Rover 416 1.6 16V 82Kw

Pecan z Palestiny
Příspěvky: 1
Registrován: čtv čer 09, 2011 19:02

Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Pecan z Palestiny » čtv čer 09, 2011 19:07

Zdravím vybírám auto a našel sem si Rovera 416 1.6 16V 82Kw chci se zeptat jestli má kompresor nebo jaká je příčina že má 82Kw když jiné auta o stejném obsahu mají kolem 74 Kw? Díky za odpovědi

Venda 620 SDI
Příspěvky: 269
Registrován: úte led 05, 2010 12:09
Bydliště: Letohrad
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Venda 620 SDI » čtv čer 09, 2011 19:46

Páč je to Rover a jede to jak splašený. Jen pozor na těsnění pod hlavou. Pohledej na fóru. Klasická atmosféra, K series
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4

Jeytee
Příspěvky: 746
Registrován: pon kvě 10, 2010 9:48

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Jeytee » pát čer 10, 2011 8:24

spatna sekce...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Trunda » pát čer 10, 2011 9:05

Presunuto ;-) ..... jeee... kompresor by nebyl spatnej :-) Roveri K-Series je unikatni motor, ktery se da nazvat kultovnim... ne nadarmo ho daval Lotus do Elise a Catterham do Lotusu 7... motor je ciste Roveri, ale lze predpokladat, ze se inspirovali prave u Hondy, ktera byla urcitou dobu darcem technologii... Proto je to takova skladacka a umoznuje sirokou variabilitu modifikaci. Jinak co se tyka vyssiho vykonu, bude to asi i tim, ze ostatni automobilky delaly motory s plochou vykonostni krivkou, kdezto anglicani maji radi, kdyz maji na vyber. Proto ma K-Series tuto krivku celkem prudce stoupajici a tudiz vykon (resp. kroutici moment) roste prudce s otackama... takze pri klidne jizde v nizkych otackach motor tahne decentne a kdyz se mu zatnou ostruhy do slabin, tak jede jak splaseny :-D ..... hehe... zrovna dneska jsem si ho uzival... jel jsem do prace Kupeckem... miluju ten motor :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Došek
Příspěvky: 61
Registrován: pon zář 17, 2007 18:48
Bydliště: Polička-Pardubický kraj

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Došek » pát čer 10, 2011 10:25

S tím se dá jedině souhlasit. :-D
ROVER 416 Tourer combi 1,6i 16v r.v.98
http://radek4044.rajce.idnes.cz/Muj_Rov ... _r.v.1998/

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát čer 10, 2011 10:53

Mě ten výkon nepřijde nějak extra. Já mám hondí SOHC a má taky 110koní oproti roveřímu DOHC, pak je třeba honda D16A8 ten má 120 koní, D16A9 ten má 130 koní nebo B16A2 ten má 160 koní. Všechno obsah 1.6 bez turba.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Trunda » pát čer 10, 2011 11:04

Vsak ano... chtel jsem k tomu dodat, ze Hondi motory byly prece jen o krok vepredu... Ackoli kdo vi jestli by se mu K-Series neblizilo, kdyby bylo tak rozsirene jak Hondi motory... Prece jen mnozstvim prodanych motoru jsou Rover a Honda neporovnatelni... kdyby se Rover prodaval vic, tak verim tomu, ze by take vyrukoval s 1.6 VVC a 1.6 Turbo...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát čer 10, 2011 11:07

To jsou bez turba, ale to asi víš.

Spíš jsem chtěl říct, že má spousta motorů podobný i vyšší výkon, takže otázka spíš pramení z neznalosti. :wink:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Trunda » pát čer 10, 2011 11:15

Emhm... mimochodem bacha na jednu vec... K-Series ma jinak dimenzovane soucastky proti otackam... kdyz se podivas na tabulky, tak hondi motory maji spicku nekde tesne pod 7000, kdezto Kacko kolem 5800... jakpak by asi na tom bylo, kdyby se mu umoznilo jit do vyssich otacek? ;-)

... tu je velmi pekny srovnavaci clanek (bohuzel moc obsahlej :-D) http://www.aronline.co.uk/index.htm?essaykseriesf.htm
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Trunda » pát čer 10, 2011 11:25

No posledni poznamka... dukaz toho, kam se lze dostat s K-Series je jeho pouziti v Caterhamu ... 1.6ka se 160 konma a 1.8 s az 230 konicku a to bez turba ;-) .... mimochodem a to prave i diky tomu, ze se s otackama dostali na pouzitelnych az 8600 otacek stupo:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Hombre » pát čer 10, 2011 18:19

Trundo, to s těma otáčkama je trochu jinak: Když je u motoru udaný výkon, třeba 82kW/5800 ot., neznamená to, že kdyby se špička posunula, bude výkon vyšší. Výkon motoru totiž není naměřená ale vypočítaná hodnota podle vzorce P= Mt . n / 9549,3. Na brzdě se vlastně měří kroutící moment a výkon se jen počítá. Když si to zkusíš v různých otáčkách spočítat, zjistíš, že pokud má motor špičku výkonu při vyšších otáčkách, je sice výkon vyšší, ale je to díky tomu, že špička kroutícího momentu je také výše, což je k ničemu. Takže to že je špička výkonu nízko je u benzínu spíš dobře. Sice je maximální výkon potom nižší, ale Třeba taková Honda CBR (motorka) má při obsahu 599 ccm výkon taky 81 kW, ale při 12500 otáčkách a garantuju ti, že kdybys ten motor měl v kupéčku, budou tě předjíždět i Trabanty. Takže srovnávat výkony motorů, když má každý špičku jinde je zavádějící.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od AnderN » sob čer 11, 2011 15:22

A když to vezmeme do důsledku, tak zrovna K-Series není prototypem motoru s vysokým kroutícím momentem v nízkých otáčkách, že ano :?:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Hombre » ned čer 12, 2011 9:08

No, to není a motory o stejném obsahu s maximálním výkonem ve vyšších otáčkách jsou na tom ještě hůře.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Trunda » ned čer 12, 2011 11:16

Tak ja bych nerikal, ze jsou na tom hure, pokud jsou konstrukcne dobre vymyslene a maji pouzite tomu adekvatni materialy...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 416 1.6 16V 82Kw

Příspěvek od Hombre » ned čer 12, 2011 16:11

Myslel jsem hůře, jako že mají špičku krouťáku ještě výše, což je pro normální jízdu na škodu, ale zase pro sportovní jízdu ve vyšších otáčkách lepší.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět