414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Odpovědět
kalibuk
Příspěvky: 13
Registrován: čtv říj 04, 2007 20:48
Kontaktovat uživatele:

414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od kalibuk » čtv čer 23, 2011 9:58

Zdravím roveráky, nevíte někdo jaká velikost nebo typ gufera patří do převodovky na 414 SI, r.v. 97 ? Teče mi to, rád bych to vyměnil... car::
Díky,
Honza

challi
Příspěvky: 122
Registrován: pon čer 20, 2011 8:08
Bydliště: Břeclav

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od challi » pát čer 24, 2011 10:36

Škoda Favorit 43kW (1992), Mitsubishi Colt 1,2 40kW (1992) Škoda Felicia Combi 1,3 50 kW (1996), Chevrolet Suburban 5,7 V8 Vortec 191kW (1999), Škoda Fabia 1,4 tdi 51kW (2003), Rover 214 Si 76kW (1994) Seat Ibiza 1,4 (1994)

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od roverix » sob čer 25, 2011 0:47

Pokud si dobře pamatuju, tak 58/40/10 Běžný rozměr. Asi 35 kč Dle toho Rimmerbros položka č. 13 Gufero jsem koupil zde: http://tobaplus.inext.cz/o-firme.html
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

kalibuk
Příspěvky: 13
Registrován: čtv říj 04, 2007 20:48
Kontaktovat uživatele:

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od kalibuk » ned čer 26, 2011 10:14

Díky, zkusím koupit teda velikost 40*58*10 a uvidíme.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od Trunda » pon čer 27, 2011 11:16

No ja teda nevim, ale dost taky zalezi na typu lamely.... vim ze se s tim muj mechanik dost trapil, nez zjistil, ktera lamela nesakne...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od René » pon čer 27, 2011 21:47

Jaká by to měla být lamela, která nesákne olej?
A v tomto případě nejde o gufero že olej teče do spojky, ale ven, nebo jsem to nepochopil?
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od Trunda » pon čer 27, 2011 22:39

Mysli gufero na vystupu z diferaku na poloosy...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od René » úte čer 28, 2011 8:45

No právě, tak co s tou lamelou o které mluvíš?
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od Trunda » úte čer 28, 2011 8:52

Gufero ma na manzete, ktera obepina osu ruzne systemy lamel, ktere maji budto jen tesnit, nebo ma mit funkci vytlacovani oleje zpet... jsou vselijake varianty, ale ne kazda je vhodna ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od René » úte čer 28, 2011 9:00

A, tak tomu rozumím, já furt přemýšlel proč píšeš o lamele(myšleno spojkové) :D , bos to tak napsal, sem si to neuměl vysvětlit co by s tím mohla mít společného. Tak to jó :D
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od Trunda » úte čer 28, 2011 10:43

;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od Hombre » úte čer 28, 2011 10:51

No silikonová gufera mají na těsnící manžetě spirálovité lamely a podle toho jak směřují, tak jsou gufera pravotočivá a levotočivá. Ale větší vědu bych v tom nehledal. A na poloosách, které se mohou točit oběma směry už vůbec, tam snad patří dvoubřité bez lamel a ani ten silikon vzhledem k nízké teplotě tam není potřeba.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

kalibuk
Příspěvky: 13
Registrován: čtv říj 04, 2007 20:48
Kontaktovat uživatele:

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od kalibuk » sob črc 16, 2011 9:23

Tak jsem tedy koupil dvě gufera o velikosti 40*58*10, lamely jsem neřešil. Mechanik říkal , že gufera seděly parádně, vyměnil olej a řadí se teď už lépe. Jednička ovšem pořád jde občas ztuha. Díky za účast v diskuzi. Ještě jsem se dozvěděl, že čepy vpředu jsou na odpis a časem (na podzim) by to chtělo výměnu...

tauro63
Příspěvky: 8
Registrován: úte črc 05, 2011 9:10

Re: 414 SI typ/velikost gufera na převodovce

Příspěvek od tauro63 » sob črc 16, 2011 19:02

kalibuk píše:Tak jsem tedy koupil dvě gufera o velikosti 40*58*10, lamely jsem neřešil. Mechanik říkal , že gufera seděly parádně, vyměnil olej a řadí se teď už lépe. Jednička ovšem pořád jde občas ztuha. Díky za účast v diskuzi. Ještě jsem se dozvěděl, že čepy vpředu jsou na odpis a časem (na podzim) by to chtělo výměnu...
Na "drhnutie" rýchlostí odporúčam CERAMIZER-naozaj funguje a za tú cenu nič iné na trhu asi nieje. Je aj pre motor, servo, do paliva a pre moto.

Odpovědět