kotouce plny x chlazeny r 45

mcmachy
Příspěvky: 91
Registrován: stř zář 09, 2009 19:18
Bydliště: Nový Jičín

kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od mcmachy » pát kvě 20, 2011 17:40

Je mozne dat na auto chlazene predni kotouce, kdyz mam ted plne? nebo to brzdice neumoznuji?
golf 1.8 gti........golf 1.4 cl.........Rover 45 1.6........audi a6 1.9Tdi.....
..octavia 2.0 Tdi.........zatim me nejvic stal rover :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Trunda » pát kvě 20, 2011 18:00

Brzdice jsou na nechlazene kotouce uzsi... takze nelze. Ale brzdice tu sezenes za par kacek ;-) Taky budu menit, ale uz mam na to i nakoupeno :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mcmachy
Příspěvky: 91
Registrován: stř zář 09, 2009 19:18
Bydliště: Nový Jičín

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od mcmachy » sob kvě 21, 2011 9:50

a kolik za ne daval?
golf 1.8 gti........golf 1.4 cl.........Rover 45 1.6........audi a6 1.9Tdi.....
..octavia 2.0 Tdi.........zatim me nejvic stal rover :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Trunda » sob kvě 21, 2011 10:49

No ja je mel za lidovou a kamaradskou cenu (bral jsem vice veci)... ale jinde mi myslim nabizeli za 500 za kazdy brzdic...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mcmachy
Příspěvky: 91
Registrován: stř zář 09, 2009 19:18
Bydliště: Nový Jičín

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od mcmachy » sob kvě 21, 2011 11:07

super diky za info......dost mi to pomohlo
golf 1.8 gti........golf 1.4 cl.........Rover 45 1.6........audi a6 1.9Tdi.....
..octavia 2.0 Tdi.........zatim me nejvic stal rover :)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob kvě 21, 2011 11:13

Ale pokud nezávodíš, tak to nemá cenu. Chlazený kotouče akorát déle vydrží třeba na okruhu, nebo kdyby jsi jel dlouho z kopce a brzdil jen brzdama. Pokud máš brzdový systém v pořádku, tak chlazené kotouče nepotřebuješ. Brzdný účinek je s oběma kotouči stejný.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Trunda » sob kvě 21, 2011 15:42

No... duchodcum to staci, ale kdyz vic cestujes, nebo jezdis kazdy den takovyma klikaticema jako ja... Pak se chlazene hodi... nemalo serpentyn bylo, kdy jsem zavaril brzdy... a je to hodne neprijemny... nehlede na to, kdyz se spatne trefis s kotoucema a destickama, tak i hloupe prudke dobrzdeni s nechlazenyma nadela paseku.... Osobne se tesim, az je vymenim, ale to si jeste pockam, protoze se mi nechce davat pryc skoro nove kotouce...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od KDB » sob kvě 21, 2011 19:01

Spíš se podívej po dobrých destičkách - jestli máš problém někdy dobrzdit. V účinnosti fakt není rozdíl mezi plnými a ventilovanými kotouči.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob kvě 21, 2011 19:11

Trunda píše:No... duchodcum to staci, ale kdyz vic cestujes, nebo jezdis kazdy den takovyma klikaticema jako ja... Pak se chlazene hodi... nemalo serpentyn bylo, kdy jsem zavaril brzdy... a je to hodne neprijemny... nehlede na to, kdyz se spatne trefis s kotoucema a destickama, tak i hloupe prudke dobrzdeni s nechlazenyma nadela paseku.... Osobne se tesim, az je vymenim, ale to si jeste pockam, protoze se mi nechce davat pryc skoro nove kotouce...

Asi stojíš víc na brzdě něž na plynu hi:

Kotouče bych spíš teď prodal, dokud vypadají jako nové. Se taky může stát, že je nesjedeš, pokud nebudeš mít tvrdé destičky jako třeba moje starline. ml:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Trunda » sob kvě 21, 2011 20:44

.... sice mam problem i s vykonosti... ale kvuli tomu nechci chlazene... ja je chci prave proto, ze ty nechlazene se mi celkem casto prehrivaji ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob kvě 21, 2011 20:51

Ještě abych to uvedl na pravou míru. Kdybych editoval, tak si toho nikdo nevšimne.

Kotouče mám značky Pilenga a údajně to jsou hodně měkké kotouče, takže to je nejspíš důvod toho, že se mi sjíždějí spíš kotouče než destičky.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Vilém » ned kvě 22, 2011 11:33

Pilenga nic moc, je to takový druhý po starline. Já mám brembo a nestěžuju si.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

mcmachy
Příspěvky: 91
Registrován: stř zář 09, 2009 19:18
Bydliště: Nový Jičín

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od mcmachy » ned kvě 22, 2011 17:03

ja mam nechlazene TRW, brzdi dobre ale kdyz clovek potrebuje brzdit dyl a nebo z vetsi rychlosti tak jsou slabe, proto uvazuju o chlazenych
golf 1.8 gti........golf 1.4 cl.........Rover 45 1.6........audi a6 1.9Tdi.....
..octavia 2.0 Tdi.........zatim me nejvic stal rover :)

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od KDB » ned kvě 22, 2011 21:24

mcmachy píše:ja mam nechlazene TRW, brzdi dobre ale kdyz clovek potrebuje brzdit dyl a nebo z vetsi rychlosti tak jsou slabe, proto uvazuju o chlazenych
Asi budu otravnej, ale pořiď si lepší destičky. Tady Ti chlazené opravdu zásadně nepomůžou.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Trunda » ned kvě 22, 2011 21:36

Ty Karle, ale ja si myslim, ze dobry desticky ti nijak nevyresi problem s tim, ze se brzdy prehrivaji a zpusobuji hodne neprijemne vibrace... teplo tam bude vznikat vzdy stejny (zakon zachovani energie)... jako asi je reseni mit lepsi kotouce, ktery snesou drsnejsi zachazeni (vyssi teplotu) a k tomu samozrejme desky... ale toto podle mne musi opravdu lepe resit chlazene kotouce...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět