Koupě
Re: Koupě
Tommi: a zaplať pánbůh kdo by nám teď všem tak pěkně radil
Re: Koupě
Tommi,tvoje cesta ke dvoustovce je skoro nachlup stejná s tou mé sestry,respektive i mé ke čtyřstovce.Na dvoustovečku jsme narazili úplně čirou náhodou,byl to bazar u cesty,ale dá se říci že až v poli(dnes už tam dávno není),koukli jsme tam aTommi_82 píše:Motor není HONDA , je to čistokrevnej anigličan a s Hondou neměl nikdy nic společnýho (navíc Honda a diesel???) a bazarník je D.E.B.I.L. co asi neumí přečíst ani z techničáku typ motoru.
Z toho cos vyjmenoval bych si vybral.... Rover420 SDi, tyhle auta maj duši, i když je to jen "honda style".
Já to měl stejný, jdu si tak po bazaru a najednou Rover 200, nikdy jsem to neviděl, vůbec jsem to neznal, ale hodně mě to přitahovalo. Koupil jsem ho, byl v špatným stavu, ale stejně kdybych dneska potřeboval koupit menší auto, koupím si Rover200 (spíš teda Rover25 - to je to samý co 200 jen mladší). Čtyřstovka je něco podobnýho, jestli ho kámoš chce, tak mu to nerozmlouvej, já mu rozumím!
mezi vším možným jsem ho uviděl.Sice už pod vrstvou prachu,ale nemohl jsem si ho nevšimnout.Říkám,ségra,dívej,ten je
krásný,kdybych měl prachy,tak ho koupím.Vté době byl celkem ještě za hodně a já na něj neměl,sestře se zalíbil taky,ale se
slovy že je to moc jsme odjížděli a já měl v hlavě velkého brouka.Nicméně,za nějaký čas jela sestra tou trasou znova a když
dorazila domů tak hlásí:Rover už tam není ale je v jiném bazaru okus dál a je za míň.Začaly dilemata,ale když bazarník
řekl,že může dat své CLIO jako protihodnotu,bylo skoro rozhodnuto.Rovřík byl sice žduchlý na pravý předek,ale ještě v Rajchu dobře opraven,protože ani dnes po těch letech není nikde známky po tomto,odstín barvy absolutně shodný,žádný rozdíl,jen jsem to poznal podle chybějícího plast.podběhu,který byl nahrazen nějakým filcem,nebo co to bylo,takže nějaká slevička a autíčko fičelo domů.No,o těchto autech jsme tenkrát nevěděli vůbec nic a přesto jsme do něj šli,protože TO BYLA LÁSKA na první pohled.Zanedlouho i když mě to dalo hodně práce nažgrblit na něj,jsem si jel pro Rovříka taky,ale já chtěl naftu a trochu větší,takže čtyřstovečka byla akorát,peripetie jak jsem se dostal k té své jsou nadalší psaní,takže to ukončím,takže pokud se do autka zamiloval a počítá i s nějakou investicí navíc,směle do toho,ale zbytečně nenaletět,může to pak taky trochu bolet,konkrétně tento bazarník o Roverech ví prd.
Hodně štěstí!
R 400 SDI 99
Re: Koupě
Kup 400ku!
Budou s tim starosti jako s kazdym 10 let starym autem...ale kdyz ji milujes....Ty starosti se o dost lip snasej, nez kdyz si koupis auto porizeny jen z racionalnich pohnutek. Taky je dulezity, jak moc jezdis..jestli pracovne denne stovky km nebo jen "normalne"..do prace, zpatky a sem tam nekam...
Ja mam 400ku od ledna..a kazdej den se tesim, az si do ni zas sednu...Rover ma neco, co drtiva vetsina ostatnich znacek ne...charisma..aspon pro me..Jinak zdravim vsechny 400kare!!
P.S. Ceka me tesneni pod hlavou.))
dgmn
Budou s tim starosti jako s kazdym 10 let starym autem...ale kdyz ji milujes....Ty starosti se o dost lip snasej, nez kdyz si koupis auto porizeny jen z racionalnich pohnutek. Taky je dulezity, jak moc jezdis..jestli pracovne denne stovky km nebo jen "normalne"..do prace, zpatky a sem tam nekam...
Ja mam 400ku od ledna..a kazdej den se tesim, az si do ni zas sednu...Rover ma neco, co drtiva vetsina ostatnich znacek ne...charisma..aspon pro me..Jinak zdravim vsechny 400kare!!
P.S. Ceka me tesneni pod hlavou.))
dgmn
Dogman - ROVER 400 Mark II 5door / 1.4 16V / 1998
Re: Koupě
Jojo, kdyz ho milujes, neni co resit... Presne tak. Jo Rover neni zadny zazrak mezi auty, ale to charizma vsechno dohani... Napr. Rover si zaslouzi byt vzdy nablejskany ... coz se ne vzdy dari , ale kdyz vidis vylesteneho Roverka, tak to je nadhera... Aj ja, kdyz Labutku vyblejskam, tak jsem najednou do ni zas o stupen zamilovanejsi
Re: Koupě
přesně tak ! já když to vyleštim jak venku i vevnitř.. tak bych nejradši se rozjel do košic a zpátkytrunda.raspi píše:Jojo, kdyz ho milujes, neni co resit... Presne tak. Jo Rover neni zadny zazrak mezi auty, ale to charizma vsechno dohani... Napr. Rover si zaslouzi byt vzdy nablejskany ... coz se ne vzdy dari , ale kdyz vidis vylesteneho Roverka, tak to je nadhera... Aj ja, kdyz Labutku vyblejskam, tak jsem najednou do ni zas o stupen zamilovanejsi
a když vystupuju z auta tak se minimálndně ještě jednou ohlédnu
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě
Možná jdu s křížkem po funuse, ale zmínil bych tady pár věcí, které mi v tomto vlákně chybí:
1. Hlavní podstatný rozdíl mezi 63 kW verzí a 77 kW variantou je v absenci mezichladiče stlačeného vzduchu u té slabší. Obě jinak turbodmychadlo mají a v poměrně lehké R400 pojede dobře i ten slabší, ale osobně bych sáhnul raději po silnější verzi (když už diesel -- viz. dále).
2. Motor je opravdu čistokrevný angličan. Patři ke generaci přimovstřikových agregátů (žádná předkomůrka, ale ani common-rail), které nemají prakticky žádné typické neduhy. Tu a tam samozřejmě něco odejde, ale obecně jsou to velice spolehlivé jednotky. Jak už bylo řečeno, je potřeba akorát včas měnit provozní náplně a rozvody. Technická spřízněnost s Hondou Civic je tady znát především na podvozku a karoserii/interiéru. Benzinové motory K-Series (1.4 a 1.6) jsou taky konstrukce Rover.
3. Kamarád by si měl rozmyslet, kam nejčastěji jezdí. Pokud jeho typická trasa nemá aspoň 50 km, volil bych variantu 416Si (1.6 benzin, 82 kW) ... bude s tím víc srandy. Dieselu třeba v zimě trvá i 15 km, než se vůbec zahřeje. Měl jsem ten motor v 620SDi, tak vím, o čem mluvím. Daň za vyšší účinnost a malou spotřebu vznětového motoru.
4. Dva ovladače (samozřejmě funkční) jsou u těchto aut základ Bez toho bych opravdu R200/400 nekoupil. Narozdíl od R600 není imobilizér v klíči, ale právě v DO, takže když přestane fungovat, máš utrum.
R400 je celkově dobré auto, akorát je dnes už složitější najít zachovalý kus. Podobně je to i s ostatními Rovery z té doby -- R200, R600, nebo R800. Hodně jich je vylítaných až na kost, navíc nízké pořizovací ceny z nich dělají atraktivní zboží např. pro "nepřizpůsobivé", takže to zacházení si dovede každý představit. Ale takové se prodávají i za méně než polovinu této ceny
1. Hlavní podstatný rozdíl mezi 63 kW verzí a 77 kW variantou je v absenci mezichladiče stlačeného vzduchu u té slabší. Obě jinak turbodmychadlo mají a v poměrně lehké R400 pojede dobře i ten slabší, ale osobně bych sáhnul raději po silnější verzi (když už diesel -- viz. dále).
2. Motor je opravdu čistokrevný angličan. Patři ke generaci přimovstřikových agregátů (žádná předkomůrka, ale ani common-rail), které nemají prakticky žádné typické neduhy. Tu a tam samozřejmě něco odejde, ale obecně jsou to velice spolehlivé jednotky. Jak už bylo řečeno, je potřeba akorát včas měnit provozní náplně a rozvody. Technická spřízněnost s Hondou Civic je tady znát především na podvozku a karoserii/interiéru. Benzinové motory K-Series (1.4 a 1.6) jsou taky konstrukce Rover.
3. Kamarád by si měl rozmyslet, kam nejčastěji jezdí. Pokud jeho typická trasa nemá aspoň 50 km, volil bych variantu 416Si (1.6 benzin, 82 kW) ... bude s tím víc srandy. Dieselu třeba v zimě trvá i 15 km, než se vůbec zahřeje. Měl jsem ten motor v 620SDi, tak vím, o čem mluvím. Daň za vyšší účinnost a malou spotřebu vznětového motoru.
4. Dva ovladače (samozřejmě funkční) jsou u těchto aut základ Bez toho bych opravdu R200/400 nekoupil. Narozdíl od R600 není imobilizér v klíči, ale právě v DO, takže když přestane fungovat, máš utrum.
R400 je celkově dobré auto, akorát je dnes už složitější najít zachovalý kus. Podobně je to i s ostatními Rovery z té doby -- R200, R600, nebo R800. Hodně jich je vylítaných až na kost, navíc nízké pořizovací ceny z nich dělají atraktivní zboží např. pro "nepřizpůsobivé", takže to zacházení si dovede každý představit. Ale takové se prodávají i za méně než polovinu této ceny
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Koupě
@Andern-naprostý souhlas. Kdyby tento zájemce o Rovera navštívil náš první letošní sraz tak by získal všechny potřebné informace a mohl by si prohlédnout více aut.Na fóru samozřejmě všechno vyčte ale osobní setkání s roveristy ho úplně přesvědčí o tom,že koupit Rover je ta správná volba.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Koupě
A co třeba tahle 45ka ? A je levnější než slabá 4stovka.
http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... 45/7915977
http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... 45/7915977
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Koupě
To je pekny kousek, Zakare... skoda ze to neni sedan...
Re: Koupě
Nebo kombi
ROVER 416 Tourer combi 1,6i 16v r.v.98
http://radek4044.rajce.idnes.cz/Muj_Rov ... _r.v.1998/
http://radek4044.rajce.idnes.cz/Muj_Rov ... _r.v.1998/
Re: Koupě
Já nevím jestli to zaokrouhlujou jen do inzerátu... ale kdybych přišel k autu
a mělo to přesně 130 000km tak je to jasný jak facka ale za ty peníze
je to velmi slušné i když by k tomu člověk připočet 10-15 tisíc na doladění.
a mělo to přesně 130 000km tak je to jasný jak facka ale za ty peníze
je to velmi slušné i když by k tomu člověk připočet 10-15 tisíc na doladění.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě
Km se zaokrouhlují, málokdo by se vypisoval s tím, že auto má třeba 128974.3 km, když po každé zkušební jízdě s potenciálním zákazníkem je to stejně jinak. Navíc to počítadlo km je taky zatížené chybou měření, obvykle v řádu promile.
Re: Koupě
Ja som sa do tej svojej tiez zamiloval na prvy pohlad.Pred dvoma rokmi ked som chcel kupit svoje prve auticko hladal som nieco neobvikle alebo kvalitne.Narazil som na hondu civic kde sa mi velmi pacil interier tak som ju siel pozriet do jedneho bazaru ale bola v zlom stave tak som ju nezobral.Vecer som zasiel na net a vtom som zazrel fotku toho krasneho interieru ,ale nebola to honda bol to moj krasny rover.Hned na druhy den som ho mal doma a bol stastnym majitelom 400.Aj napriek vsetkym problemom ktore som s nou mal to auto milujem a nevymenil by som ho za nic ine.Jedine za 75dogman píše:Kup 400ku!
Budou s tim starosti jako s kazdym 10 let starym autem...ale kdyz ji milujes....Ty starosti se o dost lip snasej, nez kdyz si koupis auto porizeny jen z racionalnich pohnutek. Taky je dulezity, jak moc jezdis..jestli pracovne denne stovky km nebo jen "normalne"..do prace, zpatky a sem tam nekam...
Ja mam 400ku od ledna..a kazdej den se tesim, az si do ni zas sednu...Rover ma neco, co drtiva vetsina ostatnich znacek ne...charisma..aspon pro me..Jinak zdravim vsechny 400kare!!
P.S. Ceka me tesneni pod hlavou.))
dgmn