Za studena na tři válce

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Za studena na tři válce

Příspěvek od J0hny » sob led 01, 2011 12:39

AnderN píše:Jen technická -- ty kombinačky by taky neměly být obyč. staré ocelové bez izolace, jinak tě to pokope úplně stejně. Osobně jsem to dělal vždycky kombinačkama nebo hasákem zaizolovaným, ten jsem držel v hadru a ještě jsem měl rukavice, jinak jsem dostal pecku :-D
Já to dělám ručně a když jsou kable v pohodě nemělo by ti to nic udělat met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Za studena na tři válce

Příspěvek od Vilém » sob led 01, 2011 13:13

Nesmíš se opírat o kastli, jinak to opravdu kope.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Za studena na tři válce

Příspěvek od J0hny » sob led 01, 2011 13:49

Tak to ani nevim jestli jsem se přitom opíral nebo ne ale většinou se opírám, při sví dýlce se musim dost sehnout, nevýhoda blbá!
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Za studena na tři válce

Příspěvek od Hombre » ned led 02, 2011 15:01

Stačí se dotknout třeba palcem té samé ruky víka ventilů, jiskra skočí do prstu a palcem projde do kostry. Sice to jejde přes celé tělo, ale kopanec to je stejný. Proto jsou dobré ty kombinačky, to už se pravděpodobně nikde nedotkneš, protože máš ruku 15cm od motoru.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Za studena na tři válce

Příspěvek od Roowi » ned led 02, 2011 15:57

Taková rozsáhlá debata o "kopancích" :)))... Je dobrý to vědět, já bych si pak asi izolovaný kleště ani nebral, chytnul bych to ruky a pak bych se asi divil :D... To s tou izolací byl jen dotaz, jesli to prorazí i přes, nehádám se a nebudu to pokoušet :)... napadá mě že by asi stačili dielektrický rukavice z rozvodny (že bych si je v práci vypůjčil :D) nebo ne? :)... Tak nebo tak je to jen teorie, protože auto zatim jezdí jak hodinky, takže svíčky ani kabely to nebyly :)
Above all it's a Rover

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Za studena na tři válce

Příspěvek od AnderN » ned led 02, 2011 23:53

Ty rukavice asi nebudou na škodu ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roowi
Příspěvky: 204
Registrován: sob kvě 15, 2010 17:12
Bydliště: Most, Ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Za studena na tři válce

Příspěvek od Roowi » stř led 05, 2011 0:20

Tak abych taky napsal něco (pro někoho možná) užitečného. Včera už mi to nedalo a po několika málo litrech dolité nemrznoučky do chladiče, za posledních pár dní, jsem to odvezl do servisu. Dneska už je auto doma a výsledek. Výměna těsnění sání. Takže ztrácející vodu i chytání na 3 válce + ten kouř přisuzuju tomuhle :)... Možná že ten Velfobin to zachránil jen dočasně a proto se to po něm uklidnilo :)... To já teda jen, kdyby někdo měl stejnej problém a náhodou nezakládal novej topic a hledal na foru, tak aby věděl .)
Above all it's a Rover

Odpovědět