Rover 416 1.6 16V 82Kw
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv čer 09, 2011 19:02
Rover 416 1.6 16V 82Kw
Zdravím vybírám auto a našel sem si Rovera 416 1.6 16V 82Kw chci se zeptat jestli má kompresor nebo jaká je příčina že má 82Kw když jiné auta o stejném obsahu mají kolem 74 Kw? Díky za odpovědi
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte led 05, 2010 12:09
- Bydliště: Letohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
Páč je to Rover a jede to jak splašený. Jen pozor na těsnění pod hlavou. Pohledej na fóru. Klasická atmosféra, K series
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
spatna sekce...
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
Presunuto ..... jeee... kompresor by nebyl spatnej Roveri K-Series je unikatni motor, ktery se da nazvat kultovnim... ne nadarmo ho daval Lotus do Elise a Catterham do Lotusu 7... motor je ciste Roveri, ale lze predpokladat, ze se inspirovali prave u Hondy, ktera byla urcitou dobu darcem technologii... Proto je to takova skladacka a umoznuje sirokou variabilitu modifikaci. Jinak co se tyka vyssiho vykonu, bude to asi i tim, ze ostatni automobilky delaly motory s plochou vykonostni krivkou, kdezto anglicani maji radi, kdyz maji na vyber. Proto ma K-Series tuto krivku celkem prudce stoupajici a tudiz vykon (resp. kroutici moment) roste prudce s otackama... takze pri klidne jizde v nizkych otackach motor tahne decentne a kdyz se mu zatnou ostruhy do slabin, tak jede jak splaseny ..... hehe... zrovna dneska jsem si ho uzival... jel jsem do prace Kupeckem... miluju ten motor
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
S tím se dá jedině souhlasit.
ROVER 416 Tourer combi 1,6i 16v r.v.98
http://radek4044.rajce.idnes.cz/Muj_Rov ... _r.v.1998/
http://radek4044.rajce.idnes.cz/Muj_Rov ... _r.v.1998/
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
Mě ten výkon nepřijde nějak extra. Já mám hondí SOHC a má taky 110koní oproti roveřímu DOHC, pak je třeba honda D16A8 ten má 120 koní, D16A9 ten má 130 koní nebo B16A2 ten má 160 koní. Všechno obsah 1.6 bez turba.
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
Vsak ano... chtel jsem k tomu dodat, ze Hondi motory byly prece jen o krok vepredu... Ackoli kdo vi jestli by se mu K-Series neblizilo, kdyby bylo tak rozsirene jak Hondi motory... Prece jen mnozstvim prodanych motoru jsou Rover a Honda neporovnatelni... kdyby se Rover prodaval vic, tak verim tomu, ze by take vyrukoval s 1.6 VVC a 1.6 Turbo...
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
To jsou bez turba, ale to asi víš.
Spíš jsem chtěl říct, že má spousta motorů podobný i vyšší výkon, takže otázka spíš pramení z neznalosti.
Spíš jsem chtěl říct, že má spousta motorů podobný i vyšší výkon, takže otázka spíš pramení z neznalosti.
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
Emhm... mimochodem bacha na jednu vec... K-Series ma jinak dimenzovane soucastky proti otackam... kdyz se podivas na tabulky, tak hondi motory maji spicku nekde tesne pod 7000, kdezto Kacko kolem 5800... jakpak by asi na tom bylo, kdyby se mu umoznilo jit do vyssich otacek?
... tu je velmi pekny srovnavaci clanek (bohuzel moc obsahlej ) http://www.aronline.co.uk/index.htm?essaykseriesf.htm
... tu je velmi pekny srovnavaci clanek (bohuzel moc obsahlej ) http://www.aronline.co.uk/index.htm?essaykseriesf.htm
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
No posledni poznamka... dukaz toho, kam se lze dostat s K-Series je jeho pouziti v Caterhamu ... 1.6ka se 160 konma a 1.8 s az 230 konicku a to bez turba .... mimochodem a to prave i diky tomu, ze se s otackama dostali na pouzitelnych az 8600 otacek
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
Trundo, to s těma otáčkama je trochu jinak: Když je u motoru udaný výkon, třeba 82kW/5800 ot., neznamená to, že kdyby se špička posunula, bude výkon vyšší. Výkon motoru totiž není naměřená ale vypočítaná hodnota podle vzorce P= Mt . n / 9549,3. Na brzdě se vlastně měří kroutící moment a výkon se jen počítá. Když si to zkusíš v různých otáčkách spočítat, zjistíš, že pokud má motor špičku výkonu při vyšších otáčkách, je sice výkon vyšší, ale je to díky tomu, že špička kroutícího momentu je také výše, což je k ničemu. Takže to že je špička výkonu nízko je u benzínu spíš dobře. Sice je maximální výkon potom nižší, ale Třeba taková Honda CBR (motorka) má při obsahu 599 ccm výkon taky 81 kW, ale při 12500 otáčkách a garantuju ti, že kdybys ten motor měl v kupéčku, budou tě předjíždět i Trabanty. Takže srovnávat výkony motorů, když má každý špičku jinde je zavádějící.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
A když to vezmeme do důsledku, tak zrovna K-Series není prototypem motoru s vysokým kroutícím momentem v nízkých otáčkách, že ano
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
No, to není a motory o stejném obsahu s maximálním výkonem ve vyšších otáčkách jsou na tom ještě hůře.
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
Tak ja bych nerikal, ze jsou na tom hure, pokud jsou konstrukcne dobre vymyslene a maji pouzite tomu adekvatni materialy...
Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw
Myslel jsem hůře, jako že mají špičku krouťáku ještě výše, což je pro normální jízdu na škodu, ale zase pro sportovní jízdu ve vyšších otáčkách lepší.