΩ
20°C = 2,2-2,8 kΩ
50°C = 760-920 Ω
80°C = 290-350 Ω
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

sedlik18
Příspěvky: 5
Registrován: pon bře 19, 2012 18:00

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od sedlik18 » pon bře 19, 2012 18:23

Potřebuju pomoc, byl jsem na emisích a neprošel sem díky 4x vyšším hodnotám CO než co bylo dovoleno, připojili mi diagnostiku která jim napsala chybu čidla teploty chladící kapaliny a čidla teploty vzduchu, kde ty dvě čidla najdu pod kapotou? Čidlo teploty kapaliny bych i našel a dokonce sem našel i na internetu za dobrou cenu nový ale čidlo toho vzduchu sem se nedopátral ani pod kapotou ani na internetu... Nemá kdyžtak někdo doma funkční? Chyby mi i smazal z jednotky ale nepomohlo to, že prý si motor myslí že je studený tak přidává víc benzínu jako bych jezdil se zapnutým sytičem.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: ČIDLO TEPLOTY

Příspěvek od J0hny » úte bře 20, 2012 20:01

čidlo teploty nasávanýho vzduchu je na pravý straně (z pohledu zepředu do motoru) sání do 4 válce, je zelený, nějaký bych tu asi našel, ale myslím že to na ty emise takovej vliv mít nebude, hlavně to čidlo tep. chlaď. kapaliny...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět