Rover 400 Diesel

lerak
Příspěvky: 95
Registrován: ned říj 11, 2009 8:33

Vnitřní klika LZ dveří na R 75.

Příspěvek od lerak » ned zář 12, 2010 22:48

Přátelé,komu z Vás v garáži zahálí vnitřní díl kliky levých zadních dveří na R 75 ? Slíbil mi ho Patriknoha,ale nemá.Díky předem LERAK.
R 75 CDT

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Vnitřní klika LZ dveří na R 75.

Příspěvek od lenham3 » stř zář 15, 2010 20:07

info v sz

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Rover 400 Diesel

Příspěvek od walkerik11 » ned zář 19, 2010 11:34

Zdravim. Po zražke s jeleňom som sa rozhodol že si opäť kúpim Rovrika, keďže by mi doň trbalo vraziť vlké evry, ale už nafťák. Teraz ale ostavá otázka, ktorý....rovrácke diesle vôbec nepoznám. budem rád, ak mi poradíte ohľadom spoľahlivosti týchto motorov a ktorý typ motoru, lebo čo som pozeral tak sú rôzne označenia. Mám záujem o turbo diesel. Dik
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od René » ned zář 19, 2010 12:12

Z vlastní zkušenosti mohu jen doporučit R400 diesel 77kw,jkdyž seženeš vůz z posledních let výroby s nějakým jasným původem,tak se nemáš čeho bát,slouží dobře a když se o něj náležitě budeš starat nenechá tě ve štychu,R 45 je jeho nástupce od roku výroby 2000 a je víceméně shodný,jen má 74kw kvůli emisím,jinou masku a další drobnosti.Pak už jen R75,záleží jak až velký luxus si chceš dopřávat :)
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od walkerik11 » ned zář 19, 2010 15:57

Takže ten nižší kW je len kvôli emisiám...uz rozumiem :P Este by ma zaujímali viac technické veci, ako vstrekovanie a príprava paliva a kolko ma budú stáť sesrvisné alebo pokazené časti agregátu a načo si mám dávať pozor pri kúpe tohto dieselu
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od AnderN » ned zář 19, 2010 18:35

Ještě se hodí připomenout, že nižší výkon je vynahrazen vyšším kroutícím momentem 240 Nm (vs. 210 Nm u starší verze), takže celkově bude jízda s novějším typem o něco příjemnější, motor bude působit o něco pružnějším dojmem. Ale to už jsem tady taky psal několikrát, stačí hledat.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od René » ned zář 19, 2010 18:56

U R 400 se jedná o přímé vstřikování (né comon-rail),je to obdoba původního TDI od VW, řízené elektronickým vstřik. čerpadlem EDC.Nasávaný vzduch prochází chladičem vzduchu.Ceny dílů jsou obdobné jak u jiných aut této kategorie.Motor je držák,pokud je o něj postaráno.(Rozvody!,olej,filtry). Jinak samozřejmě, tak jak u každého jiného auta se pokazit může cokoli. Na co si dát pozor? Motor po nažhavení musí chytnout okamžitě,jeho chod pravidelný bez nějakého škubání a podobných jevů,kontrola těsnosti atd. Jinak co se týká servisu Rover,tak jistě víš,že je to bída, jelikož už jsi Rovera vlastnil, hodně zdaru při výběru. drive:

Než jsem to tu sesmolil,tak AnderN připoměl správně ten krouťák mir:
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od walkerik11 » ned zář 19, 2010 19:35

Veľmi Vám ďakujem chalani veľmi ste mi pomohli :idea: :) A s označniami je to ako? ...videl som Sdi, Di, atd. ...dokonca v inzeratoch pisu aj Tdi
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od René » ned zář 19, 2010 20:02

SDI (77kw), DI (63kw)
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od AnderN » ned zář 19, 2010 20:24

Špatně, turbo mají obě výkonové verze ... akorát ve zkratce ta slabší (63 kW, označaní SD) nemá mezichladič stlačeného vzduchu (intercooler), silnější 77 kW varianta je označená SDi a mezichladič má. Taky to tu je někde popsané - prohledej a přečti si to.

Od roku 2000 už zůstala jen silnější verze upravená na 74 kW a větší krouťák, jak jsme se bavili před chvílí.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od René » ned zář 19, 2010 20:28

Jo,jo máš pravdu,jsem to v tom spisování napsal blbě,samozřejmě jsem myslel ten chladič vzduchu,ne turbo :lol:
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od AnderN » ned zář 19, 2010 20:31

Myslel jsem si to ;) ale v obou mých předchozích příspěvcích je nejdůležitější poznámka, že už to tady všechno je a není nic jednoduššího než to vyhledat.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od René » ned zář 19, 2010 20:34

mir:
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
walkerik11
Příspěvky: 219
Registrován: úte bře 16, 2010 11:37
Bydliště: Prešov

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od walkerik11 » ned zář 19, 2010 20:41

Už som o niečo múdrejší... :-D A ďalšia otázka, má Rover Sdi vzadu kotúčové brzdy, alebo to závisí od výbavy? Lebo pri mojej 414 Si som sa stretol s tým, že 414-ka Si jedného pána mala vzadu bubnové brzdy a bola bez ABS.
BEFORE: Rover 414Si, Nightfire Red, 1996 http://img594.imageshack.us/img594/5498/dsc00076y.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
NOW: Rover 620 SDi, Pearl British Racing Green, 1998 http://img838.imageshack.us/img838/6373/600ka.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 400 Diesel

Příspěvek od AnderN » pon zář 20, 2010 6:45

Tady už nepomůžu, zkušenosti s motorem mám z Roveru 620 SDi a ten měl vzadu kotouče, ale jak je to u R400, to netuším.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět