kotouce plny x chlazeny r 45

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned kvě 22, 2011 22:06

Že to tam dávali, když jsou tak špatný :?:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Trunda » pon kvě 23, 2011 7:20

Jednak rikam, ze duchodcum takove brzdy staci... samozrejme dobra varianta kotouce - desticky muze castecne problem eliminovat (v dnesni dobe ale koupit kotouce a desky, ktere si dobre sednou je zatracene velky problem ... teda pokud nevykradu banku ;-)) a pak to byla marketingova strategie... zakaznik si mohl sam zvolit, jake chce brzdy, jenze 90 % populace nevi jaky je rozdil mezi chlazenyma a nechlazenyma, resp. je jim to jedno, takze to je tutova vec, na ktere usetri... (v te dobe taky zrejme nebyly tak prisna pravidla pro posouzeni nutnosti instalovat pouze chlazene kotouce...)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Tommi_82 » pon kvě 23, 2011 8:40

Trunda píše: zakaznik si mohl sam zvolit, jake chce brzdy, jenze 90 % populace nevi jaky je rozdil mezi chlazenyma a nechlazenyma, resp. je jim to jedno, takze to je tutova vec, na ktere usetri...
Asi většina populace umí použít selský rozum, když to zlehčím a přeženu, přece nebudu připlácet 50% ceny abych získal placebo efekt + 10% procent skutečného zvýšení efektivity brždění.

Trundo koukej jezdit normláně, ať řidiči jedoucí za tebou nemusej dejchat bordel drolící se z tvých desek. :lol:
Obrázek
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od René » pon kvě 23, 2011 8:45

Re: kotouce plny x chlazeny r 45
od Trunda » pon kvě 23, 2011 7:20 am

Jednak rikam, ze duchodcum takove brzdy staci... samozrejme dobra varianta kotouce - desticky muze castecne problem eliminovat (v dnesni dobe ale koupit kotouce a desky, ktere si dobre sednou je zatracene velky problem ... teda pokud nevykradu banku )

Takže z toho vyplývá, že kdo nemá chlazený kotouče, je důchodce :?: Dobrý, no. Jinak asi základ dobrého brždění hlavně spočívá v tom, že tam nedám kotouče X a destičky Y, tzn. každý druh jiný.Když je kompl.sada jedné značky, tak nevidím problém.(O Starlainu, se bavit nemusíme). A určitě na to není třeba vykrádat banku. :?
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od Trunda » pon kvě 23, 2011 9:04

... ne, nevypliva ;-) Chtel jsem tim jen rict, ze na velmi klidnou, nedynamickou jizdu takove brzdy staci...
.... jinak na Labuti mam dany komplet sady od ATE, coz myslim neni ten nejvetsi smejd... Mimochodem, kdyby nebyl v nechlazenych kotoucich zadny problem, tak by se chlazene ted nedavali skoro na kazde auto standartne ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od René » pon kvě 23, 2011 9:40

Tak zas to nepřeháněj s tou klidnou, nedynamickou jízdou, jezdím denně, ráno spěcháš, odpoledne spěcháš, skoro vlastně všichni, neloudáš se. Kotouče plné, vzadu bubny,auto svou váhu má, hlavně s tím ropákem, jak tomu říkáte, vozík taky často zapřahám a nevozím na něm seno :D , do kopca z kopca, na brzdách 35000km a přes léto ještě vydrží, pak nutná výměna desek.Kontrolováno, očistěno, promazáno po zimě,tak vím že desky dosluhují.Kotouče úplně v pohodě.
Takže žádné výletnické ježdění a nemám s plnýna žádný problém ,samozřejmě chlazené uřčitě výhody mají, ale určitě nenahrazují plné, že jsou horší a ty standarty? no, zase trochu při zemi, spíš bych řekl trend. ;)
No a kdo chce ,,jen" závodit, tak potřebuje asi chlazené, ale taky závodní dráhu :wink:
R 400 SDI 99

mcmachy
Příspěvky: 91
Registrován: stř zář 09, 2009 19:18
Bydliště: Nový Jičín

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od mcmachy » čtv kvě 26, 2011 16:30

jak to tak ctu necham nechlazene a prdim na to, stejne jak tak znam moje auto budu muset investovat do neceho necekaneho :D takze diky za rady a debatu
golf 1.8 gti........golf 1.4 cl.........Rover 45 1.6........audi a6 1.9Tdi.....
..octavia 2.0 Tdi.........zatim me nejvic stal rover :)

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: kotouce plny x chlazeny r 45

Příspěvek od René » čtv kvě 26, 2011 20:56

No bodejť car:: .
R 400 SDI 99

Odpovědět