Váha vzduchu
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu
Palivový filtr u dieselu snad mění pravidelně ... teda doufám.
Re: Váha vzduchu
ano pravidelne a dokonca pred vymenou vahy som ho aj odkalovat teda zospodu povolil a vytiekla pekna cista nafta,
cukanie potroche ustava ale predsa dnes to cuklo na dialnici asi pri 3.5 T ot ked som potreboval predbehnut a zamna sa nalepil magor na BMW
cukanie potroche ustava ale predsa dnes to cuklo na dialnici asi pri 3.5 T ot ked som potreboval predbehnut a zamna sa nalepil magor na BMW
Re: Váha vzduchu
Zdravim ja mam taky maly problem...Mam 420sdi a motor uz ma krasnych 380000km!v zime startuje a nerobi ziadwm problem necuka a ma super zatah...Ako nahle sa otepli a zacne byt teplo tak motor si niekedy na volnobehu zacuka a zda sa mi ze nema taky vykon!!!A ked prsi tak to nikdy nerobi problem nemoze byt chyba niekde v elektrike??Nejaky studeny spoj...Diagnostika nenasla nic....
Re: Váha vzduchu
Takze vymena vahy nepomohla zhorsilo sa to uz az tak ze to niekedy vypada ze ani domov s tym nepridem...
za studena ide krasne ako sa patri. Za tepla sa ide zadusit.
dnes idem ak sa podari otvorit nadrz a pozriet tam nejake sitko alebo co.
potom nasleduje ta rucna pumpicka co je pred filtrom.
nasledne rozpojenie a spojenie vsetkych kablov v okoli motora a nastrekam do nich nejaky spray na kontakty.
neviete niekto co je to ta vec do ktorej ide tenucka podtlakova hadicka ktora je zec nejake cidlo alebo co napojena na podtlakovu hadicku medzi aleternatorom a posilovacom brzd?
zene idem kupovat ine auto a tak padla poznamka ze rovera predat s tym som nesuhlasil nakolko je to pan auto. ale ak sa mi to nepodari vyriesit do kupy noveho auta {jazdeneho} tak bude musiet ist prec rover a budem nuteny sa vozit seatom bez vsetkych vymozenosti co ponuka rover.
prosim pomozte niekto ak viete.
za studena ide krasne ako sa patri. Za tepla sa ide zadusit.
dnes idem ak sa podari otvorit nadrz a pozriet tam nejake sitko alebo co.
potom nasleduje ta rucna pumpicka co je pred filtrom.
nasledne rozpojenie a spojenie vsetkych kablov v okoli motora a nastrekam do nich nejaky spray na kontakty.
neviete niekto co je to ta vec do ktorej ide tenucka podtlakova hadicka ktora je zec nejake cidlo alebo co napojena na podtlakovu hadicku medzi aleternatorom a posilovacom brzd?
zene idem kupovat ine auto a tak padla poznamka ze rovera predat s tym som nesuhlasil nakolko je to pan auto. ale ak sa mi to nepodari vyriesit do kupy noveho auta {jazdeneho} tak bude musiet ist prec rover a budem nuteny sa vozit seatom bez vsetkych vymozenosti co ponuka rover.
prosim pomozte niekto ak viete.
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte led 05, 2010 12:09
- Bydliště: Letohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu
Zkus ty kabely, hlavně od 1.vstřikovače a ještě pak 2 zásuvky pod ním. Prostříkávám je tak 4 krát do roka. Ještě by to mohl být snímač otáček klikového hřídele, dělalo mi to něco podobného
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Re: Váha vzduchu
Ahoj to som vyskusal nevedel som ze tam je tolko konektorov.
musel som dat dole hadicu od turba a v tej je dost oleja nevies co to znaci?
ti konektory som rozpojil spojil prestriekal a bol som to prebehnut zatial v pohode ale nechcem hovorit hop lebo este som to len otestoval na kratkej trase cca 10km ale ked sa zohrial motor tak som mu pustil otacky do 5000 a zatial nic ani naznak.
na co je kablik na 1vom vstrekovaci?
a este som povolil ten bielo cierny samotny kablik prestrekol ho a znova dotiahol.
a kde je cidlo kontroly otacok ci snimac otacok?
dnes asi pojdem skusit sa previest na nejakych 20 - 30km a uvidim...
otazka trosku mimo temu: ked sa postavim pred auto tak na lavej strane v chladici je cidlo jeden kablik som som ulomil ten lavy k comu je toto cidlo?
inac dakujem
edit:
takze nabehanych uz nejakych 80 -90 km zatial bez problemov uz len ten olej v turbe. ale co som sa pytal tak pokial to nepapa olej je dobre
musel som dat dole hadicu od turba a v tej je dost oleja nevies co to znaci?
ti konektory som rozpojil spojil prestriekal a bol som to prebehnut zatial v pohode ale nechcem hovorit hop lebo este som to len otestoval na kratkej trase cca 10km ale ked sa zohrial motor tak som mu pustil otacky do 5000 a zatial nic ani naznak.
na co je kablik na 1vom vstrekovaci?
a este som povolil ten bielo cierny samotny kablik prestrekol ho a znova dotiahol.
a kde je cidlo kontroly otacok ci snimac otacok?
dnes asi pojdem skusit sa previest na nejakych 20 - 30km a uvidim...
otazka trosku mimo temu: ked sa postavim pred auto tak na lavej strane v chladici je cidlo jeden kablik som som ulomil ten lavy k comu je toto cidlo?
inac dakujem
edit:
takze nabehanych uz nejakych 80 -90 km zatial bez problemov uz len ten olej v turbe. ale co som sa pytal tak pokial to nepapa olej je dobre
Re: Váha vzduchu
Můj Rover sežral váhu vzduchu .....no, ne celou, jen ten jazýček(snímač?), co se nachází uvnitř. Není tam.Na jaře tam byl. Teď jsem trochu prováděl kolem motoru očistu, tak jsem chtěl, jako už několikrát, preventivně odmastit(nebojte, ne hadrem ani ničím podobným )a ten jazýček , on už tam není... Nicméně auto mi jede pořád stejně, takže opravdu to ovládá zřejmě jen ten EGR ventil. ....Zaplať pán bůh, vyletěl asi komínem a beze škod.
R 400 SDI 99
Re: Váha vzduchu
Dál do sání by se to dostat nemělo, je tam přece ta mřížka. I když teď si nevybavuju, jestli je na vstupu nebo na výstupu, nemám to před sebou. I kdyby to šlo dál, tak pokud by se to dostalo do turba, tak by to dmychadlovému kolu pěkně nařasilo lopatky. Spíš bych to hledal někde v té vrapované trubce a vyndal to dřív než to turbo opradu sežere.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Váha vzduchu
Mřížka je před váhou(to mě taky napadlo, proč není až za), nicméně nic dál jsem nenašel, tak jestli se to sypalo po malinkatých kousíčkách? nevím no. On ten materiál není žádný plech nebo něco takového, tak se to zřejmě rozsypalo(snad). No, první pocit byl, že se mi opotily záda
R 400 SDI 99
Re: Váha vzduchu
Jo, už jsem taky koukal. Mřížka na vstupu chrání váhu, kdyby se něco dostalo od filtru. Na výstupu by mohla být taky, ale asi nepočítali s tím, že by se váha mohla vysypat. Materiál samotného senzoru váhy je buď z korundu nebo ze sklokeramiky (Sitall). Je to velmi tvrdé, ale křehké. Po kousíčkách se to ale určitě nesypalo, to se ulomí naráz jako jeden kus. I když mi nejde do hlavy, jak by se to za normálního provozu mohlo ulomit, něco to zase vydrží. Spíš bych to tipoval, že vyndaná váha dostala zásah (pád na zem). Proto tam v tom potrubí nic není. Průchod přes turbo by nebyl bez následků.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Váha vzduchu
Jak je velký to, co upadlo? Viděl jsem případ, kdy se takto v sání borcovi ztratil šroubek z klapky.... rozebral turbo a na něm nic poškozeného, tak sehnal endoskop a po dlouhém koumání kde čeho našel šroubek seknutý pod ventilem, což tedy byla haluz jak sviňa Na to bys přišel změřením tlaků.
Re: Váha vzduchu
Je to malé, takový plíšek tak 2cm x pár mm, ale být tebou René, tak to hledám, ale jestli to proletělo turbem, tak to bude asi v chladiči, ne?
Re: Váha vzduchu
Je to destička cca 20x10 mm, tl. cca 0,5 mm, rozdělená po délce zářezem na dva jazýčky.
V celku to přes turbo neprojde. V malých otáčkách by ho to pěkně pokousalo a i na lopatkách dmychadlového kola by patrně zůstaly nějaké stopy. Ve vysokých otáčkách by to bylo fatální. Na pořádný zub při roztočeném turbu stačí i malé zrnko písku. Do motoru by se to pak dostat nemělo, patrně by to skončilo přilepené v oleji v mezichladiči. Ale jak jsem již psal - spíš to skončilo někde mimo auto, když byla váha venku.
V celku to přes turbo neprojde. V malých otáčkách by ho to pěkně pokousalo a i na lopatkách dmychadlového kola by patrně zůstaly nějaké stopy. Ve vysokých otáčkách by to bylo fatální. Na pořádný zub při roztočeném turbu stačí i malé zrnko písku. Do motoru by se to pak dostat nemělo, patrně by to skončilo přilepené v oleji v mezichladiči. Ale jak jsem již psal - spíš to skončilo někde mimo auto, když byla váha venku.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Váha vzduchu
No, nevím chlapi, prostě je to pryč a kdy se to stalo, netuším. Nicméně váha jako taková, venku nebyla olsone, takže k tomuto dojít nemohlo. Jedině ještě ten chladič, ale nevím, no. Motor funguje normálně, nic se neozývá, neklepe, prostě nic a jak říkám, na jaře byla váha complet.....Jinak, kdyby se to ,,nestalo´´ mě osobně, tak to druhému nevěřím. No půjdu zřejmě rozebírat a hledat, ale....
R 400 SDI 99
Re: Váha vzduchu
A nebylo to od jara někde v servisu?
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R